Dank je wel!quote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
He Arnie. Ik heb vandaag voor het eerst dat filmpje van jou uit de fipo gekeken. Dat je Billy Joel zingt en een shoutout doet. Jij kan goed zingen man! Leuke show.
Het was nog beter geweest als die hele band er mee zou stoppen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:23 schreef Isorden het volgende:
Toch misschien wel het beste muzikale nieuws dit jaar, dat die zangert de band gaat verlaten.
Solo is die (nog) beter?quote:Op maandag 27 december 2021 17:23 schreef Isorden het volgende:
Toch misschien wel het beste muzikale nieuws dit jaar, dat die zangert de band gaat verlaten.
Er zitten 's nachts ook gasten met zijn vieren in aparte streams maar die zitten nog met elkaar in een discord denk ik ofzoquote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beetje lullig om zo te praten over @:dagoduck
De eeuwige droom om op Eddie Vedder te lijken.quote:Op maandag 27 december 2021 17:23 schreef LTVDK het volgende:
Waarom klinkt die zangert alsof die al 3 dagen niet kan poepen en hij buikpijn heeft?
Het zou minder erg zijn als hij buikpijn had. Nu is het bewust.quote:Op maandag 27 december 2021 17:23 schreef LTVDK het volgende:
Waarom klinkt die zangert alsof die al 3 dagen niet kan poepen en hij buikpijn heeft?
Dat is dan wellicht weer een voordeel van zoveel liedjes niet aan de titel herkennen. Ik heb geen idee wat me te wachten staatquote:Op maandag 27 december 2021 17:23 schreef LTVDK het volgende:
Oh na dit nummer wordt het nog erger zo te zien
Achja. Je kan niet alles hebbenquote:
Rustig, weinig echt bijzonders gebeurd, behalve dan dat ik komende maart voor de 2e keer oom wordquote:
Ik woon alleen dus ja...quote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier is de vrouw nog niet thuis en ik weet niet hoe laat wel, dus ik ben nog niet begonnen.
Het is allebei gewoon compleet kut?quote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben hier vast een roepende in de woestijn, maar de meeste liedjes van Suus & Freek zijn toch veel origineler en beter te genieten dan vrijwel elke Kensington
Mwah, dat is gewoon wat je krijgt als je Fake Plastic Trees laat inzingen door iemand die niet kan zingen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Uncharted van Kensington best te doen.
Nou ja het is Suzan & Freek, daar ken ik geen enkele titel van, maar weet wel dat het niet heel veel soeps zal zijnquote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is dan wellicht weer een voordeel van zoveel liedjes niet aan de titel herkennen. Ik heb geen idee wat me te wachten staat
Zodra ie wel in de charts staat hebben we pas een probleemquote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Uncharted van Kensington best te doen.
Ik ken die hele Suus & Freek niet. maar dat zal wel weer aan mij leggenquote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben hier vast een roepende in de woestijn, maar de meeste liedjes van Suus & Freek zijn toch veel origineler en beter te genieten dan vrijwel elke Kensington
Dan nog liever Kensington.quote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Gretzl het volgende:
Ohhhh leukquote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rustig, weinig echt bijzonders gebeurd, behalve dan dat ik komende maart voor de 2e keer oom word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |