quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:32 schreef houdjemond het volgende:
Ik moest zo lachen, mijn moeder belde nog even ( groot fan van zowel Le Lacs als deze Bon Jovi), niet van Nep-Bono..
En ik zei dus iets van " ga maar zo slapen, want straks krijgen we die dikke".
Zegt ze doodleuk, oh, die jij met je internetvriendjes had beticht van pedofilie?
veel betere lyrics krijg je niet snelquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
I'll take a quiet life
A handshake of carbon monoxide
Hier word ik altijd enorm vrolijk van.
staat radiohead ook wel bekend om.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
I'll take a quiet life
A handshake of carbon monoxide
Hier word ik altijd enorm vrolijk van.
Ik kom even langs voor een hijsjequote:Op dinsdag 28 december 2021 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Hierna ga ik even genieten van mijn jointje though
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Radiohead hype zal ik ook nooit snappen
ben zelf ook niet echt een fan maar een paar goeie nummers hebben ze wel vind ik, maar dit is echt erg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:33 schreef Evenstar het volgende:
Radiohead hype zal ik ook nooit snappen
De groenten terug aan hjmamquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:34 schreef houdjemond het volgende:
Internetvriendjes bedoelde mijn mama trouwens heel lief, jullie krijgen de groetjes
Creep is wel achterlijk hoog altijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:35 schreef El-Stinho het volgende:
Fake Plastic Trees en Street Spirit (Fade Out).
Karma Police ben ik op uitgekekn.
Debiele schijtlol. Ik heb al weinig met Doe Maar, maar als ik dan 1 notering mag schrappen is het dezequote:
Eigenlijk is dit wel een heel pover plaatje ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Debiele schijtlol. Ik heb al weinig met Doe Maar, maar als ik dan 1 notering mag schrappen is het deze
doe maar moet je ook niet al te serieus nemen, dan luistert het beter weg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Debiele schijtlol. Ik heb al weinig met Doe Maar, maar als ik dan 1 notering mag schrappen is het deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |