SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:29 schreef capricia het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de protesten tegen de lockdown?
Kan me herinneren afgelopen zomer dat mensen hier schreven dat NL dat nooit maar dan ook nooit meer zou accepteren...een lockdown.
Het volk en zulks.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nou ja, het is wel vrij koud he. Laat dan maar.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Heel hard met die pollepel op je pan slaan werkt ook om het warm te krijgen. Moet je natuurlijk niet je pan in de vijver laten flikkeren.quote:Op zondag 26 december 2021 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel vrij koud he. Laat dan maar.
Of anders een warm kikkerpak aandoen.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
De lockdowns die we hier hebben zijn ook maar slappe hap hè. Sinds corona heeft inflatie behoorlijk aan die term geknabbeld.
Welke lockdown? Stond vrijdagmiddag weer ouderwets in de file op de A2 hoor.Huilen dan.![]()
--> BNWquote:Op zondag 26 december 2021 01:03 schreef nostra het volgende:
De Beierse minister van volksgezondheid wil een algemene vaccinatieplicht vóór 15.03 op straffe van zowel boetes als een malusregeling op je zorgverzekering, eigen bijdrage bij behandelingen en zelfs uitsluiting van loondoorbetaling bij ziekte.
[..]
https://www.welt.de/vermi(...)sten-beteiligen.html"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat moet je al die MKB'ers even gaan uitleggen.quote:Op zondag 26 december 2021 08:42 schreef Isdatzo het volgende:
De lockdowns die we hier hebben zijn ook maar slappe hap hè. Sinds corona heeft inflatie behoorlijk aan die term geknabbeld.
Welke lockdown? Stond vrijdagmiddag weer ouderwets in de file op de A2 hoor.![]()
Ik begrijp heel goed hoe naar het voor de ondernemers is, maar dat was het punt niet hè.quote:Op zondag 26 december 2021 10:35 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat moet je al die MKB'ers even gaan uitleggen.Huilen dan.![]()
Kunnen deze documentaires ook in de OP gezet worden?
https://docsfair.nl/covid-19-the-system/
https://docsfair.nl/full-movie-world-war-c-blckbx/![]()
Waar moet een topic geplaatst worden op FOK! ? In BNW of in COR?quote:Op zondag 26 december 2021 12:03 schreef ludovico het volgende:
Topic kan naar BNW als we een expert die een ander narratief verteld dan het main stream verhaal en we hem serieus nemen.
Topic mag blijven in COR als we een expert die een ander narratief verteld dan het main stream verhaal en we hem met de grond gelijk maken."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik had net de kans om extragratis geboosterd te worden (net m'n moeder gechauffeurd), maar niet gedaan.
Wie is trots op me?Huilen dan.![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had net de kans om extragratis geboosterd te worden (net m'n moeder gechauffeurd), maar niet gedaan.
Wie is trots op me?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waarom heb je het niet gedaan?quote:Op zondag 26 december 2021 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
Wie is trots op me?![]()
Welcome to the Suicide Squadquote:Op zondag 26 december 2021 12:28 schreef Isdatzo het volgende:
Wie is trots op me?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
Als dat omicron over 2 weken geen reet doet aan ziekenhuis opnames dan mogen wat mij betreft al die zogeheten experts die het mis hadden hun papiertje inleveren en gedwongen ander werk gaan doen.
Weervoorspeller ofzo, dat klopt ook nooit.Vakman pur sang![]()
COR / Boosters verergeren de zaak - Viroloog & Vaccinoloog Dr. G. vd Bosschequote:Op zondag 26 december 2021 14:27 schreef yinxs het volgende:
[..]
Tja, fanaten overtuigen is een kansloze exercitie, zeker op hun eigen terrein. Na jaren geleden m'n tijd te verdrijven op reddit en daar regelmatig met de lokale sjw's in discussie te gaan, herken ik het gedrag hier ook. Je kan met ze in discussie (sowieso 90% van de keren zonde van de tijd), maar zeker niet in hun eigen domein, want daar wordt geen enkele vorm van ook maar mild afwijkend narratief geduld. Zeker niet door de leiding, maar ook onderling houden ze elkaar in de gaten. Zelfs al praat je met ze mee, als je eenmaal in de "lijst" van bekende sceptici staat, moeten ze het niet. Geen idee of die gasten dat hier ook zo extreem doen, maar het zou me niets verbazen.
Hoe dan ook, goedkeuring of acceptatie hopen te krijgen met een eigen mening is gewoon een verloren zaak, dat moet je je ook niet aantrekken. Wees trots dat je je eigen mening er niet voor opzij heb gezet zoals vele anderen zo zouden doen. Het enige dat telt bij zulk volk is het narratief, en niet de mensen, tenzij je hoog in de rangorde staat. Hun doel is alleen invloed, niet (echte) waarheid. De "waarheid "hebben ze al volledig van hun autoriteit. Cult 101. Beter bij wegblijven.
Users weten het massaal beter dan een expert van vaccins.
Ik moet daar Darwins theorie verdedigen joh, zo hard zijn ze op hun achterhoofd gevallen.
En dat misinterpreteren ook steeds, doen ze op een soort van semi bewuste manier, cognitieve dissonantie o.i.d.
Heel raar, die mensen houden zichzelf voor de gek. Lijken wel gehersenspoeld."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Wat, dat selectie druk door immuniteit verhaal weer? En zo expert is die kerel helemaal niet, lees ik in dat topic. Eerder een oplichter.quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
COR / Boosters verergeren de zaak - Viroloog & Vaccinoloog Dr. G. vd Bossche
Ik moet daar Darwins theorie verdedigen joh, zo hard zijn ze op hun achterhoofd gevallen.
En dat misinterpreteren ook steeds, doen ze op een soort van semi bewuste manier, cognitieve dissonantie o.i.d.
Heel raar, die mensen houden zichzelf voor de gek. Lijken wel gehersenspoeld.Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah![]()
Jamaar Darwin heeft ook gezegd dat mutaties de schuld zijn van het vaccin. Zonder mRNA zou er nooit een andere variant dominant kunnen zijn geworden...quote:Op zondag 26 december 2021 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat, dat selectie druk door immuniteit verhaal weer? En zo expert is die kerel helemaal niet, lees ik in dat topic. Eerder een oplichter.
Of zoiets...
Ik weet het ook niet meer![]()
![]()
Eigenlijk vind ik het nog wel positief, die discussie daar. Er is zowaar wat tegenspraak. Geeft me eigenlijk wel wat hoop. Als ik nog de energie kon opbrengen voor ellenlange discussies en lappen tekst/links doorspitten zou ik me er ook nog wel aan willen wagen eigenlijk. Misschien ben ik ook iets te veel uitgegaan van het gedrag van de enkelen die hier naartoe overwaaien.quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
COR / Boosters verergeren de zaak - Viroloog & Vaccinoloog Dr. G. vd Bossche
Heel raar, die mensen houden zichzelf voor de gek. Lijken wel gehersenspoeld.
Maar wat je zegt, als er mensen tussen zitten die (bewust) misinterpreteren, cirkelredeneren, of het volledige boekwerk aan logische denkfouten toepassen in hun reacties (en vooral als ze heel goed zijn in anderen hierop wijzen, dus er absoluut bekend mee zijn), dan is dat voor mij genoeg signaal om ze aan de kant te zetten. Iemand die positief een discussie aangaat is ook in staat om mee te denken, begrip voor je positie te tonen, en op eerlijke wijze tegengeluid te produceren. Als iemand dat niet kan of wil, dan is het een ego dingetje en kronkelen ze zich als een aal in alle hoeken en gaten in de hoop je maar te verwarren (m'n favoriet: de gish gallop). Je kan het winnen hoor, maar je moet er maar de energie in willen steken.
Wat me meestal opvalt aan deze mensen en het misbruik van die technieken is dat het vaak zo gestructureerd en voorspelbaar gebeurd dat het wel uit een boekje lijkt te komen. "Hoe verlies je nooit een discussie op internet" ofzoiets. Zou me niets verbazen als dat bestaat![]()
![]()
Waarom is het zo moeilijk voor je?quote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jamaar Darwin heeft ook gezegd dat mutaties de schuld zijn van het vaccin. Zonder mRNA zou er nooit een andere variant dominant kunnen zijn geworden...
Of zoiets...
Ik weet het ook niet meer
Het gaat om comparative advantage, in een sterk gevaccineerd milieu heeft een virus dat die specifieke antistoffen goed ontwijkt een voordeel en zal dominant worden.
Hoe méér hosts om zich mee te verspreiden... Hoe langer het de antistoffen kan ontwijken en besmettelijk kan zijn, etc etc etc, hoe gunstiger het klimaat voor dat virus en des te gemakkelijker het zich verspreidt dan andere varianten en des te eerder het een dominante variant zal worden.
En het dominante virus verspreidt zich per definitie natuurlijk beter dan de overige varianten, anders was het niet de dominante variant."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Tjah... Who knows... Als je niet open staat voor andere geluiden dan zal je input aan diverse bronnen ook vernauwen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef yinxs het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het nog wel positief, die discussie daar. Er is zowaar wat tegenspraak. Geeft me eigenlijk wel wat hoop. Als ik nog de energie kon opbrengen voor ellenlange discussies en lappen tekst/links doorspitten zou ik me er ook nog wel aan willen wagen eigenlijk. Misschien ben ik ook iets te veel uitgegaan van het gedrag van de enkelen die hier naartoe overwaaien.
Maar wat je zegt, als er mensen tussen zitten die (bewust) misinterpreteren, cirkelredeneren, of het volledige boekwerk aan logische denkfouten toepassen in hun reacties (en vooral als ze heel goed zijn in anderen hierop wijzen, dus er absoluut bekend mee zijn), dan is dat voor mij genoeg signaal om ze aan de kant te zetten. Iemand die positief een discussie aangaat is ook in staat om mee te denken, begrip voor je positie te tonen, en op eerlijke wijze tegengeluid te produceren. Als iemand dat niet kan of wil, dan is het een ego dingetje en kronkelen ze zich als een aal in alle hoeken en gaten in de hoop je maar te verwarren (m'n favoriet: de gish gallop). Je kan het winnen hoor, maar je moet er maar de energie in willen steken.
Wat me meestal opvalt aan deze mensen en het misbruik van die technieken is dat het vaak zo gestructureerd en voorspelbaar gebeurd dat het wel uit een boekje lijkt te komen. "Hoe verlies je nooit een discussie op internet" ofzoiets. Zou me niets verbazen als dat bestaat"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
De discussie hebben we denk ik al vaak gevoerd, maar waar de grote misvatting zit is het volgende:quote:Op zondag 26 december 2021 15:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Blijkbaar niet neeMaakt de eerdere post in ieder geval wel mooi ironisch.
Men wilt het maar al te graag met bacteriën vergelijken, maar dat is een misvatting.
Het virus muteert gewoon willekeurig, alleen wel afhankelijk van het milieu zullen bepaalde mutaties boven komen drijven.
Degene die boven drijven zijn degene die beter binnen het milieu passen, als dat een milieu is met veel gevaccineerden zal een variant bovendrijven dat die antistoffen beter omzeilt.
Zien we nu ook toch met Omicron, we kunnen wel laag of hoog springen maar de vaccine efficacy tegen Omikron lijkt echt velen malen lager te liggen dan bij Delta/alpha.
En dit is een andere discussie dan of het vaccin effectief is of blijft tegen sterfte en weet ik veel allemaal wat, of dat het nog nuttig is om te blijven vaccineren etc etc.
Maar effectief denk ik wel door varianten dominant te laten worden met dit "iedereen vaccineren gedrag" dat we de risicogroepen kwetsbaarder maken."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Bij immuniteit door het doormaken van de ziekte is precies die selectie druk ook aanwezig.quote:Op zondag 26 december 2021 15:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
De discussie hebben we denk ik al vaak gevoerd, maar waar de grote misvatting zit is het volgende:
Men wilt het maar al te graag met bacteriën vergelijken, maar dat is een misvatting.
Het virus muteert gewoon willekeurig, alleen wel afhankelijk van het milieu zullen bepaalde mutaties boven komen drijven.
Degene die boven drijven zijn degene die beter binnen het milieu passen, als dat een milieu is met veel gevaccineerden zal een variant bovendrijven dat die antistoffen beter omzeilt.
Zien we nu ook toch met Omicron, we kunnen wel laag of hoog springen maar de vaccine efficacy tegen Omikron lijkt echt velen malen lager te liggen dan bij Delta/alpha.Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Forum Opties Forumhop: Hop naar: