Wel in zijn elleboog hequote:Op maandag 27 december 2021 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed goed![]()
Druk met van alles.
Heb een huis gekocht en ben net verhuisd![]()
En hoest met Koen?
Ik wil een boetepot voor elke keer dat deze opmerking nog gemaakt wordtquote:Op maandag 27 december 2021 17:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Geinig bandje dit, zou best eens wat kunnen worden
Dit heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op maandag 27 december 2021 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje schijnt over geestverruimende middelen te gaan. Als je heel goed luistert valt het misschien op
1183 ken je misschien van de Renault reclame van een paar jaar geledenquote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
Zal ook wel hoor. Barbra Streisand, Michael Jackson, Paul Estak.
Ik ken hen wel iig
quote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit gehoord
Nee joh, daar hoor je nooit meer wat van.quote:Op maandag 27 december 2021 17:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Geinig bandje dit, zou best eens wat kunnen worden
Ik hoest bij voorkeur niet in Koen zijn elleboog eigenlijkquote:
Bij het TV programma Top of Flop werden ze tot Flop gekozenquote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wil een boetepot voor elke keer dat deze opmerking nog gemaakt wordt
Goh, nooit geweten!quote:Op maandag 27 december 2021 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dit liedje schijnt over geestverruimende middelen te gaan. Als je heel goed luistert valt het misschien op
En wat gaan we met de opbrengst doen?quote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat vroeg je 10 minuten terug ook al.quote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelden de Beatles nooit klaverjas?
Zowwwww dan, tofquote:Op maandag 27 december 2021 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed goed![]()
Druk met van alles.
Heb een huis gekocht en ben net verhuisd![]()
En hoest met Koen?
Geloof er niets van! Gaat gewoon over Lucy!quote:Op maandag 27 december 2021 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
Essquote:Op maandag 27 december 2021 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat gaan we met de opbrengst doen?
Je blijft het Starr proberen he?quote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdens het kerstdiner moest je een euro in de pot doen als je het over corona ging hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lucy met een Nine van Diamondsquote:Op maandag 27 december 2021 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |