quote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Gretzl het volgende:
Ik krijg weer nieuwe mogelijkheden om GIF'jes te maken van Annemieke
Natascha Bedingfield blijft toch nog hangen met d'r nummer.quote:Op zondag 26 december 2021 12:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De notering (met James Morrisson) stond in 2013 voor het laatst in de lijst. AGT is er gewoon al in 2010 uitgevallen, barbaren. Heeft er ook maar 3 jaar in gestaan in totaal.
Ik vrees dat zulke popsterren die tal van grote hits gescoord hebben snel in de vergetelheid raken bij het grote radiopubliek als ze een tijdje geen nieuwe muziek meer uitbrengen. Furtado is daar natuurlijk een duidelijk voorbeeld van
Jij gaat slapen bij zonsopkomst?quote:Op zondag 26 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker slaapmutsje.
En t nr ook
Alle hardloopbillen?quote:Op zondag 26 december 2021 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
Het was lekker buiten. Koud zonnetje. Ik ben weer een beetje helder.
Veel hardlopers wel. Ik hou van hardloopbillen.
quote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer had wat eerder op de maandag gemogen.
Je hebt er al een stuk of 2.021 gemist van @Dagoduckquote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Gretzl het volgende:
Ik krijg weer nieuwe mogelijkheden om GIF'jes te maken van Annemieke
Dan moeten ze er maar fatsoenlijke muziek in zetten.quote:Op zondag 26 december 2021 12:10 schreef D. het volgende:
Desmiley lijkt ieder jaar populairder te worden
Noteer deze maar alvast ergens om later nog eens te luisteren.quote:Op zondag 26 december 2021 12:09 schreef MTheBassman het volgende:
1543 Right Next Door The Robert Cray Band
Ik zie 'm ook gebruikt worden mij hel goede muziek/klassiekersquote:Op zondag 26 december 2021 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar fatsoenlijke muziek in zetten.
¡Hola!quote:
Ik ben slecht met titels, dus ik ken meer dan ik doe vermoedenquote:Op zondag 26 december 2021 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook gebruikt worden mij hel goede muziek/klassiekers
Niet alles. Te afgetraind is niets, maar dan zijn het ook geen billen natuurlijk.quote:
Hoi Essnhillsquote:Op zondag 26 december 2021 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben slecht met titels, dus ik ken meer dan ik doe vermoeden
Mannen en vrouwen hardloop billenquote:Op zondag 26 december 2021 12:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet alles. Te afgetraind is niets, maar dan zijn het ook geen billen natuurlijk.
Te dik is ook niet mooi, maar dan heb ik 150% respect voor dat ze gaan hardlopen en ben ik ook blij.
Maar tussen die twee zit een behoorlijk ruime marge van mooie billen.
Nouja, beter dan andersom, denk ikquote:Op zondag 26 december 2021 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben slecht met titels, dus ik ken meer dan ik doe vermoeden
Nou gatverdammequote:
quote:Op zondag 26 december 2021 12:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, @:Essnhills is nog niet gespot
Lekker kibbelend, je kent het vast wel.quote:Op zondag 26 december 2021 12:09 schreef MTheBassman het volgende:
1543 Right Next Door The Robert Cray Band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |