Verdomme, nog eens vier erbij. Gaat lastig worden. Hou vol, hou vast!quote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Kopiko het volgende:
Even vier minuten met mijn hoofd onder water.
Suzan en Freek zijn een beetje wat je krijgt als je een broer en zus in Volendam met elkaar naar bed stuurt.quote:
En nog op een hele reeks anderen die ook zo klinken.quote:Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef ok01 het volgende:
Ik vind het nogal eng dat mensen hierop stemmen
Je bent er weg van?quote:Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef Zorro het volgende:
Verdomme, ik was 5 seconden te laat met muten
Je zou kunnen zeggen dat mensen er weg van zijnquote:Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef AgeEll het volgende:
Wie vindt dit goed....
Zo kansloos en leeg
Van dit nummer wel ja.quote:
En ze dan in de Achterhoek dumpt...quote:Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Suzan en Freek zijn een beetje wat je krijgt als je een broer en zus in Volendam met elkaar naar bed stuurt.
PTSS, gegarandeerd.quote:Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef Zorro het volgende:
Verdomme, ik was 5 seconden te laat met muten
Ik kan altijd op Bosje bouwenquote:
Bef Hard?quote:Op maandag 27 december 2021 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van dit nummer wel ja.
Dadelijk Beth Hart
Het kan ook met een stuk of vijf/zes/zeven in de kern kundige muzikanten. Dan krijg je BZN.quote:Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Stel je voor dat je een band bent met twee zangers en dan vervolgens echt helemaal niks interessants mee doet
Jaquote:
Ik dacht dat dat nummers van Blof waren?quote:Op maandag 27 december 2021 17:28 schreef D. het volgende:
Is dit het nationale 'heb er een hekel aan' nummer?
Erg veel ontwikkeling zit er niet in he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |