Dan ken je ze over 5 minuten wel.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken die hele Suus & Freek niet. maar dat zal wel weer aan mij leggen
Zijn er eigenlijk mensen dit jaar niet bij of zo?quote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar openden we op dit moment topic #120.
Dit kan niet.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bereid je voor op een hoog EO Jongerendag-gehalte.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben laatste nog een winkel geopend hier op Utrecht Centraal. Geen idee wat je moet verkopen in een Suzan & Freek-winkel maar de rij krulde drie keer om t station heenquote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. En dan heb ik ze in ieder geval eens gehoordquote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan ken je ze over 5 minuten wel.
Ik denk dat het vooral scheelt dat mensen gewoon kerst hebben gevierd etcquote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen dit jaar niet bij of zo?
Nu Ess in dah house is gaat het tempo sowieso omhoog.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen dit jaar niet bij of zo?
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 27 december 2021 17:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nu Ess in dah house is gaat het tempo sowieso omhoog.
Hey hey dat doet Froukje ookquote:Op maandag 27 december 2021 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Dit is echt van die muziek voor onder een gezapige NS reclame
Verdomme, nog eens vier erbij. Gaat lastig worden. Hou vol, hou vast!quote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Kopiko het volgende:
Even vier minuten met mijn hoofd onder water.
Suzan en Freek zijn een beetje wat je krijgt als je een broer en zus in Volendam met elkaar naar bed stuurt.quote:
En nog op een hele reeks anderen die ook zo klinken.quote:Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef ok01 het volgende:
Ik vind het nogal eng dat mensen hierop stemmen
Je bent er weg van?quote:Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef Zorro het volgende:
Verdomme, ik was 5 seconden te laat met muten
Je zou kunnen zeggen dat mensen er weg van zijnquote:Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef AgeEll het volgende:
Wie vindt dit goed....
Zo kansloos en leeg
Van dit nummer wel ja.quote:
En ze dan in de Achterhoek dumpt...quote:Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Suzan en Freek zijn een beetje wat je krijgt als je een broer en zus in Volendam met elkaar naar bed stuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |