Heb je nooit GTA gespeeld?quote:
moet je nog veel werken deze week?quote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen, dit wordt nog een zware week. Het lukt me niet om me weer op te laden na Kerst en ik zit alleen maar met bonkende harses te doen alsof ik werk.
Neem vrij.quote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen, dit wordt nog een zware week. Het lukt me niet om me weer op te laden na Kerst en ik zit alleen maar met bonkende harses te doen alsof ik werk.
Nee. Is lockdown.quote:Op maandag 27 december 2021 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
Book of love, kun je die ook bij de Bruna kopen ofzo?
quote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
Meld je ziek.quote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef PippenScottie het volgende:
Afhalen mag nog!quote:
mijn volgende is van 5 tot 6 's ochtends morgenquote:Op maandag 27 december 2021 15:32 schreef PzKpfw het volgende:
Vanavond weer stemlijstgenot met Golden Earring
quote:Op maandag 27 december 2021 15:32 schreef PzKpfw het volgende:
Vanavond weer stemlijstgenot met Golden Earring
Mijn volgende komt tussen 18 en 19 uur.quote:Op maandag 27 december 2021 15:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn volgende is van 5 tot 6 's ochtends morgen
Moet je aan Gavin James vragenquote:Op maandag 27 december 2021 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
Book of love, kun je die ook bij de Bruna kopen ofzo?
Mijne tussen 22 en 23 uur vanavondquote:Op maandag 27 december 2021 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Mijn volgende komt tussen 18 en 19 uur.
Meestal nemen de kopers dat soort boekjes liever anoniem mee.quote:
De hele week. Maar vrijdag neem ik wel vrijquote:Op maandag 27 december 2021 15:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
moet je nog veel werken deze week?
Staat niet meer in de lijst, dus die weet het ook niet.quote:Op maandag 27 december 2021 15:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Moet je aan Gavin James vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |