Tuurlijk welquote:Op maandag 27 december 2021 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De permaban sponsor meme niet kennen
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.quote:Op maandag 27 december 2021 14:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Lege gang genotquote:Op maandag 27 december 2021 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn vrouw kwam net bijna klaar, want de geboortekaartjes kwamen binnen@:de_boswachter
dit werkt wel heel verwarrend. Iedereen copypaste maar lappen tekst en niemand weet meer waar of van wie het origineel isquote:Op maandag 27 december 2021 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als zipportal nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
Het pilletje is ingekicktquote:
dit werkt wel heel verwarrend. Iedereen copypaste maar lappen tekst en niemand weet meer waar of van wie het origineel isquote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
dit werkt wel heel verwarrend. Iedereen copypaste maar lappen tekst en niemand weet meer waar of van wie het origineel is
Kunnen jullie hiermee stoppen?
User @Caland heeft Dirk weer voorzien van een puntje.quote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het pilletje is ingekickt
quote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit werkt wel heel verwarrend. Iedereen copypaste maar lappen tekst en niemand weet meer waar of van wie het origineel is![]()
Ross heeft ongeveer zelfde grippunten als Whitlockquote:Op maandag 27 december 2021 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Bord is rondom de T20 al helemaal naar de kankeritus genot.
quote:Op maandag 27 december 2021 14:20 schreef fetX het volgende:
Doorpakken Dirk. Ik zit hier ook voor jou.
Waar zijn de kaasblokjes en toastjes met brie?quote:
User @Zipportal is een parodie op een user allenquote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
dit werkt wel heel verwarrend. Iedereen copypaste maar lappen tekst en niemand weet meer waar of van wie het origineel is
Zonder Dirk had je hier ook wel gezetenquote:Op maandag 27 december 2021 14:20 schreef fetX het volgende:
Doorpakken Dirk. Ik zit hier ook voor jou.
Dat is waar maar dat wilde ik graag achter de schermen houden.quote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Dirk had je hier ook wel gezeten
Brobbeast terug bij ajax met z'n 35 cm GENOTquote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:GGMM zit er niet bij. Die ligt al in zijn ledikantje.
Niks mis mee. Zou melken.quote:Op maandag 27 december 2021 14:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Brobbeast terug bij ajax met z'n 35 cm GENOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |