Was dat met het idee dat het 's nachts niet zo'n probleem is als je erbij in slaap valt?quote:Op maandag 27 december 2021 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is volgens mij echt nog nooit overdag geweest
transgendergezeurquote:
Zeker.quote:Op maandag 27 december 2021 16:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
priem priem, even een weekje pauze en daarna weer bezig met de studie
Hopelijk gaat het met jou ook goed
What if I say I will never surrender?quote:
Verdommequote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgende keer dit maar niet maar van plaat draaien. Teveel kraakjes.
Kun je me wel vertellen hoe het met jou gaat?quote:
Dit is meer muziek voor met een drankje diep in de avond ja. Wel een aardige afspiegeling van hun oeuvre.quote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dat met het idee dat het 's nachts niet zo'n probleem is als je erbij in slaap valt?
Kan (altijd) beter. Maar op zich wel okee. Wel leuk jaartje gehad. Geweldige vakantie in Kroatië gehad en ook nog verhuisd naar een woning vrijwel midden in EHV..quote:
Oke.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is meer muziek voor met een drankje diep in de avond ja. Wel een aardige afspiegeling van hun oeuvre.
Met soms een beetje … aandacht te kort en daar gaat het liedje overquote:
Ja, dat welquote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je me wel vertellen hoe het met jou gaat?
Jawel. Was grapje. Zo van: "I want to be a woman" en dat ik dan zeg transgender en zo alles. Erg leuk.quote:
Ook verhuisd dusquote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan (altijd) beter. Maar op zich wel okee. Wel leuk jaartje gehad. Geweldige vakantie in Kroatië gehad en ook nog verhuisd naar een woning vrijwel midden in EHV..
Ik kan altijd Portishead aanzetten, maar wel liever nogwat krachtiger materiaalquote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke.
Ik ken deze wel ergens vaag. Maar weet niet of ik dit ook zelf zou opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |