Achja. Je kan niet alles hebbenquote:
Rustig, weinig echt bijzonders gebeurd, behalve dan dat ik komende maart voor de 2e keer oom wordquote:
Ik woon alleen dus ja...quote:Op maandag 27 december 2021 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier is de vrouw nog niet thuis en ik weet niet hoe laat wel, dus ik ben nog niet begonnen.
Het is allebei gewoon compleet kut?quote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben hier vast een roepende in de woestijn, maar de meeste liedjes van Suus & Freek zijn toch veel origineler en beter te genieten dan vrijwel elke Kensington
Mwah, dat is gewoon wat je krijgt als je Fake Plastic Trees laat inzingen door iemand die niet kan zingen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Uncharted van Kensington best te doen.
Nou ja het is Suzan & Freek, daar ken ik geen enkele titel van, maar weet wel dat het niet heel veel soeps zal zijnquote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is dan wellicht weer een voordeel van zoveel liedjes niet aan de titel herkennen. Ik heb geen idee wat me te wachten staat
Zodra ie wel in de charts staat hebben we pas een probleemquote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Uncharted van Kensington best te doen.
Ik ken die hele Suus & Freek niet. maar dat zal wel weer aan mij leggenquote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben hier vast een roepende in de woestijn, maar de meeste liedjes van Suus & Freek zijn toch veel origineler en beter te genieten dan vrijwel elke Kensington
Dan nog liever Kensington.quote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Gretzl het volgende:
Ohhhh leukquote:Op maandag 27 december 2021 17:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Rustig, weinig echt bijzonders gebeurd, behalve dan dat ik komende maart voor de 2e keer oom word
Dan ken je ze over 5 minuten wel.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken die hele Suus & Freek niet. maar dat zal wel weer aan mij leggen
Zijn er eigenlijk mensen dit jaar niet bij of zo?quote:Op maandag 27 december 2021 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar openden we op dit moment topic #120.
Dit kan niet.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bereid je voor op een hoog EO Jongerendag-gehalte.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben laatste nog een winkel geopend hier op Utrecht Centraal. Geen idee wat je moet verkopen in een Suzan & Freek-winkel maar de rij krulde drie keer om t station heenquote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. En dan heb ik ze in ieder geval eens gehoordquote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan ken je ze over 5 minuten wel.
Ik denk dat het vooral scheelt dat mensen gewoon kerst hebben gevierd etcquote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen dit jaar niet bij of zo?
Nu Ess in dah house is gaat het tempo sowieso omhoog.quote:Op maandag 27 december 2021 17:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen dit jaar niet bij of zo?
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 27 december 2021 17:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nu Ess in dah house is gaat het tempo sowieso omhoog.
Hey hey dat doet Froukje ookquote:Op maandag 27 december 2021 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Dit is echt van die muziek voor onder een gezapige NS reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |