Meer inhoud dan normaal op SBSquote:Op zondag 26 december 2021 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
281.000 mensen keken naar een nep knapperend haardvuur. Lekker bezig SBS
lekker slaapmutsje.quote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer had wat eerder op de dag gemogen.
quote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Gretzl het volgende:
Ik krijg weer nieuwe mogelijkheden om GIF'jes te maken van Annemieke
Natascha Bedingfield blijft toch nog hangen met d'r nummer.quote:Op zondag 26 december 2021 12:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De notering (met James Morrisson) stond in 2013 voor het laatst in de lijst. AGT is er gewoon al in 2010 uitgevallen, barbaren. Heeft er ook maar 3 jaar in gestaan in totaal.
Ik vrees dat zulke popsterren die tal van grote hits gescoord hebben snel in de vergetelheid raken bij het grote radiopubliek als ze een tijdje geen nieuwe muziek meer uitbrengen. Furtado is daar natuurlijk een duidelijk voorbeeld van
Jij gaat slapen bij zonsopkomst?quote:Op zondag 26 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker slaapmutsje.
En t nr ook
Alle hardloopbillen?quote:Op zondag 26 december 2021 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
Het was lekker buiten. Koud zonnetje. Ik ben weer een beetje helder.
Veel hardlopers wel. Ik hou van hardloopbillen.
quote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer had wat eerder op de maandag gemogen.
Je hebt er al een stuk of 2.021 gemist van @Dagoduckquote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Gretzl het volgende:
Ik krijg weer nieuwe mogelijkheden om GIF'jes te maken van Annemieke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |