Het zou mij niet verbazen als Dirk hier verliest. Vond hem tegen Koltsov echt mokerslecht.quote:Op maandag 27 december 2021 13:53 schreef Tagliano het volgende:
Dirkie nu wel twee keer in zijn legs onder druk
Vorige had ie geluk dat Ross een bouncer had
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Zijn de kleuren bij jullie ook een beetje matig met sommige camera's
Die close op tops bijvoorbeeld
Sommige camera's hebben aparte kleurenstelling inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Tops is oranjequote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Geen idee, ben kleurenblind.quote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Geen idee, heb nog een zwartwit-tv.quote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommige camera's hebben aparte kleurenstelling inderdaad
Ook de Engelse vlaggetjes?quote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De vlaggetjes kunnen weer opgeborgen worden
Is dit Dirk zijn uitshirt?quote:Op maandag 27 december 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ross Smiss uit, altijd lastig
Denk niet wit! Denk niet zwart!quote:Op maandag 27 december 2021 13:56 schreef The_Undertone het volgende:
De camera van opzij is zwart-wit
En op het bord zit een of ander raar sepia filter. Dat wit ziet er niet uitquote:Op maandag 27 december 2021 13:56 schreef BB-King het volgende:
Viel mee ook op dat de kleuren wat grauwer ogen.
Eens met kamervoorzitter Frozen-assassinquote:Op maandag 27 december 2021 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Constante gejank van Dirk dat hij geen druk voelt bla bla
Zo goed ben je nog niet
In welke richting?quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit trouwens op de trein nu.
Op de trein, knap.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik schup je eerdaags een keer naar de moon.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Allen investeren in crypto allen. WE gaan Moon.
Oostwaarts?quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Antwerpen en daarna Rotterdam. Lekker tweede kerstdag in de Belgische kroeg gevierdquote:
Plopsaland? Leuk hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Antwerpen en daarna Rotterdam. Lekker tweede kerstdag in de Belgische kroeg gevierd
Naar Polen?quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nu geneigd zwart-witgifjes te posten maar ik houd mij wijselijk inquote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Angstige user gespot.quote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nu geneigd zwart-witgifjes te posten maar ik houd mij wijselijk in
Mogelijk ben ik iets aan het uitlokkenquote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker man. Fuck die lockdown.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Antwerpen en daarna Rotterdam. Lekker tweede kerstdag in de Belgische kroeg gevierd
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 27 december 2021 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die lacht sowieso alles weg met zijn uitkering genot.
quote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Stukje maanquote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik schup je eerdaags een keer naar de moon.
En zaterdag door naar Tenerifequote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker man. Fuck die lockdown.
Zeer belangrijk!quote:
Ja pas maar op, anders gaan we nog meer users missenquote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Richting Polenquote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De man van de 4045 grappen bedoel ik hé gap. Ik beschuldig hem dus absoluut NIET van bruinhemderij. Ik ben tegen stigmatisering!quote:
Die vierde moet er wel makkelijk in gaan dan!quote:
We zijn al de nodige kwaliteit kwijt.quote:Op maandag 27 december 2021 14:01 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja pas maar op, anders gaan we nog meer users missen
Wat een slecht planquote:Op maandag 27 december 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer. Ik kan net zo goed aan het werk gaan
The Boss is uitermate vervelend. Altijd zo zuur.quote:Op maandag 27 december 2021 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ross "The Boss" vind ik de leukere Ross
Gaat hij weer op anoniem? #dtvquote:Op maandag 27 december 2021 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
Brb. User @:scrummie lokt me naar de VBL SC.
Er is niks mis met een corrigerende tikquote:Op maandag 27 december 2021 14:09 schreef Chippiegang het volgende:
Dirk is nog een beetje te veel aan het corrigeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |