Afas Live Boks!quote:Op zondag 26 december 2021 10:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Goden! Live gezien in Carré en Afas live. Heerlijk, die Henk moet gewoon een metalband starten

Want jouw muzieksmaak is zo goed.quote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom is Beste Zangers zo populair? Hebben die mensen niks beters te doen? (zoals naar betere muziek luisteren)

Nou ja, best een prima programma soms, maar niet iedere scheet hoeft in de Top 2000.quote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom is Beste Zangers zo populair? Hebben die mensen niks beters te doen? (zoals naar betere muziek luisteren)

Ik zou direct dumpen/onterven/ter adoptie opgevenquote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
De mensen die hier op gestemd hebben zijn dezelfde mensen die "Ik hou van jouw" appen, denk ik

Julio speelde anders ooit bij Real Madridquote:Op zondag 26 december 2021 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit familie van Gyrano Kerk?

Of me allesiequote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
De mensen die hier op gestemd hebben zijn dezelfde mensen die "Ik hou van jouw" appen, denk ik

Meestal 'vergeten' ze de W waar ie wel van toepassing isquote:Op zondag 26 december 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |