Cocu?quote:Op maandag 27 december 2021 16:25 schreef D. het volgende:
Stemmen de mensen hierop omdat het zielig is dat Philip overleden is?
Onderkoffer modquote:
Ik las dat ze over een paar dagen toch echt van Netflix verdwijnenquote:
Deacon er bij de opnames nog net bij zijnquote:Op maandag 27 december 2021 16:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, maar John Deacon wel gelukkig.
Ja AM had ook van Queens of the Stone Age kunnen zijnquote:Op maandag 27 december 2021 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meer eigen smoel dan het latere werk, dat vooral.
Ik weet wel, John Deaconquote:Op maandag 27 december 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belangrijke vraag:
Doet Brian May?
Inderdaad. Ik ben geen Queen-hater, maar de overdaad aan matige Queennummers gaat wel een beetje tegenstaan op een gegeven momentquote:
En was Roger Taylor?quote:
Dan komen ze beschikbaar op HBO Max.quote:Op maandag 27 december 2021 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat ze over een paar dagen toch echt van Netflix verdwijnen
Wat.quote:Op maandag 27 december 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja AM had ook van Queens of the Stone Age kunnen zijn
Eens!quote:Op maandag 27 december 2021 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Zometeen de ENIGE! notering van Joni MitchellSchandalig.
Aan mij heeft het niet gelegen!quote:Op maandag 27 december 2021 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer, want heb de serie nog niet gezien.quote:Op maandag 27 december 2021 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen ze alleen maar bij de beste 1000 stonden was het beter te pruimen jaquote:Op maandag 27 december 2021 16:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben geen Queen-hater, maar de overdaad aan matige Queennummers gaat wel een beetje tegenstaan op een gegeven moment
ik begin bijna queen kut te vinden omdat 10 tot 15 in de lijst van mij gewoon helemaal niet hoevenquote:Op maandag 27 december 2021 16:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben geen Queen-hater, maar de overdaad aan matige Queennummers gaat wel een beetje tegenstaan op een gegeven moment
Meen je dat? Ben nu bij seizoen 7 geloof ik met terugkijkenquote:Op maandag 27 december 2021 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Joni Mitchell Jarre?quote:Op maandag 27 december 2021 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dat heb ik niet.quote:Op maandag 27 december 2021 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan komen ze beschikbaar op HBO Max.
Ik ook nietquote:Op maandag 27 december 2021 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer, want heb de serie nog niet gezien.
ff doorkijken dusquote:Op maandag 27 december 2021 16:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meen je dat? Ben nu bij seizoen 7 geloof ik met terugkijken
Ik heb niet eens een uurlijstje ingevuld, maar dit is zeker wel een ohja'tjequote:Op maandag 27 december 2021 16:28 schreef MTheBassman het volgende:
dit is voor mij het uur van de oh ja'tjes
Jamiroquai?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |