Eindhoven de gekste!quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan (altijd) beter. Maar op zich wel okee. Wel leuk jaartje gehad. Geweldige vakantie in Kroatië gehad en ook nog verhuisd naar een woning vrijwel midden in EHV..
quote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb van de zomer een huis gekocht en ben anderhalve week geleden verhuisd
quote:
Fadeout dus logischquote:
lekker. In Alkmaar?? Of dichter bij je ouders??quote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb van de zomer een huis gekocht en ben anderhalve week geleden verhuisd
Goed nummerquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh waarom is dit zo gestegen?
Die derde staat er wel in toch? Prutnummer trouwensquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
505, Mardy Bum, When the Sun Goes Down. Ik zie nog genoeg omissies
Dat begint ook steeds meer richting een popzender op te schuiven helaasch.quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef LTVDK het volgende:
Wel een beetje een StuBru kwartiertje zo
Lekker toch, even vrijquote:Op maandag 27 december 2021 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Was toe aan vakantie, en die is nu net begonnen
Verder een beetje standby in het leven
Die laatste staat er wel in toch? Heb ik op gestemd.quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
505, Mardy Bum, When the Sun Goes Down. Ik zie nog genoeg omissies
Niet eens een van de betere nummers in hun oeuvre. Leuk kabbelaartje.quote:
Beetje zo zo. Leven in tijden van Corona is een beetje saai.quote:
Vooral teveel Nederlandstalig gejengel tegenwoordigquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat begint ook steeds meer richting een popzender op te schuiven helaasch.
Je bent paprikachips aan het koken?quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
Aw, Glory Box gemist omdat ik bezig was met de voorbereiding van het eten en ik met mijn oranje vingers het geluid niet harder wilde zetten
Zoals de Arctic monkeys?quote:Op maandag 27 december 2021 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan altijd Portishead aanzetten, maar wel liever nogwat krachtiger materiaal
Oh huh? Nou ja beter dan.quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die derde staat er wel in toch? Prutnummer trouwens
Kende deze niet maar idd beter te doen dan de geijkte nummers.quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
ben niet echt van AM maar deze is wel leuk
We hebben tegenwoordig gewoon DAB hoorquote:
Nee in Zwaag (tegen Hoorn aan)quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
lekker. In Alkmaar?? Of dichter bij je ouders??
heb ik over het algemeen wel een beetje in die richting van muziek, maar AM heeft wel een paar lekkere nummers vooralsnog.quote:Op maandag 27 december 2021 16:47 schreef Zorro het volgende:
Ik probeer iedere keer om Arctic Monkeys leuk te vinden, maar het blijft me weinig doen.
Geen kutmuziek, maar ook niet speciaal.
Vooral vanwege Corona, geen 'activiteiten' meerquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker toch, even vrij![]()
Ik ben al maanden niet meer in standby. Was dat wel het eerste jaar van corona. Maar toen moest ik zo nodig een huis kopen waarin vanalles moest gebeuren
Is het bij jou standby met een bijzondere reden of gewoon corona dus er gebeurt niet zoveel?
Ik gok.. worteltaart?quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
Aw, Glory Box gemist omdat ik bezig was met de voorbereiding van het eten en ik met mijn oranje vingers het geluid niet harder wilde zetten
De Arctische Bavianen?quote:Op maandag 27 december 2021 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben tegenwoordig gewoon DAB hoor
Dit gaat voor veel liedjes in de lijst op eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2021 16:47 schreef Zorro het volgende:
Ik probeer iedere keer om Arctic Monkeys leuk te vinden, maar het blijft me weinig doen.
Geen kutmuziek, maar ook niet speciaal.
Okee, weet ik veel..quote:Op maandag 27 december 2021 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee in Zwaag (tegen Hoorn aan)
Alkmaar is veel te duur joh
Vind t wel lekker evenquote:Op maandag 27 december 2021 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet eens de slechtste REM in de lijst
Nee dat is Everybody Hurtsquote:Op maandag 27 december 2021 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat Corona is wel echt saai.quote:Op maandag 27 december 2021 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Vooral vanwege Corona, geen 'activiteiten' meer
En ook al een half jaar op zoek naar een auto, dus de hobby staat ook standby
Dat is ook niet zo lastig als Everybody Hurts erin staatquote:Op maandag 27 december 2021 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind ik wel, maar de beste liedjes van REM staan er niet in, dus ik vind het primaquote:Op maandag 27 december 2021 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer ken ik nietquote:Op maandag 27 december 2021 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat Corona is wel echt saai.
Hopelijk verzinnen ze een spannender alternatiefquote:Op maandag 27 december 2021 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat Corona is wel echt saai.
Maar dan ook echt gewoon bij iedereenquote:
Ach. maar dat heeft iedereenquote:
Hmm. Een spannender virus? Is dat een goed idee?quote:Op maandag 27 december 2021 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk verzinnen ze een spannender alternatief
Moeten de Beatles er vaker in ja?quote:Op maandag 27 december 2021 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Weer eens een Beatles ipv. dat eeuwige Queen.
Ik vind het wel iets wholesomes hebben eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef Fylax het volgende:
Vind die mensen die met een (nep)gitaar voor de camera staan zo cringe
Dat doet deugd. Aangezien you ook meervoud is zijn we hier allen blijquote:
Nee, afgelopen uren veel Queen gehoord.quote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moeten de Beatles er vaker in ja?
Michelle Shocked staat er helaas niet meer inquote:Op maandag 27 december 2021 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste Michelle in de lijst.
Shiney happy people?quote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat doet deugd. Aangezien you ook meervoud is zijn we hier allen blij
Ma belle. Mijn schoonheid. Frans.quote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
The only words that you understand: Michelle my belle? Ik zou een busje bellen dan hoor.. volgens mij is je IQ dan door een ondergrens gezakt
Is compensatie voor alle pijn van Everybody Hurtsquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat doet deugd. Aangezien you ook meervoud is zijn we hier allen blij
Alles kan in Duckstad.quote:
Dronk teveelquote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Michelle Shocked staat er helaas niet meer in
quote:
Niet nat gaan heh.quote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga met mn familie klaverjassen vanavond, tot later jongens
Nou nou nouquote:
Veel plezierquote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef MTheBassman het volgende:
Heeft die er ooit ingestaan dan?quote:Op maandag 27 december 2021 16:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Michelle Shocked staat er helaas niet meer in
lekker ouwe reus, oudhollandse spellen. Denk aan Nelquote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef MTheBassman het volgende:
Dat posten tijdens een nummer van de nimmer klaverjassende band...quote:Op maandag 27 december 2021 16:54 schreef MTheBassman het volgende:
quote:
quote:
Voorspelbaarquote:
Idd net als vorig jaarquote:Op maandag 27 december 2021 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah RTL7 zendt met oudjaar Queen uit, gelukkig blijven veel zaken zoals ze horen
quote:
Wat is de top2000 zonder voorspelbaar?quote:
Oh waarom klaverjassen de Beatles niet?quote:Op maandag 27 december 2021 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat posten tijdens een nummer van de nimmer klaverjassende band...![]()
![]()
![]()
een leukere lijstquote:Op maandag 27 december 2021 16:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is de top2000 zonder voorspelbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |