Waarom zo mokerduur?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.little-dutch.(...)ll-house-dolls-house
En nog een uitbreidingsset.
Waarom zou Lenny niet wat geld aan zijn hobby mogen spenderen?quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom zou Lenny niet wat geld aan zijn hobby mogen spenderen?
Lenny, ik hoop dat je van je poppenhuis geniet!
dit kloptquote:Op woensdag 29 december 2021 15:55 schreef Coco het volgende:
Top serie The Witcher
Leuker dan The Wheel of Time tot nu toe.
@:maxi-mus
denk dat (nieuwe) ouders een van de beste doelgroepen zijn om dingen duur aan te verkopenquote:
Lenny komt uit gegoede kringen, heb je dat nu nog niet door? Heeft recent nog weer extra afgelost op zijn hypotheek.quote:
Waarom woont hij dan in zo'n pauper stad?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lenny komt uit gegoede kringen, heb je dat nu nog niet door? Heeft recent nog weer extra afgelost op zijn hypotheek.
Of hij handelt in gestolen medicatie van zijn werkgevers gezien zijn jobhoppen.
Bosscheweg is een prima wijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom woont hij dan in zo'n pauper stad?
Zeker.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
@:Scrummie , juich jij ook zo als je met Haxball scoort?
[ twitter ]
40-45?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:15 schreef Coco het volgende:
45minuten wachttijd bij zorgverzekering
genot
Nog meer coronaquote:Op woensdag 29 december 2021 16:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben benieuwd wat 2022 gaat brengen.
@:Charz zou je een kaartje voor me kunnen leggen?
Geen idee. Was allemaal van hout, misschien daardoor. Of door het merk. Weet ik het.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 16:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ben benieuwd wat 2022 gaat brengen.
@:Charz zou je een kaartje voor me kunnen leggen?
10x beter geacteerd ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:55 schreef Coco het volgende:
Top serie The Witcher
Leuker dan The Wheel of Time tot nu toe.
@:maxi-mus
Hmmmhquote:Op woensdag 29 december 2021 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
10x beter geacteerd ook.
In beiden een cobra vastgehouden en nu doe je alles met je mond?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben niet links en ik ben ook niet rechts
RIP regenwoud.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Was allemaal van hout, misschien daardoor. Of door het merk. Weet ik het.
Maar kan mij het verrekken ook. @:rambodirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |