Ik wil mijn luistergeld terug voor alle keren dat ik midden in de nacht naar In a gadda da vida heb geluisterdquote:Op zondag 26 december 2021 10:33 schreef Johannes788 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)as-kees-toering.html
Top2000 gemanupileerd. Duh!!
Slecht moment gekozen om binnen te komen welquote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Evenstar het volgende:
Ok, om maar even met de deur in huis te vallen.
WAAROM STAAT DIT ER IN
omdat hij dat na alles heeft verdiend. En zij weet het!quote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Evenstar het volgende:
Ok, om maar even met de deur in huis te vallen.
WAAROM STAAT DIT ER IN
Je bent zelf een hype, pienjo.quote:
Ok, ik begin er ook een hekel aan te krijgen zo langzamerhand. Floor heeft er veel aan gehad, maar dit gaat te ver ....quote:
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
je door het slotje heen post verwijderen
en dan hier opnieuw plaatsen
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niet eens erger dan de vorige nummers dit eigenlijk
quote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Nizno het volgende:
zelfs als ik het ooit eens een leuk nummer zou hebben gevonden hebben frank en wout dat verpest in de show van ruud
Het zit je hoogquote:Op zondag 26 december 2021 10:36 schreef Nizno het volgende:
niet dat ik het ooit leuk vond maar echt hoe die kleuters er mee bezig waren, dat was de eerste dag dat ik naar radio 5 ging en ben amper terug gekomen nadien
Goden! Live gezien in Carré en Afas live. Heerlijk, die Henk moet gewoon een metalband startenquote:
Stenders is weg en Vera staat op 2.quote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Nu nog steeds hoor. Rob Stenders fan van Danny Vera…en nummer 1.
apple payquote:Op zondag 26 december 2021 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb al jaren geen money meer in mijn pocket
Vorig jaar zat Stenders er nog en stond het op 1quote:Op zondag 26 december 2021 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stenders is weg en Vera staat op 2.
Big Brother is watching youquote:Op zondag 26 december 2021 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb al jaren geen money meer in mijn pocket
Waarom is Beste Zangers zo populair? Hebben die mensen niks beters te doen? (zoals naar betere muziek luisterenquote:
Afas Live Boks!quote:Op zondag 26 december 2021 10:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Goden! Live gezien in Carré en Afas live. Heerlijk, die Henk moet gewoon een metalband starten
Want jouw muzieksmaak is zo goed.quote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom is Beste Zangers zo populair? Hebben die mensen niks beters te doen? (zoals naar betere muziek luisteren)
Nou ja, best een prima programma soms, maar niet iedere scheet hoeft in de Top 2000.quote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom is Beste Zangers zo populair? Hebben die mensen niks beters te doen? (zoals naar betere muziek luisteren)
Ik zou direct dumpen/onterven/ter adoptie opgevenquote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
De mensen die hier op gestemd hebben zijn dezelfde mensen die "Ik hou van jouw" appen, denk ik
Julio speelde anders ooit bij Real Madridquote:Op zondag 26 december 2021 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit familie van Gyrano Kerk?
Of me allesiequote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
De mensen die hier op gestemd hebben zijn dezelfde mensen die "Ik hou van jouw" appen, denk ik
Meestal 'vergeten' ze de W waar ie wel van toepassing isquote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |