Dan moeten ze er maar fatsoenlijke muziek in zetten.quote:Op zondag 26 december 2021 12:10 schreef D. het volgende:
Desmiley lijkt ieder jaar populairder te worden
Noteer deze maar alvast ergens om later nog eens te luisteren.quote:Op zondag 26 december 2021 12:09 schreef MTheBassman het volgende:
1543 Right Next Door The Robert Cray Band
Ik zie 'm ook gebruikt worden mij hel goede muziek/klassiekersquote:Op zondag 26 december 2021 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moeten ze er maar fatsoenlijke muziek in zetten.
¡Hola!quote:
Ik ben slecht met titels, dus ik ken meer dan ik doe vermoedenquote:Op zondag 26 december 2021 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook gebruikt worden mij hel goede muziek/klassiekers
Niet alles. Te afgetraind is niets, maar dan zijn het ook geen billen natuurlijk.quote:
Hoi Essnhillsquote:Op zondag 26 december 2021 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben slecht met titels, dus ik ken meer dan ik doe vermoeden
Mannen en vrouwen hardloop billenquote:Op zondag 26 december 2021 12:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet alles. Te afgetraind is niets, maar dan zijn het ook geen billen natuurlijk.
Te dik is ook niet mooi, maar dan heb ik 150% respect voor dat ze gaan hardlopen en ben ik ook blij.
Maar tussen die twee zit een behoorlijk ruime marge van mooie billen.
Nouja, beter dan andersom, denk ikquote:Op zondag 26 december 2021 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben slecht met titels, dus ik ken meer dan ik doe vermoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |