SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
What can change the nature of a man?
quote:Tweede ronde:
Thursday December 23
Afternoon Session (1230 GMT)
Mensur Suljovic v Soutar(R2)
Jose de Sousa v Lowe (R2)
Evening Session (1900 GMT)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver (R2)
Gabriel Clemens v L Williams(R2)
Rob Cross v Van Barneveld(R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez (R2)
Het zou wel leuk zijn als Wade weer een aanval krijgtquote:Op maandag 27 december 2021 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
Met de huidige Wade in ogenschouw zou ik er geen drama van maken als de immer vermoeiende Van der Voort wint.
Ach nee. Niemand dood gegaan tijdens kerst rondom de buurvrouw?quote:Op maandag 27 december 2021 13:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De blaffende kuthond van de buurvrouw is er ook
Werken moet in je aard liggen.quote:Op maandag 27 december 2021 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
Jan werkt fulltime en ziet er doodmoe uit
Werken voor je kk geldquote:Op maandag 27 december 2021 13:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Werken moet in je aard liggen.
Nope. Mogelijk dat ik over de hond heen rij van de week. Dat kan.quote:Op maandag 27 december 2021 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach nee. Niemand dood gegaan tijdens kerst rondom de buurvrouw?
quote:Op maandag 27 december 2021 13:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nope. Mogelijk dat ik over de hond heen rij van de week. Dat kan.
Illegaal vuurwerk (Dirk verkoopt het vast) doet wonderenquote:Op maandag 27 december 2021 13:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De blaffende kuthond van de buurvrouw is er ook
Waarom niet over de buurvrouw?quote:Op maandag 27 december 2021 13:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nope. Mogelijk dat ik over de hond heen rij van de week. Dat kan.
Inderdaad, slecht teken denk ikquote:Op maandag 27 december 2021 13:46 schreef Chippiegang het volgende:
Oei Dirk is minder uitgelaten dan vorige partij
Coronaquote:Op maandag 27 december 2021 13:46 schreef Chippiegang het volgende:
Oei Dirk is minder uitgelaten dan vorige partij
Jij vond het bad al heel koud?quote:Op maandag 27 december 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
haha godver en ik maar naar het vorige topic loenzen
Ik was gister ook aan het loenzen.quote:Op maandag 27 december 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
haha godver en ik maar naar het vorige topic loenzen
Naar je nichtje?quote:Op maandag 27 december 2021 13:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik was gister ook aan het loenzen.
Dat zou in DRT nooit gebeurenquote:Op maandag 27 december 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
begon een beetje tochtig te worden ja
Lekker laten liggen.quote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef Drekkoning het volgende:
Duvel opengetrokken, babyfoon gaat af, het zal eens niet.
Scheutje Duvel in flesjequote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef Drekkoning het volgende:
Duvel opengetrokken, babyfoon gaat af, het zal eens niet.
Heb je het bonnetje nog?quote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje fles gegeven. Kind slaapt nu al door, 4 dagen oud lol.
Wat heerlijk zeg. Slaapmodus genot.quote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Borstvoeding is voor jou?quote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee en penisvoeding is ongepast. Ik heet geen Marco B.quote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Borstvoeding is voor jou?
Over 18 jaar geen nachtrust meer vanwege bonkgeluiden genotquote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dirk moest daar gewoon wat communistischer gooienquote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kwam tegen Koltsov al goed weg natuurlijk.
Hidden camera ophangen genot.quote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over 18 jaar geen nachtrust meer vanwege bonkgeluiden genot
Ik wil hier wel een live ontslag meemakenquote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zit nog op werk, dus dat is een beetje ongepast
Mag wel wat jaartjes vanaf aldus Marcootjequote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over 18 jaar geen nachtrust meer vanwege bonkgeluiden genot
Ross Smith is een natte wind. Zal nooit wat winnenquote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
R Smith is wel capabel genoeg om Dirk te slopen.
@maxi-musquote:Op maandag 27 december 2021 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wil hier wel een live ontslag meemaken
Hij moet die pillen toch erruguns mee wegspoele!quote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dirk gaat voor drie liter water vandaag.
Heeft toch Players Championship gewonnen of niet?quote:Op maandag 27 december 2021 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ross Smith is een natte wind. Zal nooit wat winnen
Eet geen brood uit Rotterdam, want daar krijg je …quote:
Wtfquote:Op maandag 27 december 2021 13:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Eet geen brood uit Rotterdam, want daar krijg je …
Ja dat hoorde ik gister.
Kaarsje gebrand!quote:Op maandag 27 december 2021 13:51 schreef fetX het volgende:
Wij denken op dit moment aan onze gevallen vriend @:maxi-mus allen.
We gaan hem een stukje inhalen qua posts genot.quote:Op maandag 27 december 2021 13:51 schreef fetX het volgende:
Allen een bittergarnituur in de vetpan ter nagedachtenis aanquote:Op maandag 27 december 2021 13:51 schreef fetX het volgende:
Ja maar dat heeft Mickey Mansell ook.quote:Op maandag 27 december 2021 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft toch Players Championship gewonnen of niet?
Hij rust in vredequote:Op maandag 27 december 2021 13:51 schreef fetX het volgende:
Dus dan heeft hij wat gewonnen Hansgod.quote:Op maandag 27 december 2021 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft Mickey Mansell ook.
Ik denk niet eens dat ik aan zijn aantal posts ga komen (lol)quote:Op maandag 27 december 2021 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We gaan hem een stukje inhalen qua posts genot.
Ik denk dat er slachtoffers vallen als Dirk dat in pompmodus doetquote:Op maandag 27 december 2021 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dirk moet eens meer ruzie gaan maken voordat hij opkomt
een halfjaar in de kampen, dat overleven kwaliteitsusers nietquote:Op maandag 27 december 2021 13:51 schreef fetX het volgende:
Nee sorry, daar ga ik je toch niet mee helpen vandaagquote:Op maandag 27 december 2021 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wil hier wel een live ontslag meemaken
User @Zipportal lacht hier om.quote:Op maandag 27 december 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
een halfjaar in de kampen, dat overleven kwaliteitsusers niet
Dan kan die 's nachts niet op z'n wijf duikenquote:Op maandag 27 december 2021 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Sjaak is nog nooit op het WK geweest, aldus de krant van vandaagPauperbaangalore.
Sjaak komt daarentegen wel vaak bij de FEBO. Alle vestigingen gezien genot.quote:Op maandag 27 december 2021 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Sjaak is nog nooit op het WK geweest, aldus de krant van vandaagPauperbaangalore.
Normaal doen tegen vriend @Zipportalquote:Op maandag 27 december 2021 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die lacht sowieso alles weg met zijn uitkering genot.
Het zou mij niet verbazen als Dirk hier verliest. Vond hem tegen Koltsov echt mokerslecht.quote:Op maandag 27 december 2021 13:53 schreef Tagliano het volgende:
Dirkie nu wel twee keer in zijn legs onder druk
Vorige had ie geluk dat Ross een bouncer had
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Zijn de kleuren bij jullie ook een beetje matig met sommige camera's
Die close op tops bijvoorbeeld
Sommige camera's hebben aparte kleurenstelling inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Tops is oranjequote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Geen idee, ben kleurenblind.quote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Geen idee, heb nog een zwartwit-tv.quote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommige camera's hebben aparte kleurenstelling inderdaad
Ook de Engelse vlaggetjes?quote:Op maandag 27 december 2021 13:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De vlaggetjes kunnen weer opgeborgen worden
Is dit Dirk zijn uitshirt?quote:Op maandag 27 december 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ross Smiss uit, altijd lastig
Denk niet wit! Denk niet zwart!quote:Op maandag 27 december 2021 13:56 schreef The_Undertone het volgende:
De camera van opzij is zwart-wit
En op het bord zit een of ander raar sepia filter. Dat wit ziet er niet uitquote:Op maandag 27 december 2021 13:56 schreef BB-King het volgende:
Viel mee ook op dat de kleuren wat grauwer ogen.
Eens met kamervoorzitter Frozen-assassinquote:Op maandag 27 december 2021 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Constante gejank van Dirk dat hij geen druk voelt bla bla
Zo goed ben je nog niet
In welke richting?quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit trouwens op de trein nu.
Op de trein, knap.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik schup je eerdaags een keer naar de moon.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Allen investeren in crypto allen. WE gaan Moon.
Oostwaarts?quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Antwerpen en daarna Rotterdam. Lekker tweede kerstdag in de Belgische kroeg gevierdquote:
Plopsaland? Leuk hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Antwerpen en daarna Rotterdam. Lekker tweede kerstdag in de Belgische kroeg gevierd
Naar Polen?quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nu geneigd zwart-witgifjes te posten maar ik houd mij wijselijk inquote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Angstige user gespot.quote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nu geneigd zwart-witgifjes te posten maar ik houd mij wijselijk in
Mogelijk ben ik iets aan het uitlokkenquote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker man. Fuck die lockdown.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Antwerpen en daarna Rotterdam. Lekker tweede kerstdag in de Belgische kroeg gevierd
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 27 december 2021 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die lacht sowieso alles weg met zijn uitkering genot.
quote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Stukje maanquote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik schup je eerdaags een keer naar de moon.
En zaterdag door naar Tenerifequote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker man. Fuck die lockdown.
Zeer belangrijk!quote:
Ja pas maar op, anders gaan we nog meer users missenquote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Richting Polenquote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De man van de 4045 grappen bedoel ik hé gap. Ik beschuldig hem dus absoluut NIET van bruinhemderij. Ik ben tegen stigmatisering!quote:
Die vierde moet er wel makkelijk in gaan dan!quote:
We zijn al de nodige kwaliteit kwijt.quote:Op maandag 27 december 2021 14:01 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja pas maar op, anders gaan we nog meer users missen
Wat een slecht planquote:Op maandag 27 december 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer. Ik kan net zo goed aan het werk gaan
The Boss is uitermate vervelend. Altijd zo zuur.quote:Op maandag 27 december 2021 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ross "The Boss" vind ik de leukere Ross
Gaat hij weer op anoniem? #dtvquote:Op maandag 27 december 2021 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
Brb. User @:scrummie lokt me naar de VBL SC.
Er is niks mis met een corrigerende tikquote:Op maandag 27 december 2021 14:09 schreef Chippiegang het volgende:
Dirk is nog een beetje te veel aan het corrigeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |