Vergeleken met de eerste twee albums echt ontzettend teleurstellend. Wellicht had ik het beter kunnen pruimen als het van een andere band was geweest.quote:
Ik vind juist hun eerste twee albums ontzettend overgewaardeerd. Gewoon wel lekkere rockliedjes.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeleken met de eerste twee albums echt ontzettend teleurstellend. Wellicht had ik het beter kunnen pruimen als het van een andere band was geweest.
Nee, ik denk dat die toch niet zo heel bekend is.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik had moeten raden of ie erin stond zou ik gegokt hebben van wel.
Ik zou eerder Fire Water Burn verwachten jaquote:Op maandag 27 december 2021 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat die toch niet zo heel bekend is.
Dat eerste album is heerlijk joh, lekker pretentieloos liedjes schrijven over je dronken avonturen in de kroeg. Daarna gingen ze ineens serieus doen, saai man.quote:Op maandag 27 december 2021 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind juist hun eerste twee albums ontzettend overgewaardeerd. Gewoon wel lekkere rockliedjes.
Precies, wel geinige liedjes dus.quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat eerste album is heerlijk joh, lekker pretentieloos liedjes schrijven over je dronken avonturen in de kroeg. Daarna gingen ze ineens serieus doen, saai man.
Nietquote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik had moeten raden of ie erin stond zou ik gegokt hebben van wel.
nee, maar John Deacon wel gelukkig.quote:Op maandag 27 december 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belangrijke vraag:
Doet Brian May?
Meer eigen smoel dan het latere werk, dat vooral.quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies, wel geinige liedjes dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |