Het is ironisch dat mensen aandacht hebben voor mensen met macht die de rechtstaat omver willen werpen?quote:
Nee, dan weet je niet wat ironie betekent. Net als dat bekende liedjequote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Het is ironisch dat mensen aandacht hebben voor mensen met macht die de rechtstaat omver willen werpen?
De enige twee aanwezige Republikeinen Liz Cheney en haar vader. Dat is toch een blamage voor de hele partij.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:33 schreef Ulx het volgende:
Dat de Republikeinen tegen de politie zijn is hier pijnlijk duidelijk.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:28 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zie die beelden weer van 6 jan 2021.
De enigste manier om de trumpcoupe van de demonstranten te stoppen bij de voordeur van het Capitool, was schieten met traangas, peper, tasers, of met echte kogels.
Ik weet dat niet zo. Volgens mij is er minder vaag gebied, zijn de lijnen duidelijker getrokken. Hoewel het natuurlijk een schande is dat niet meer Republikeinen de moed hadden naar de herdenking te komen. Jammer dat er niet een vracht oud-politicici, van Bush tot Obama, of familie van oud -politici, (John McCain) zijn uitgenodigd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:43 schreef Zwoerd het volgende:
De dag na 6 januari waren zelfs een hele boel Republikeinen + achterban klaar met Trump, maar volgens mij is daar nu, na een jaar keiharde propaganda, weinig meer van over.
Ik besefte toen wel dat Clinton toch gelijk had met haar opmerking over 'deplorables'quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:43 schreef Zwoerd het volgende:
De dag na 6 januari waren zelfs een hele boel Republikeinen + achterban klaar met Trump, maar volgens mij is daar nu, na een jaar keiharde propaganda, weinig meer van over.
Sommigen 'vergissen' zich nog wel eensquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:43 schreef Zwoerd het volgende:
Heb ik dit hier niet al jaren geleden aangegeven?? Je hebt te maken met een mediabedrijf die de politiek onder controle houdt, in plaats van een politicus de media. De politiek zelf heeft ze een vorm van onschendbaarheid op een presenteerblaadje aangereikt. Propaganda heeft hun eigen wortels gecreerd en woekert nu als duizendknoop via tv, internet en andere media de hoofden van de kiezer in. Met facistische denkbeelden als meststof.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:10 schreef Kijkertje het volgende:
Erg de moeite waar om te beluisteren: historicus over de cyclus van autoritarisme: het propageren van leugens die leiden tot geweld die weer leiden tot leugens om het geweld goed te praten wat de propagandisten een excuus geeft om stemmen te onderdrukken via wetgeving:
[ twitter ]
De alternatieve werkelijkheid:
[ twitter ]
[ twitter ]
Desantis zou hier vvder zijn geweest. Die ontsnappen hun verantwoordelijkheid net zo makkelijk..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
OmicRon DeathSantis had hier al lang en breed in het gevang gezeten.
Ik dacht dat de algehele tendens nu was dat we niet meer moesten kijken naar positieve testen maar naar mensen die in het ziekenhuis terecht kwamen.quote:
Ook Hitler was eens mateloos populair..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:49 schreef Chivaz het volgende:
Overigens is DeSantis nu veruit de beste en waarschijnlijk meest populaire gouverneur in de VS.
Een man die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan met als gevolg dat Florida de nummer 1 bestemming is om naartoe te verhuizen in de VS.
Zelfs AOC ging daar maar al te graag op vakantie ipv het even zonnige en veel progressievere Californi.
OmicRon staat 32e en daarmee in het rechter rijtje qua populariteit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:49 schreef Chivaz het volgende:
Overigens is DeSantis nu veruit de beste en waarschijnlijk meest populaire gouverneur in de VS.
Een man die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan met als gevolg dat Florida de nummer 1 bestemming is om naartoe te verhuizen in de VS.
Zelfs AOC ging daar maar al te graag op vakantie ipv het even zonnige en veel progressievere Californi.
Smakeloze vergelijking weer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ook Hitler was eens mateloos populair..
Dat lijkt me sterk gezien zijn beleid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:31 schreef klappernootopreis het volgende:
Desantis zou hier vvder zijn geweest.
https://www.nytimes.com/2(...)-arbery-killing.htmlquote:Jan. 7, 2022, 3:15 p.m. ET
ATLANTA — A Georgia judge on Friday sentenced both Travis McMichael, the man who fatally shot Ahmaud Arbery, and his father to life in prison without the possibility of parole, but issued a lesser sentence of life with the possibility of parole to the other white man convicted of murdering Mr. Arbery,
Daar heb je gelijk in maar als er zo'n vraag is naar tests (bijvoorbeeld omdat mensen hun ongevaccineerde familieleden, of familie met een immuunziekte niet willen besmetten) is het natuurlijk ook niet best dat een governeur de tests maar laat wegrotten op een plank.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik dacht dat de algehele tendens nu was dat we niet meer moesten kijken naar positieve testen maar naar mensen die in het ziekenhuis terecht kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |