Ik denk door de commissie.quote:Op zondag 26 december 2021 11:50 schreef alpeko het volgende:
Dit nummer heeft echt niks Top2000 waardigs. Hoe kan dit er nog steeds in staan?
Tsja genoeg grotere zangeressen uit die tijd (de 00s) die er überhaupt niet eens in staan. Zoals een Nelly Furtado of Avril Lavignequote:Op zondag 26 december 2021 11:50 schreef alpeko het volgende:
Dit nummer heeft echt niks Top2000 waardigs. Hoe kan dit er nog steeds in staan?
Omgekochtquote:
https://www.ad.nl/show/ou(...)anipuleerd~aa5ecc6c/quote:Op zondag 26 december 2021 11:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, denk nog steeds dat Radio 2 naar hartelust schuift met de volgorde in de onderste regionen. Tientallen posities naar boven of beneden zullen ze geen enkel probleem vinden.
En laten wij dat vooral zo houdenquote:Op zondag 26 december 2021 11:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tsja genoeg grotere zangeressen uit die tijd (de 00s) die er überhaupt niet eens in staan. Zoals een Nelly Furtado of Avril Lavigne
Verleidelijk. Maar het is alleen maar een high tea achtig iets, dus ik ben vanavond weer thuis. Ik zie jullie vanavond welquote:Op zondag 26 december 2021 11:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Neem je oortjes van je mobiel mee, doe of je diarree hebt en ga heel de dag op het toilet Fokken met de top2000 op
komt door de ratten in de keukenquote:Op zondag 26 december 2021 11:51 schreef Kopiko het volgende:
De prequel van (het nog iets onsmakelijkere) Breakfast in Bed.
Dankzij Kees ben ik pas in de 10s serieus naar de Top 2000 gaan luisteren.quote:Op zondag 26 december 2021 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ou(...)anipuleerd~aa5ecc6c/
quote:Op zondag 26 december 2021 11:52 schreef Bugno3 het volgende:
Wtf, mijn stream liep helemaal anders. Ik luisterde net naar Live is Life of vv.
High Tea…dat is ook al zo vreselijk.quote:Op zondag 26 december 2021 11:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Verleidelijk. Maar het is alleen maar een high tea achtig iets, dus ik ben vanavond weer thuis. Ik zie jullie vanavond wel
blij dat t adagium Klaar is Kees geldtquote:Op zondag 26 december 2021 11:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dankzij Kees ben ik pas in de 10s serieus naar de Top 2000 gaan luisteren.
Nelly niet nee? Dan hoort Natasha er helemaal niet in.quote:Op zondag 26 december 2021 11:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tsja genoeg grotere zangeressen uit die tijd (de 00s) die er überhaupt niet eens in staan. Zoals een Nelly Furtado of Avril Lavigne
Of je hangt in de verkeerde topicreeks natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2021 11:52 schreef Bugno3 het volgende:
Wtf, mijn stream liep helemaal anders. Ik luisterde net naar Live is Life of vv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |