Dank, schandalig. Prachtige allerlaatste opname, heel mooi nummer ook.quote:
Bij de vorige top, serieus?quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:25 schreef Gretzl het volgende:
Pas de tweede keer dat ik dit nummer hoor. Vorige keer in december 2020
Als je liefhebber bent van oude country is dit wel een toppertje. Close To You is vooral enorme kitsch, maar VH1 nostalgie waar het toen totaal niet stoer was om de Carpenters leuk te vinden maar ik vond het stiekem elke keer leuker en leuker wordenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:25 schreef Gretzl het volgende:
Pas de tweede keer dat ik dit nummer hoor. Vorige keer in december 2020
het beste medicijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:27 schreef Gretzl het volgende:
Even nog een paar kittens als medicijn tegen de irritante (lange) praatjes van Van Inkel
[ afbeelding ]
Van jou?quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:27 schreef Gretzl het volgende:
Even nog een paar kittens als medicijn tegen de irritante (lange) praatjes van Van Inkel
[ afbeelding ]
Ik wacht nog altijd op Question, maar het is de vraag of ik dat vol ga houdenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:28 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik na deze toch maar ff een paar uur slaap ga pakken
Amenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap waarom Van Velthuyzen na Van Inkel staat; dan valt Jeroen zogenaamd ineens weer mee...
Maar het blijft gewoon shit afdekken met meer shit.
Ohgod die krijgen we óók nog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap waarom Van Velthuyzen na Van Inkel staat; dan valt Jeroen zogenaamd ineens weer mee...
Maar het blijft gewoon shit afdekken met meer shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |