SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Ik was erg content met mijn loopneus.quote:Op maandag 27 december 2021 14:09 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
En ik moest zomaar nog naar kantoor vandaag, altijd tegen mij
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Soooooow ziedende debiel gespot.quote:Op maandag 27 december 2021 14:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Schimmelkutten?quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Soooooow ziedende debiel gespot.
dagjesaidsquote:Op maandag 27 december 2021 14:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:de_boswachter gaat de mist in
De permaban sponsor meme niet kennenquote:Op maandag 27 december 2021 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Soooooow ziedende debiel gespot.
Tuurlijk welquote:Op maandag 27 december 2021 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De permaban sponsor meme niet kennen
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.quote:Op maandag 27 december 2021 14:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Lege gang genotquote:Op maandag 27 december 2021 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn vrouw kwam net bijna klaar, want de geboortekaartjes kwamen binnen@:de_boswachter
dit werkt wel heel verwarrend. Iedereen copypaste maar lappen tekst en niemand weet meer waar of van wie het origineel isquote:Op maandag 27 december 2021 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als zipportal nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
Het pilletje is ingekicktquote:
dit werkt wel heel verwarrend. Iedereen copypaste maar lappen tekst en niemand weet meer waar of van wie het origineel isquote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
dit werkt wel heel verwarrend. Iedereen copypaste maar lappen tekst en niemand weet meer waar of van wie het origineel is
Kunnen jullie hiermee stoppen?
User @Caland heeft Dirk weer voorzien van een puntje.quote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het pilletje is ingekickt
quote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit werkt wel heel verwarrend. Iedereen copypaste maar lappen tekst en niemand weet meer waar of van wie het origineel is![]()
Ross heeft ongeveer zelfde grippunten als Whitlockquote:Op maandag 27 december 2021 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Bord is rondom de T20 al helemaal naar de kankeritus genot.
quote:Op maandag 27 december 2021 14:20 schreef fetX het volgende:
Doorpakken Dirk. Ik zit hier ook voor jou.
Waar zijn de kaasblokjes en toastjes met brie?quote:
User @Zipportal is een parodie op een user allenquote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
dit werkt wel heel verwarrend. Iedereen copypaste maar lappen tekst en niemand weet meer waar of van wie het origineel is
Zonder Dirk had je hier ook wel gezetenquote:Op maandag 27 december 2021 14:20 schreef fetX het volgende:
Doorpakken Dirk. Ik zit hier ook voor jou.
Dat is waar maar dat wilde ik graag achter de schermen houden.quote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Dirk had je hier ook wel gezeten
Brobbeast terug bij ajax met z'n 35 cm GENOTquote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:GGMM zit er niet bij. Die ligt al in zijn ledikantje.
Niks mis mee. Zou melken.quote:Op maandag 27 december 2021 14:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Brobbeast terug bij ajax met z'n 35 cm GENOT
Ik heb zelf ook niet veel beters te doen hoorquote:Op maandag 27 december 2021 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat wilde ik graag achter de schermen houden.
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bahquote:Op maandag 27 december 2021 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als zipportal nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
Je mag mijn reactie kiezen uit:quote:Op maandag 27 december 2021 14:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
Die loting van de jeukaanmijnkontleague is maandag trouwens.
#ciscusout
Alleen het woord gimmick al, zo van kijk mij eens interessant doen. Dezelfde type mens die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ondernemer zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind al die quotes niet een hele leuke gimmick
Bquote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag mijn reactie kiezen uit:
A) mijn club moet nu al bezig zijn met volgend seizoen
B) Tinder is bizar
C) ik word schijtziek van alle nitwits
Veel plezier
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag mijn reactie kiezen uit:
A) mijn club moet nu al bezig zijn met volgend seizoen
B) Tinder is bizar
C) ik word schijtziek van alle nitwits
Veel plezier
Groetjes een jongen die opgegroeid is met quotes.quote:Op maandag 27 december 2021 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen het woord gimmick al, zo van kijk mij eens interessant doen. Dezelfde type mens die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ondernemer zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Rommel vaccins genotquote:Op maandag 27 december 2021 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
Griepprikgroep wacht nog op boosteruitnodiging: ‘Ik zit als een verliefde bakvis bij mijn telefoon’@:Nober
Verliefde bakvis
Jij hebt nog nul prikken gehad.quote:Op maandag 27 december 2021 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
Griepprikgroep wacht nog op boosteruitnodiging: ‘Ik zit als een verliefde bakvis bij mijn telefoon’@:Nober
Verliefde bakvis
Daar weet jij helemaal niks van Jos.quote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij hebt nog nul prikken gehad.
Ross Smiss godquote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voel je nog steeds geen druk Dirk?
Bijpakkenquote:Op maandag 27 december 2021 14:30 schreef The_Undertone het volgende:
Vind wel dat Ross aan het inkakken is
Dirk zijn lijntjes zijn niet de grens over gekomen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dirk heeft niet genoeg lijntjes gepakt.
Als Dirk dat nou eens afstraft... Ah, zowaar.quote:Op maandag 27 december 2021 14:30 schreef The_Undertone het volgende:
Zo dan.quote:Op maandag 27 december 2021 14:31 schreef De_Kraam het volgende:
Ga eens POMPEN Dirk achterlijke kutboer.
Speelt als een draak. Ook aardig aan het choken op dubbels. 4-3 komt er.quote:Op maandag 27 december 2021 14:30 schreef The_Undertone het volgende:
Wie is deze nobuddyquote:Op maandag 27 december 2021 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
@:de_boswachter Kom langs dan geef ik je gelijk een beurt genot
[ afbeelding ]
Die uitnodiging naaien we mooi weer op de stapel.quote:Op maandag 27 december 2021 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
Verliefde bakvis
Wie is Frank van Etten?quote:Op maandag 27 december 2021 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
'zie ik je over 5 minuten voor mijn huid'quote:Op maandag 27 december 2021 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je verwacht D18 te gooien.quote:Op maandag 27 december 2021 14:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom naar D18 toewerken als je niet graag D9 gooit?
Huisje op Wielen genot.quote:
Kampermuziekquote:
quote:
Wat een knaken 'muziek' zegquote:
POLONAISEquote:Op maandag 27 december 2021 14:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
[..]
Wat een knaken 'muziek' zeg
Dat las Zjak ook.quote:Op maandag 27 december 2021 14:30 schreef The_Undertone het volgende:
Ja, toen er 0 druk op stondquote:Op maandag 27 december 2021 14:36 schreef fetX het volgende:
Heeft hij al eens een dubbel met 1 pijl gegooid deze pot?
Bang om ook na z'n partij positief te testen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dirk heeft niet genoeg lijntjes gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |