Eens met kamervoorzitter Frozen-assassinquote:Op maandag 27 december 2021 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Constante gejank van Dirk dat hij geen druk voelt bla bla
Zo goed ben je nog niet
In welke richting?quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit trouwens op de trein nu.
Op de trein, knap.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik schup je eerdaags een keer naar de moon.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Allen investeren in crypto allen. WE gaan Moon.
Oostwaarts?quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Antwerpen en daarna Rotterdam. Lekker tweede kerstdag in de Belgische kroeg gevierdquote:
Plopsaland? Leuk hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Antwerpen en daarna Rotterdam. Lekker tweede kerstdag in de Belgische kroeg gevierd
Naar Polen?quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nu geneigd zwart-witgifjes te posten maar ik houd mij wijselijk inquote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Angstige user gespot.quote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nu geneigd zwart-witgifjes te posten maar ik houd mij wijselijk in
Mogelijk ben ik iets aan het uitlokkenquote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nu geneigd zwart-witgifjes te posten maar ik houd mij wijselijk in
Lekker man. Fuck die lockdown.quote:Op maandag 27 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Antwerpen en daarna Rotterdam. Lekker tweede kerstdag in de Belgische kroeg gevierd
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 27 december 2021 13:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die lacht sowieso alles weg met zijn uitkering genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |