Ik vind Paradise By The Dashboard Light eigenlijk het minste nummerquote:Op maandag 27 december 2021 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de andere 6 eigenlijk allemaal beter dan dezeNiet dat deze slecht is hoor.
Jij hebt de jaren ‘90 niet meegemaakt?quote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Je zal maar met je cassettebandje opnemen nu, dan heb je Gijs erdoorheen.
Jawel?quote:Op maandag 27 december 2021 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hebt de jaren ‘90 niet meegemaakt?
Ik stel voor dat ze Gijs ergens opnemen.quote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef Guanabana het volgende:
1980 belde, ze wilden hun geluidsdragers terugquote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Kan ik me ook in vindenquote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind Paradise By The Dashboard Light eigenlijk het minste nummer
Toppers de eerste en de laatste. Bat Out Of Hell en For Crying Out Loud.
*Jimquote:Op maandag 27 december 2021 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Oh en Rip John Steinman. De man die daadwerkelijk verantwoordelijk is voor dit nummer
Jim, maar inderdaad. Kan me die docu nog herinneren over Meat Loaf waarin hij werd aangekondigd met als titel 'genius'.quote:Op maandag 27 december 2021 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
Oh en Rip John Steinman. De man die daadwerkelijk verantwoordelijk is voor dit nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |