Geen actieve herinneringen meer aan.quote:Op maandag 27 december 2021 17:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kon je dat sitargejengel van George Harrison slippen?
Exact!quote:
Mijn vader had het vanmiddag over een liedje. Die dame had het de hele tijd over albumversie. En toen kwam er eentje (ik weet niet welk nummer) en die werd toen volgens mijn vader afgekapt. Niet de volledige versiequote:
Waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 december 2021 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De rest was wereldmuziek en lokale Zimbabwaanse meuk?
quote:Op maandag 27 december 2021 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader had het vanmiddag over een liedje. Die dame had het de hele tijd over albumversie. En toen kwam er eentje (ik weet niet welk nummer) en die werd toen volgens mijn vader afgekapt. Niet de volledige versie
Ik ben benieuwdquote:
Darude - Sandstormquote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
Welk nummer is dat ook alweer in die reclame van VGZ?
Mag ook iets anders zijn dan een virusquote:Op maandag 27 december 2021 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm. Een spannender virus? Is dat een goed idee?
This is not America leerden we twee uur geleden. Daar houden we ons dan aan.quote:
Ja. Nou..quote:
Barry GIbb niet?quote:Op maandag 27 december 2021 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
Zal ook wel hoor. Barbra Streisand, Michael Jackson, Paul Estak.
Ik ken hen wel iig
Ahh ... OK!quote:Op maandag 27 december 2021 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader had het vanmiddag over een liedje. Die dame had het de hele tijd over albumversie. En toen kwam er eentje (ik weet niet welk nummer) en die werd toen volgens mijn vader afgekapt. Niet de volledige versie
Uitbarsting van Yellow Stone?quote:Op maandag 27 december 2021 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mag ook iets anders zijn dan een virus
Oh! Ja ik ken de Bee Gees wel. Maar ik weet toch niet hoe die broers heten.quote:Op maandag 27 december 2021 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Barry GIbb niet?
(Bee Gees, de ènige nog Staying Alive)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Duidelijk verhaal toch?quote:
Dat heb ik met de Greatest Hits van Aerosmith, Michael Jackson en Paul McCartneyquote:Op maandag 27 december 2021 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
Heb dat hele album Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band drie keer geluisterd in mijn leven, en dat was drie keer achter elkaar in het vliegtuig via zo'n radiootje in de armleuning.
Voor de zomer zou ik nog wel durven boeken. Maar voor de komende winter ga ik geen kaartjes bestellen.quote:
Goed goedquote:
Even kijken wat we kunnen regelenquote:
Zonde is prachtig parkquote:
Loesoe in the skyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |