Oneens.quote:Op maandag 27 december 2021 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerste twee albums van de Arctic Monkeys.
Alles daarna.
Gevuld met nummer ojaatjes?quote:Op maandag 27 december 2021 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb schoenmaat 35, die zijn al snel gevuld.
Dat mag, maar dan zit je er wel naast.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik 46, 35 klinkt als een kindermaat voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ohhh deze humor heb ik gemistquote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat ik Skunk Ann Nancy
Essje is terugquote:Op maandag 27 december 2021 16:15 schreef essnhills het volgende:
Hall0n. Ik ben 19 keer genoemd in dit topic. Wat is dit.
Altijdquote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gevuld met nummer ojaatjes?
The Bad Touch zou best in de Top 2000 mogen tbhquote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
"Sex tips"? Zoiets als op de "discovery channel"?
Bloodhound Gang staat ook niet in de lijst. Matig.
In ieder geval AM is toch nog wel een prima albumpjequote:Op maandag 27 december 2021 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerste twee albums van de Arctic Monkeys.
Alles daarna.
Er moeten door de jaren heen wel iets blijven hangen natuurlijk.quote:
Dat is het beste album zelfs.quote:Op maandag 27 december 2021 16:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In ieder geval AM is toch nog wel een prima albumpje
Weinig mis met AM.quote:Op maandag 27 december 2021 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan zit je er wel naast.
Is het toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 27 december 2021 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er moeten door de jaren heen wel iets blijven hangen natuurlijk.
Als ik had moeten raden of ie erin stond zou ik gegokt hebben van wel.quote:Op maandag 27 december 2021 16:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
The Bad Touch zou best in de Top 2000 mogen tbh
Vergeleken met de eerste twee albums echt ontzettend teleurstellend. Wellicht had ik het beter kunnen pruimen als het van een andere band was geweest.quote:
Ik vind juist hun eerste twee albums ontzettend overgewaardeerd. Gewoon wel lekkere rockliedjes.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeleken met de eerste twee albums echt ontzettend teleurstellend. Wellicht had ik het beter kunnen pruimen als het van een andere band was geweest.
Nee, ik denk dat die toch niet zo heel bekend is.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik had moeten raden of ie erin stond zou ik gegokt hebben van wel.
Ik zou eerder Fire Water Burn verwachten jaquote:Op maandag 27 december 2021 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat die toch niet zo heel bekend is.
Dat eerste album is heerlijk joh, lekker pretentieloos liedjes schrijven over je dronken avonturen in de kroeg. Daarna gingen ze ineens serieus doen, saai man.quote:Op maandag 27 december 2021 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind juist hun eerste twee albums ontzettend overgewaardeerd. Gewoon wel lekkere rockliedjes.
Precies, wel geinige liedjes dus.quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat eerste album is heerlijk joh, lekker pretentieloos liedjes schrijven over je dronken avonturen in de kroeg. Daarna gingen ze ineens serieus doen, saai man.
Nietquote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik had moeten raden of ie erin stond zou ik gegokt hebben van wel.
nee, maar John Deacon wel gelukkig.quote:Op maandag 27 december 2021 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belangrijke vraag:
Doet Brian May?
Meer eigen smoel dan het latere werk, dat vooral.quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies, wel geinige liedjes dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |