BSquote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef Nober het volgende:
Boosters van vaccins die al niet heel lang bescherming bieden. In maart dus weer een nieuwe ronde.
Ze geven al geen volledige bescherming en dus ook niet langer dan een maand of drie waarna je moet boosteren.quote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
BS
T celle. Werken nog prima waardoor de vaccins nog prima tegen ernstige ziekte werken
Mooi je weet niet waar je het over hebt. Duidelijkquote:Op maandag 27 december 2021 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze geven al geen volledige bescherming en dus ook niet langer dan een maand of drie waarna je moet boosteren.
Dan liever groepsimmuniteit en een gezonde levensstijl stimuleren aan allen met een BMI van 27 en hoger.
Waarvan akte.quote:Op maandag 27 december 2021 20:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mooi je weet niet waar je het over hebt. Duidelijk
Ja, dat dacht de Sterkste man van België ook.quote:Op maandag 27 december 2021 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze geven al geen volledige bescherming en dus ook niet langer dan een maand of drie waarna je moet boosteren.
Dan liever groepsimmuniteit en een gezonde levensstijl stimuleren aan allen met een BMI van 27 en hoger.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht de Sterkste man van België ook.
RIP...
Kickboksers gebruiken hoogstwaarschijnlijk anabolen, ook niet heel gezond.quote:Hoewel zijn overlijden door de media aan Covid-19 werd gelinkt, werd dit door zijn echtgenote ontkend.
Ja, zijn echtgenote ontkent dat vanwege zijn standpunt mbt covid...quote:Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Kickboksers gebruiken hoogstwaarschijnlijk anabolen, ook niet heel gezond.
Wat zijn vrouw, tevens woonachtig in kamp antivaxx, post op feesboek hecht ik niet zoveel waarde aan... Het ziekenhuis zegt wat anders...quote:Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef Nober het volgende:
Kickboksers gebruiken hoogstwaarschijnlijk anabolen, ook niet heel gezond.
Uiteraard, #Myocarditis he... Maar aan Covid overlijden? Onmogelijk!quote:Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ondertussen is wel elke voetballer die op 't veld in elkaar zakt het slachtoffer van de vaccinatiemaffia hè, ook al weet je niks over de vaccinatiestatus.
Voetballers zouden gezonder moeten zijn dan Jarno Hams en co.quote:Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ondertussen is wel elke voetballer die op 't veld in elkaar zakt het slachtoffer van de vaccinatiemaffia hè, ook al weet je niks over de vaccinatiestatus.
Topsport is niet gezond.quote:Op maandag 27 december 2021 21:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Voetballers zouden gezonder moeten zijn dan Jarno Hams en co.
Daar hebben we veeartsen voor iddquote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Nober het volgende:
Maar goed, laat jezelf maar lekker vier keer per jaar boosteren omdat de vaccins zo goed zijn werk doen. Ik hou je niet tegen.
Wat is je punt precies?quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Nober het volgende:
Maar goed, laat jezelf maar lekker vier keer per jaar boosteren omdat de vaccins zo goed zijn werk doen. Ik hou je niet tegen.
Geen idee welk argument ik hierin zou moeten zien, maar ik zou in elk geval niet mijn beslissingen baseren op de uitspraken van mensen die bewezen onzin verkondigen.quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Nober het volgende:
Ik ben gevaccineerd en ik kan nog steeds niet vliegen, dus inderdaad: in die zin werken ze niet. In welk opzicht bedoel je?quote:
Oh, dan is er dus ook geen probleemquote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef Nober het volgende:
Yup, interesseert me geen reet. Nog ff en mijn gele boekje is vol.quote:
Niet van die moeilijke vragen stellen he!quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ga je nog vertellen in welke zin die vaccins niet werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |