quote:
Klinkt wel lekkerquote:Op maandag 27 december 2021 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar nog belangrijker, wat vind je er van??
Ik zie dit en bedenk mij zoals ieder jaar opeens weer dat het belachelijk is dat Type O Negative goden er niet in staanquote:
priem priem, even een weekje pauze en daarna weer bezig met de studiequote:
Was dat met het idee dat het 's nachts niet zo'n probleem is als je erbij in slaap valt?quote:Op maandag 27 december 2021 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is volgens mij echt nog nooit overdag geweest
transgendergezeurquote:
Zeker.quote:Op maandag 27 december 2021 16:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
priem priem, even een weekje pauze en daarna weer bezig met de studie
Hopelijk gaat het met jou ook goed
What if I say I will never surrender?quote:
Verdommequote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgende keer dit maar niet maar van plaat draaien. Teveel kraakjes.
Kun je me wel vertellen hoe het met jou gaat?quote:
Dit is meer muziek voor met een drankje diep in de avond ja. Wel een aardige afspiegeling van hun oeuvre.quote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was dat met het idee dat het 's nachts niet zo'n probleem is als je erbij in slaap valt?
Kan (altijd) beter. Maar op zich wel okee. Wel leuk jaartje gehad. Geweldige vakantie in Kroatië gehad en ook nog verhuisd naar een woning vrijwel midden in EHV..quote:
Oke.quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is meer muziek voor met een drankje diep in de avond ja. Wel een aardige afspiegeling van hun oeuvre.
Met soms een beetje … aandacht te kort en daar gaat het liedje overquote:
Ja, dat welquote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je me wel vertellen hoe het met jou gaat?
Jawel. Was grapje. Zo van: "I want to be a woman" en dat ik dan zeg transgender en zo alles. Erg leuk.quote:
Ook verhuisd dusquote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan (altijd) beter. Maar op zich wel okee. Wel leuk jaartje gehad. Geweldige vakantie in Kroatië gehad en ook nog verhuisd naar een woning vrijwel midden in EHV..
Ik kan altijd Portishead aanzetten, maar wel liever nogwat krachtiger materiaalquote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke.
Ik ken deze wel ergens vaag. Maar weet niet of ik dit ook zelf zou opzetten
Eindhoven de gekste!quote:Op maandag 27 december 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan (altijd) beter. Maar op zich wel okee. Wel leuk jaartje gehad. Geweldige vakantie in Kroatië gehad en ook nog verhuisd naar een woning vrijwel midden in EHV..
quote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb van de zomer een huis gekocht en ben anderhalve week geleden verhuisd
quote:
Fadeout dus logischquote:
lekker. In Alkmaar?? Of dichter bij je ouders??quote:Op maandag 27 december 2021 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb van de zomer een huis gekocht en ben anderhalve week geleden verhuisd
Goed nummerquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh waarom is dit zo gestegen?
Die derde staat er wel in toch? Prutnummer trouwensquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
505, Mardy Bum, When the Sun Goes Down. Ik zie nog genoeg omissies
Dat begint ook steeds meer richting een popzender op te schuiven helaasch.quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef LTVDK het volgende:
Wel een beetje een StuBru kwartiertje zo
Lekker toch, even vrijquote:Op maandag 27 december 2021 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat wel
Was toe aan vakantie, en die is nu net begonnen
Verder een beetje standby in het leven
Die laatste staat er wel in toch? Heb ik op gestemd.quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
505, Mardy Bum, When the Sun Goes Down. Ik zie nog genoeg omissies
Niet eens een van de betere nummers in hun oeuvre. Leuk kabbelaartje.quote:
Beetje zo zo. Leven in tijden van Corona is een beetje saai.quote:
Vooral teveel Nederlandstalig gejengel tegenwoordigquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat begint ook steeds meer richting een popzender op te schuiven helaasch.
Je bent paprikachips aan het koken?quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
Aw, Glory Box gemist omdat ik bezig was met de voorbereiding van het eten en ik met mijn oranje vingers het geluid niet harder wilde zetten
Zoals de Arctic monkeys?quote:Op maandag 27 december 2021 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan altijd Portishead aanzetten, maar wel liever nogwat krachtiger materiaal
Oh huh? Nou ja beter dan.quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die derde staat er wel in toch? Prutnummer trouwens
Kende deze niet maar idd beter te doen dan de geijkte nummers.quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
ben niet echt van AM maar deze is wel leuk
We hebben tegenwoordig gewoon DAB hoorquote:
Nee in Zwaag (tegen Hoorn aan)quote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
lekker. In Alkmaar?? Of dichter bij je ouders??
heb ik over het algemeen wel een beetje in die richting van muziek, maar AM heeft wel een paar lekkere nummers vooralsnog.quote:Op maandag 27 december 2021 16:47 schreef Zorro het volgende:
Ik probeer iedere keer om Arctic Monkeys leuk te vinden, maar het blijft me weinig doen.
Geen kutmuziek, maar ook niet speciaal.
Vooral vanwege Corona, geen 'activiteiten' meerquote:Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker toch, even vrij![]()
Ik ben al maanden niet meer in standby. Was dat wel het eerste jaar van corona. Maar toen moest ik zo nodig een huis kopen waarin vanalles moest gebeuren
Is het bij jou standby met een bijzondere reden of gewoon corona dus er gebeurt niet zoveel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |