Lucy in the skyhyy with diaaamondsquote:
Lucy in the Sky with Diamond kopen.quote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat gaan we met de opbrengst doen?
Borrelenquote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat gaan we met de opbrengst doen?
Nee hoor, toen vroeg ik het over Simon & Garfunkelquote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vroeg je 10 minuten terug ook al.
En wat was de opbrengst?quote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens het kerstdiner moest je een euro in de pot doen als je het over corona ging hebben
Die pot is lekker volgehoest?quote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens het kerstdiner moest je een euro in de pot doen als je het over corona ging hebben
Dit is ook niet echt nieuws toch?quote:
Zeker. Ik heb geen cent betaald overigens.quote:Op maandag 27 december 2021 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die pot is lekker volgehoest?
Maar is er al antwoord op gegeven?quote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vroeg je 10 minuten terug ook al.
Toch een eurootje of 50quote:
Niemand beantwoordt mijn vragen inmiddels nogquote:Op maandag 27 december 2021 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is er al antwoord op gegeven?
quote:Op maandag 27 december 2021 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LUCY IN THE
SKY WITH
Daimonds
LSD
Nee, niemand hier is de Fool on the Hill natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2021 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is er al antwoord op gegeven?
Heb toch liever een Lucidichtbij hoor.quote:
Je moet echt popquizzen met mij hoor. Geen open deur die ik niet open krijg!quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowwwww dan, tof![]()
Gaat z'n chaotische gangetje, goede tijden, slechte tijden is er dit jaar niets bij in Huize Koen
Titel is dus een beetje misplaatstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |