niet door de buren?quote:
kijkcijfers in de liftquote:Op zondag 26 december 2021 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
281.000 mensen keken naar een nep knapperend haardvuur. Lekker bezig SBS
Bedankt, nu voel ik me een stuk beterquote:Op zondag 26 december 2021 12:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is beter dan zo'n goedkope synthesizer-versie van My heart wil go on.
Gebeurt in mijn huidige woonplaats in de westelijke Betuwe ook vrijwel elke jaarwisseling naar het schijntquote:
Was van betere kwaliteit dan doorgaans op die zender.quote:Op zondag 26 december 2021 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik deed het ook nog wel eens toen YouTube nog op de tv-box konquote:Op zondag 26 december 2021 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
Klopte niet helemaal.quote:Op zondag 26 december 2021 11:59 schreef peaceman het volgende:
prima uurtje om eens de koffer in te duiken
Ik snap niet zo goed waarom je dat doet.quote:Op zondag 26 december 2021 12:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gebeurt in mijn huidige woonplaats in de westelijke Betuwe ook vrijwel elke jaarwisseling naar het schijnt![]()
In maart verhuisd, dus ik benieuwd wat ons te wachten staat.
nou de muziek is niet echt geil te noemenquote:
Dat stuk kun je ook gewoon opeten hequote:Op zondag 26 december 2021 12:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
hebben in ieder geval weer een halve stol weg kunnen gooien waar geen spijs in zat....
er was spijs beloofd jonguhquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 12:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Leuk, nu heeft-ie spijs als haren op z'n hoofd.
De notering (met James Morrisson) stond in 2013 voor het laatst in de lijst. AGT is er gewoon al in 2010 uitgevallen, barbaren. Heeft er ook maar 3 jaar in gestaan in totaal.quote:Op zondag 26 december 2021 11:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nelly niet nee? Dan hoort Natasha er helemaal niet in.
Och, verandering van spijs doet eehhh.... weggooien.quote:
Als je zo'n lekkere sloffen hebt welquote:Op zondag 26 december 2021 12:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
ken ik net zo goed me sloffen op eten...
Meer inhoud dan normaal op SBSquote:Op zondag 26 december 2021 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
lekker slaapmutsje.quote:Op zondag 26 december 2021 12:07 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer had wat eerder op de dag gemogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |