Ik wil mijn luistergeld terug voor alle keren dat ik midden in de nacht naar In a gadda da vida heb geluisterdquote:Op zondag 26 december 2021 10:33 schreef Johannes788 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)as-kees-toering.html
Top2000 gemanupileerd. Duh!!
Slecht moment gekozen om binnen te komen welquote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Evenstar het volgende:
Ok, om maar even met de deur in huis te vallen.
WAAROM STAAT DIT ER IN
omdat hij dat na alles heeft verdiend. En zij weet het!quote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Evenstar het volgende:
Ok, om maar even met de deur in huis te vallen.
WAAROM STAAT DIT ER IN
Je bent zelf een hype, pienjo.quote:
Ok, ik begin er ook een hekel aan te krijgen zo langzamerhand. Floor heeft er veel aan gehad, maar dit gaat te ver ....quote:
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
je door het slotje heen post verwijderen
en dan hier opnieuw plaatsen
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niet eens erger dan de vorige nummers dit eigenlijk
quote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Nizno het volgende:
zelfs als ik het ooit eens een leuk nummer zou hebben gevonden hebben frank en wout dat verpest in de show van ruud
Het zit je hoogquote:Op zondag 26 december 2021 10:36 schreef Nizno het volgende:
niet dat ik het ooit leuk vond maar echt hoe die kleuters er mee bezig waren, dat was de eerste dag dat ik naar radio 5 ging en ben amper terug gekomen nadien
Goden! Live gezien in Carré en Afas live. Heerlijk, die Henk moet gewoon een metalband startenquote:
Stenders is weg en Vera staat op 2.quote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Nu nog steeds hoor. Rob Stenders fan van Danny Vera…en nummer 1.
apple payquote:Op zondag 26 december 2021 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb al jaren geen money meer in mijn pocket
Vorig jaar zat Stenders er nog en stond het op 1quote:Op zondag 26 december 2021 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stenders is weg en Vera staat op 2.
Big Brother is watching youquote:Op zondag 26 december 2021 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb al jaren geen money meer in mijn pocket
Waarom is Beste Zangers zo populair? Hebben die mensen niks beters te doen? (zoals naar betere muziek luisterenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |