moet je nog veel werken deze week?quote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen, dit wordt nog een zware week. Het lukt me niet om me weer op te laden na Kerst en ik zit alleen maar met bonkende harses te doen alsof ik werk.
Neem vrij.quote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen, dit wordt nog een zware week. Het lukt me niet om me weer op te laden na Kerst en ik zit alleen maar met bonkende harses te doen alsof ik werk.
Nee. Is lockdown.quote:Op maandag 27 december 2021 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
Book of love, kun je die ook bij de Bruna kopen ofzo?
quote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
Meld je ziek.quote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
Afhalen mag nog!quote:
mijn volgende is van 5 tot 6 's ochtends morgenquote:Op maandag 27 december 2021 15:32 schreef PzKpfw het volgende:
Vanavond weer stemlijstgenot met Golden Earring
quote:Op maandag 27 december 2021 15:32 schreef PzKpfw het volgende:
Vanavond weer stemlijstgenot met Golden Earring
Mijn volgende komt tussen 18 en 19 uur.quote:Op maandag 27 december 2021 15:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn volgende is van 5 tot 6 's ochtends morgen
Moet je aan Gavin James vragenquote:Op maandag 27 december 2021 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
Book of love, kun je die ook bij de Bruna kopen ofzo?
Mijne tussen 22 en 23 uur vanavondquote:Op maandag 27 december 2021 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Mijn volgende komt tussen 18 en 19 uur.
Meestal nemen de kopers dat soort boekjes liever anoniem mee.quote:
De hele week. Maar vrijdag neem ik wel vrijquote:Op maandag 27 december 2021 15:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
moet je nog veel werken deze week?
Staat niet meer in de lijst, dus die weet het ook niet.quote:Op maandag 27 december 2021 15:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Moet je aan Gavin James vragen
Gelukkig maar, was best een zeikplaat imhoquote:Op maandag 27 december 2021 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat niet meer in de lijst, dus die weet het ook niet.
Ah wat naar, hopelijk brengt de top 2000 en dit topic nog wat steunquote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
Miley Cyrus heeft zich goed ontwikkeld inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 15:34 schreef Guanabana het volgende:
De versie van Miley Cyrus is ook goed. Heel dat album eigenlijk.
onze familie is niet zo traditiegetrouw dus sinds alle kinderen zijn opgegroeid doen we eigenlijk geen cadeautjes meerquote:Op maandag 27 december 2021 15:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog kerstcadeautjes gekregen, of was het met Fokkers naar de T2000 luisteren al the Greatest gift of all?
Wij doen altijd dobbelspel. Heb eigenlijk alleen maar vage troep gewonnenquote:Op maandag 27 december 2021 15:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie nog kerstcadeautjes gekregen, of was het met Fokkers naar de T2000 luisteren al the Greatest gift of all?
quote:Vrouwen zijn de mooiste wezens die op deze planeet rondlopen, zoveel is duidelijk. Ik weet nog goed dat het gesprek bij een verjaardag enkele jaren geleden op het onderwerp 'vrouwen en mannen' uitkwam. Een van de aanwezige meiden zei dat ze vrouwen veel mooier vond dan mannen, de meeste meiden knikten nadat ze dit gezegd had. Ik merkte dan ook (voor mij erg logischerwijs) op: 'Ik begrijp dan ook nooit dat jullie op mannen vallen.' Een diepe stilte was het gevolg. Er zaten behoorlijk veel meiden, zo beetje al die meiden hadden verkering met een jongen, maar geen van die meiden kon mij vertellen wat er nou zo aantrekkelijk aan mannen is, iets wat vrouwen niet hebben. Ik wil niet generaliseren, maar wij mannen voeren oorlog en vegen zonder enig gevoel voor mededogen hele rassen van de aardbodem. We zijn machtsbeluste, geweldadige, stinkende wezens die eigenlijk nauwelijks een plaats verdienen op deze planeet. Ik denk dat de aarde er zonder ons een stuk mooier had uitgezien en heel wat vrediger was geweest. Daarbij zijn de meeste mannen lomper dan dat wat een voddenman op zijn kar heeft liggen, terwijl vrouwen over het algemeen aan sierlijk bewegende gazelles doen denken, vooral als ze dansen. Bij dansende mannen vraag ik me meestal af of er in het desbetreffende etablissement een mierenplaag heerst die nodig bestrijd moet worden.
Het is voor mij altijd een raadsel gebleven en zal het altijd blijven hoe vrouwen (of mannen) op mannen kunnen vallen. Ik vraag me dan als ik verliefd ben dan ook altijd af of die liefde wederzijds kan zijn, niet of liefde gericht kan zijn tot mij, maar uberhaupt tot een man. Gaan vrouwen niet stiekem met mannen omdat het gezelliger is dan alleen, omdat mannen nog steeds de betere banen hebben (wat de machtbelustheid van mannen ook weer bewijst) en ze zo verzekerd zijn van een betere toekomst of vanwege de seks?
En als ik dan al twijfel over de lichtste vorm van liefde, hoe zit het dan met de mijn-aderen-barsten-één-voor-één-vanuit-mijn-hart-open-als-ik-nog-een-seconde-zonder-je-ben-verliefdheid?
Maar dan is daar Parallel Lines. Ja, Blondie is een beetje Chris Stein en anderen, maar Blondie is eigenlijk Debbie Harry. Ze was frontvrouw. Misschien niet de eerste (ook niet belangrijk), maar ze viel op. Ze was frontvrouw van een punk(achtige) band en er waren niet veel van dat soort bands met vrouwen aan het roer. Bovendien was Debbie gewoon een ontzettend mooie vrouw en ook nog een stuk (daar zit wis en waarachtig een verschil tussen) en wist ze zich altijd sexy te kleden (tenminste vind ik, als ik oude opnames en foto's zie). De band was genoemd naar wat bouwvakkers altijd naar haar riepen en ze had een groot aandeel in het schrijven van nummers. Een FRONTVROUW dus, met hoofdletters.
Uitgerekend die vrouw weet mij duidelijk te maken dat vrouwen wel degelijk op mannen kunnen vallen, en niet zo klein beetje ook. Nee, Debbie Harry's liefde gaat veel verder dan een lichte vorm van vlinders in de buik:
I'm in the phone booth, it's the one across the hall / If you don't answer, I'll just ring it off the wall [...] / Don't leave me hanging on the telephone , aldus Hangin' on the Telephone. Daarbij weet ze dit nummer zo te zingen dat haar smeekbede ook daadwerkelijk overkomt als een smeekbede, maar zonder het verlangen kleiner te doen maken (let vooral op het laatste gedeelte, bij
I'd like to talk when I can show you my affection / Oh I can't control myself!).
Kreeg wat vuurwerkjes van m'n neefje van 11. Eigenlijk verkapt cadeau voor zichzelf natuurlijk, want meteen afgestokenquote:Op maandag 27 december 2021 15:35 schreef PippenScottie het volgende:
Wow dan heb je echt je best gedaan want ze zijn elk jaar wel meerder keren in NLquote:Op maandag 27 december 2021 15:37 schreef Poppejans het volgende:
Oeh ja ik hou van Editors
Helaas nog steeds nooit live gezien
quote:Op maandag 27 december 2021 15:37 schreef Poppejans het volgende:
2020 en 2021 niet.quote:Op maandag 27 december 2021 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wow dan heb je echt je best gedaan want ze zijn elk jaar wel meerder keren in NL
Treden hier en in België vaker op dan in eigen land naar het schijntquote:Op maandag 27 december 2021 15:37 schreef Poppejans het volgende:
Komend jaar ook alweer 2 boekingen in NL. Dauwpop en Vestrock.quote:Op maandag 27 december 2021 15:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Treden hier en in België vaker op dan in eigen land naar het schijnt
Niemand wil mee, dus dan moet ik alleen en daarover denk ik dan steeds te hard naquote:Op maandag 27 december 2021 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wow dan heb je echt je best gedaan want ze zijn elk jaar wel meerder keren in NL
Editors zijn ook echt ziek groot in België. Tot het punt waarop ik eerst dacht, toen ik ze net kende, dat het een Belgische band wasquote:Op maandag 27 december 2021 15:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Treden hier en in België vaker op dan in eigen land naar het schijnt
Bijzonder.quote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is nu al de vierde zittenblijver bij de onderste 800. Opmerkelijk
Doorgestoken kaart?quote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is nu al de vierde zittenblijver bij de onderste 800. Opmerkelijk
Lol, gewoon doen.quote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Niemand wil mee, dus dan moet ik alleen en daarover denk ik dan steeds te hard na
Boston schijnt leuk te zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
In Massachusetts valt echt geen hol te beleven
Ja, niemand kent die titel en de plaat wordt zelden nog gedraaid.quote:Op maandag 27 december 2021 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
New York Mining Disaster 1941 is wel een enorme omissie natuurlijk
More Than a Feeling is wel een lekker nummer jaquote:
Sometimes it snows in Aprilquote:Op maandag 27 december 2021 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch zijn er maar weinig nummers van Prince die ik echt tof vind.
Prince is voor mij typisch zo'n artiest die met het merendeel van zijn Top 2000 liedjes bij mij in de groep 2000-4000 komt. Al is deze wel lekker net als Gold en vooral Purple Rainquote:Op maandag 27 december 2021 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch zijn er maar weinig nummers van Prince die ik echt tof vind.
Raspberry Baret is wel leuk.quote:Op maandag 27 december 2021 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
1999 vind ik het beste denk ik. De rest mag wel naar, nou ja, plaats 1999.
Die Best of Enemies docu over Lakers vs.Celtics ontmoetingen in de jaren 80 is goud. Snel weer eens opzettenquote:
Mag wat mij betreft nog wel 20 nummers erbij, wat een heldquote:Op maandag 27 december 2021 15:47 schreef Zorro het volgende:
Deze, Purple Rain en I'll Never Take The Place Of Your Man.
Dan heb je het wat mij betreft voor Prince wel gehad.
Ken ik niet. De rivalry wel natuurlijk, maar de docu niet.quote:Op maandag 27 december 2021 15:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die Best of Enemies docu over Lakers vs.Celtics ontmoetingen in de jaren 80 is goud. Snel weer eens opzetten
http://www.espn.com/30for30/film/_/page/celticslakersquote:Op maandag 27 december 2021 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ken ik niet. De rivalry wel natuurlijk, maar de docu niet.
Dat album heeft helemaal geen mindere nummers.quote:Op maandag 27 december 2021 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Jaaa Meat Loaf. Wel een van de mindere nummers van het album, maar toch.
Mwah, ik vind de andere 6 eigenlijk allemaal beter dan dezequote:Op maandag 27 december 2021 15:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat album heeft helemaal geen mindere nummers.
Ik vind Paradise By The Dashboard Light eigenlijk het minste nummerquote:Op maandag 27 december 2021 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de andere 6 eigenlijk allemaal beter dan dezeNiet dat deze slecht is hoor.
Jij hebt de jaren ‘90 niet meegemaakt?quote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Je zal maar met je cassettebandje opnemen nu, dan heb je Gijs erdoorheen.
Jawel?quote:Op maandag 27 december 2021 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hebt de jaren ‘90 niet meegemaakt?
Ik stel voor dat ze Gijs ergens opnemen.quote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef Guanabana het volgende:
1980 belde, ze wilden hun geluidsdragers terugquote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Kan ik me ook in vindenquote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind Paradise By The Dashboard Light eigenlijk het minste nummer
Toppers de eerste en de laatste. Bat Out Of Hell en For Crying Out Loud.
*Jimquote:Op maandag 27 december 2021 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Oh en Rip John Steinman. De man die daadwerkelijk verantwoordelijk is voor dit nummer
Jim, maar inderdaad. Kan me die docu nog herinneren over Meat Loaf waarin hij werd aangekondigd met als titel 'genius'.quote:Op maandag 27 december 2021 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Oh en Rip John Steinman. De man die daadwerkelijk verantwoordelijk is voor dit nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |