abonnement Unibet Coolblue
pi_203045426
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat het verzonnen was?
fox kwam met de verklaring, terwijl de woordvoerder(s) tot 3 x toe geen opheldering gaven in al die dagen.
Daarna volgde de echo vanuit zijn bureau.
Vaak scroll ik ook door de comments om te kijken hoe waarachtig een tweet is.

Doodnormale zaak toch, dat tijdens deze barre tijden de man even / 3 weken buiten beeld is zonder verklaring en zonder waarnemer.
  woensdag 5 januari 2022 @ 17:18:23 #252
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_203049902
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 04:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze hebben nu een verzoek ingediend om de subpoenas in te trekken en te wachten tot de strafrechtelijke zaak is afgerond. Hun verklaringen voor dit civiele onderzoek mogen nl gebruikt worden in de strafrechtelijke zaak van de DA (is nu Bragg ipv Vance) in New York en dat is niet eerlijk! Anders zouden ze best willen getuigen!

[ twitter ]
[..]
In die strafrechtelijke zaak kunnen getuigen immuniteit krijgen voor vervolging maar dan mogen ze niet liegen. Als besloten wordt dat ze toch echt moeten getuigen tbv het onderzoek in de civiele zaak (waar geen ontkomen aan is volgens de experts die ik gehoord heb) en ze weigeren alsnog dan mag daar wettelijk de conclusie uit getrokken worden dat de beschuldigingen gegrond zijn (draw an adverse inference) en kan de AG van New York (Letitia James) een civiele rechtszaak (dus geen strafzaak!) beginnen. Geen idee of zij dan beslag kan gaan leggen, dat ben ik nog niet tegengekomen :D

Overigens mag een weigering om te getuigen bij een civiel onderzoek dan weer niet tegen ze gebruikt worden in de strafrechtelijke zaak wat op zich dan weer voordelig voor ze is.
[..]
Nog ff geduld aub ....
Volgens mij mogen ze wel assets bevriezen denk ik.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 januari 2022 @ 17:25:26 #253
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_203050037
In Frankrijk heeft Macron draconische maatregelen afgekondigd tegen antivaxxers. Ik weet niet of de VS dit beleid gaat overnemen, maar dat er op dit vlak in de VS iets staat te gebeuren is een kwestie van tijd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 5 januari 2022 @ 21:05:59 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203053915
DeSantis is (nog steeds ziek) na drie weken verstoppertje spelen. Kan hij zijn werk wel aan in deze staat? Moet hij niet vervangen worden?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203055657
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 21:05 schreef Ulx het volgende:
DeSantis is (nog steeds ziek) na drie weken verstoppertje spelen. Kan hij zijn werk wel aan in deze staat? Moet hij niet vervangen worden?

[ twitter ]
Hij klinkt alsof hij buiten adem is. Mss is hij zelf ziek geweest?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 5 januari 2022 @ 23:08:28 #256
3928 Ulx
pi_203056243
twitter

Hij is gewoon low energy. Of hij heeft voor weten te dringen in de IC. Benieuwd wie er voor hem moest sterven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203056500
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vond het meer klinken alsof hij elk moment in huilen uit kan barsten. Misschien een soort van panic attack of zoiets.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_203056571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 23:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik vond het meer klinken alsof hij elk moment in huilen uit kan barsten. Misschien een soort van panic attack of zoiets.
Die verklaring zag ik in de reacties idd ook. Mijn spiegelneuronen geven mij iig het gevoel alsof ik net een berg beklommen heb :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203056668
Enniwee Garland gaf een speech omdat veel mensen ongeduldig worden :Y

twitter

twitter

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 06-01-2022 01:46:08 ]
pi_203056712
quote:
11s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze hebben Mjölnir even op hem getest, of was het nu die neusspray die 2x zo lang zou beschermen tegen omikron ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_203057012
De 'insurrection' die nog steeds aan de gang is. Allemaal kandidaten die (bij twijfel) wél bereid zijn om een ongewelgevallige verkiezingsuitslag te blokkeren:

twitter

quote:
An NPR analysis of 2022 secretary of state races across the country found at least 15 Republican candidates running who question the legitimacy of President Biden's 2020 win, even though no evidence of widespread fraud has been uncovered about the race over the last 14 months. In fact, claims of any sort of fraud that swung the election have been explicitly refuted in state after state, including those run by Republicans.
twitter

En op nog veel meer posten:

twitter

quote:
At least 163 Republicans who have embraced Trump's false claims are running for statewide positions that would give them authority over the administration of elections, according to a Post tally. The list includes 69 candidates for governor in 30 states, as well as 55 candidates for the U.S. Senate, 13 candidates for state attorney general and 18 candidates for secretary of state in places where that person is the state's top election official.

At least five candidates for the U.S. House were at the Capitol during the Jan. 6 riots, including Jason Riddle of New Hampshire, whom federal prosecutors have accused of chugging wine inside the building that day.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 06-01-2022 01:26:50 ]
  donderdag 6 januari 2022 @ 02:30:33 #262
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_203057243
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 23:08 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Hij is gewoon low energy. Of hij heeft voor weten te dringen in de IC. Benieuwd wie er voor hem moest sterven.
Ik herken dit van longontstekingen die ik zelf heb gehad. Dan blijf je nog een paar weken buiten adem. Dat klinkt exact zo.
Deze man is flink ziek geweest...droeftoeter dat hij er zo mee omgaat.
pi_203057398
PBS zendt 6/1 een docu uit over het behoud van de democratie:

twitter

quote:
Providing robust historical context, Preserving Democracy: Pursuing a More Perfect Union. chronicles changes in American ideas of democracy, from the American Revolution and the earliest days of the Republic through Reconstruction to the Civil Rights Movement and the suppression of the Black and Mexican American vote in the 1960s and 1970s. The film tracks former President Barack Obama’s path to the presidency. It also explores how identity politics and changing ideologies across the country helped pave the way to the election of former President Donald Trump and the events that followed.

Moving beyond the 2021 Capitol riot, Preserving Democracy: Pursuing a More Perfect Union surveys the formation of the U.S. House Select Committee to Investigate the January 6th Attack on the U.S. Capitol, and what the committee is seeking to uncover. The film looks to the present and future, including the push to educate voters on shifting voting rights rules and the role of a civics curriculum in education to engage and foster an informed citizenry.
pi_203057414
En natuurlijk zijn Bob Woodward en Robert Costa (Peril) dé experts rondom het 1/6 gebeuren:

twitter

De meeste mensen dachten vlak na de aanval op het Capitool dat het een uit de hand gelopen relletje was en een groot deel denkt dat nog steeds :Y

Uit Costa's twitter-account:

twitter

twitter
pi_203057421
De ad die 1/6 uitgezonden wordt:

twitter
pi_203057452
twitter

Alle hoofdrolspelers (met de karakteristieke tekeningen van Ann Telnaes ^O^ )
  Overall beste user 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 05:50:38 #267
3928 Ulx
pi_203057457
Fight! Fight! Fight!
twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 05:55:03 #268
3928 Ulx
pi_203057463
twitter

'Are you a pedophile?'

LOL
  Overall beste user 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 07:18:17 #269
3928 Ulx
pi_203057682
Mike Lindell vecht de subpoena aan omdat die inbreuk zou maken op zijn godsdienstvrijheid. Benieuwd of het SC daar een uitspraak over wil doen.
pi_203068279
Ironisch, die obsessie met Green.
pi_203068640
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:23 schreef MoreDakka het volgende:
Het is ironisch dat mensen aandacht hebben voor mensen met macht die de rechtstaat omver willen werpen?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 20:53:28 #273
3928 Ulx
pi_203068825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:23 schreef MoreDakka het volgende:
Groetjes van AOC.
pi_203068927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef arie_bc het volgende:

[..]
Het is ironisch dat mensen aandacht hebben voor mensen met macht die de rechtstaat omver willen werpen?
Nee, dan weet je niet wat ironie betekent. Net als dat bekende liedje :)
  Overall beste user 2022 donderdag 6 januari 2022 @ 21:33:38 #275
3928 Ulx
pi_203069689
Dat de Republikeinen tegen de politie zijn is hier pijnlijk duidelijk.

twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')