Heeft er altijd al in gestaanquote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef Gretzl het volgende:
Dit moet een grap zijn dat deze McCartney de lijst haalt?
nee. stond gewoon op mijn stemlijst. gewoon oprecht een mooi nummerquote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef Gretzl het volgende:
Zij weet hetquote:Op zondag 26 december 2021 10:32 schreef Olga het volgende:
[..]
Als Tino Martin er in staat hoort dit er zeker in
Je kan toch ook even een buurman-/vrouw, familielid of vriend vragen om op te passen? Ik laat mijn katten liever ook niet langer dan nodig alleen, maar ze kunnen echt wel even zonder gezelschap zolang ze voldoende eten krijgenquote:Op zondag 26 december 2021 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al jaren!
Maar is zielig voor de katten
Temporary Secretary meesterras /squote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef Gretzl het volgende:
ik kijk nooit naar reclamesquote:Op zondag 26 december 2021 10:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik moet nu aan die insecten-reclame van Hornbach denken.
Niet goed?quote:Op zondag 26 december 2021 10:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
je door het slotje heen post verwijderen
en dan hier opnieuw plaatsen
Maar na alles heeft Tino dit zeker verdiendquote:Op zondag 26 december 2021 10:32 schreef Olga het volgende:
[..]
Als Tino Martin er in staat hoort dit er zeker in
Zolang ie maar niet nog eens dronken op een podium staptquote:Op zondag 26 december 2021 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar na alles heeft Tino dit zeker verdiend
In 2005 jaquote:Op zondag 26 december 2021 10:33 schreef Johannes788 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)as-kees-toering.html
Top2000 gemanupileerd. Duh!!
Weekendje weg doen we welquote:Op zondag 26 december 2021 10:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je kan toch ook even een buurman-/vrouw, familielid of vriend vragen om op te passen? Ik laat mijn katten liever ook niet langer dan nodig alleen, maar ze kunnen echt wel even zonder gezelschap zolang ze voldoende eten krijgen![]()
En een weekendje weg terwijl je genoeg eten achterlaat gaat ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |