Ik heb zelf ook niet veel beters te doen hoorquote:Op maandag 27 december 2021 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat wilde ik graag achter de schermen houden.
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bahquote:Op maandag 27 december 2021 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als zipportal nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
Je mag mijn reactie kiezen uit:quote:Op maandag 27 december 2021 14:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
Die loting van de jeukaanmijnkontleague is maandag trouwens.
#ciscusout
Alleen het woord gimmick al, zo van kijk mij eens interessant doen. Dezelfde type mens die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ondernemer zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind al die quotes niet een hele leuke gimmick
Bquote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag mijn reactie kiezen uit:
A) mijn club moet nu al bezig zijn met volgend seizoen
B) Tinder is bizar
C) ik word schijtziek van alle nitwits
Veel plezier
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.quote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag mijn reactie kiezen uit:
A) mijn club moet nu al bezig zijn met volgend seizoen
B) Tinder is bizar
C) ik word schijtziek van alle nitwits
Veel plezier
Groetjes een jongen die opgegroeid is met quotes.quote:Op maandag 27 december 2021 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen het woord gimmick al, zo van kijk mij eens interessant doen. Dezelfde type mens die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ondernemer zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Rommel vaccins genotquote:Op maandag 27 december 2021 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
Griepprikgroep wacht nog op boosteruitnodiging: ‘Ik zit als een verliefde bakvis bij mijn telefoon’@:Nober
Verliefde bakvis
Jij hebt nog nul prikken gehad.quote:Op maandag 27 december 2021 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
Griepprikgroep wacht nog op boosteruitnodiging: ‘Ik zit als een verliefde bakvis bij mijn telefoon’@:Nober
Verliefde bakvis
Daar weet jij helemaal niks van Jos.quote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij hebt nog nul prikken gehad.
Ross Smiss godquote:Op maandag 27 december 2021 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voel je nog steeds geen druk Dirk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |