abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203068279
Ironisch, die obsessie met Green.
pi_203068640
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:23 schreef MoreDakka het volgende:
Het is ironisch dat mensen aandacht hebben voor mensen met macht die de rechtstaat omver willen werpen?
pi_203068825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:23 schreef MoreDakka het volgende:
Groetjes van AOC.
pi_203068927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef arie_bc het volgende:

[..]
Het is ironisch dat mensen aandacht hebben voor mensen met macht die de rechtstaat omver willen werpen?
Nee, dan weet je niet wat ironie betekent. Net als dat bekende liedje :)
pi_203069689
Dat de Republikeinen tegen de politie zijn is hier pijnlijk duidelijk.

twitter
pi_203069795
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 21:33 schreef Ulx het volgende:
Dat de Republikeinen tegen de politie zijn is hier pijnlijk duidelijk.

[ twitter ]
De enige twee aanwezige Republikeinen Liz Cheney en haar vader. Dat is toch een blamage voor de hele partij.
Iemand van de vele talking heads (Charlie Dent) merkte op dat Trump vooral zo uit zijn hum was omdat de Republikeinen niet verloren bij die verkiezing, maar dat hij verloor. Er werd op andere republikeinen in de staten wl gestemd, maar op dezelfde stembiljetten niet op Trump. Dezelfde persoon dacht ook dat de stemming wat dat betreft niet echt veranderd was.
pi_203071486
Ik zie die beelden weer van 6 jan 2021.
De enigste manier om de trumpcoupe van de demonstranten te stoppen bij de voordeur van het Capitool, was schieten met traangas, peper, tasers, of met echte kogels.
pi_203071685
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:28 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zie die beelden weer van 6 jan 2021.
De enigste manier om de trumpcoupe van de demonstranten te stoppen bij de voordeur van het Capitool, was schieten met traangas, peper, tasers, of met echte kogels.
twitter

Ik heb deze altijd bewaard…
Het hele draadje.
pi_203071971
De dag na 6 januari waren zelfs een hele boel Republikeinen + achterban klaar met Trump, maar volgens mij is daar nu, na een jaar keiharde propaganda, weinig meer van over.
Цой жив
pi_203071996
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 00:43 schreef Zwoerd het volgende:
De dag na 6 januari waren zelfs een hele boel Republikeinen + achterban klaar met Trump, maar volgens mij is daar nu, na een jaar keiharde propaganda, weinig meer van over.
Ik weet dat niet zo. Volgens mij is er minder vaag gebied, zijn de lijnen duidelijker getrokken. Hoewel het natuurlijk een schande is dat niet meer Republikeinen de moed hadden naar de herdenking te komen. Jammer dat er niet een vracht oud-politicici, van Bush tot Obama, of familie van oud -politici, (John McCain) zijn uitgenodigd.
pi_203072158
quote:
Ik besefte toen wel dat Clinton toch gelijk had met haar opmerking over 'deplorables' :+
Incelfrikandel
pi_203072253
quote:
Sommigen 'vergissen' zich nog wel eens :D

twitter

twitter

En Cruz was nb de gangmaker bij de Republikeinse senatoren (wo Hawley) die de Republikeinen in het Huis de steun gaven die ze nodig hadden om bezwaar te kunnen maken tegen het tellen van de stemmen uit verschillende staten:

twitter

En daar kreeg hij nog een staande ovatie voor ook :')

twitter

Vraag me af wat er met die klacht is gebeurd ....

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 07-01-2022 04:32:20 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203072401
Erg de moeite waar om te beluisteren: historicus over de cyclus van autoritarisme: het propageren van leugens die leiden tot geweld die weer leiden tot leugens om het geweld goed te praten wat de propagandisten een excuus geeft om stemmen te onderdrukken via wetgeving:

twitter

De alternatieve werkelijkheid:

twitter

twitter

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 07-01-2022 06:52:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 7 januari 2022 @ 08:46:20 #285
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_203073269
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 06:10 schreef Kijkertje het volgende:
Erg de moeite waar om te beluisteren: historicus over de cyclus van autoritarisme: het propageren van leugens die leiden tot geweld die weer leiden tot leugens om het geweld goed te praten wat de propagandisten een excuus geeft om stemmen te onderdrukken via wetgeving:

[ twitter ]
De alternatieve werkelijkheid:

[ twitter ]
[ twitter ]
Heb ik dit hier niet al jaren geleden aangegeven?? Je hebt te maken met een mediabedrijf die de politiek onder controle houdt, in plaats van een politicus de media. De politiek zelf heeft ze een vorm van onschendbaarheid op een presenteerblaadje aangereikt. Propaganda heeft hun eigen wortels gecreerd en woekert nu als duizendknoop via tv, internet en andere media de hoofden van de kiezer in. Met facistische denkbeelden als meststof.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_203080578
twitter

Goed beleid wel.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:17:50 #287
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_203082741
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Goed beleid wel.
OmicRon DeathSantis had hier al lang en breed in het gevang gezeten.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 19:31:01 #288
384435 klappernootopreis
pi_203082984
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:17 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
OmicRon DeathSantis had hier al lang en breed in het gevang gezeten.
Desantis zou hier vvder zijn geweest. Die ontsnappen hun verantwoordelijkheid net zo makkelijk..
pi_203083276
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Goed beleid wel.
Ik dacht dat de algehele tendens nu was dat we niet meer moesten kijken naar positieve testen maar naar mensen die in het ziekenhuis terecht kwamen.
pi_203083323
Overigens is DeSantis nu veruit de beste en waarschijnlijk meest populaire gouverneur in de VS.
Een man die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan met als gevolg dat Florida de nummer 1 bestemming is om naartoe te verhuizen in de VS.
Zelfs AOC ging daar maar al te graag op vakantie ipv het even zonnige en veel progressievere Californi.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:04:01 #291
384435 klappernootopreis
pi_203083623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:49 schreef Chivaz het volgende:
Overigens is DeSantis nu veruit de beste en waarschijnlijk meest populaire gouverneur in de VS.
Een man die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan met als gevolg dat Florida de nummer 1 bestemming is om naartoe te verhuizen in de VS.
Zelfs AOC ging daar maar al te graag op vakantie ipv het even zonnige en veel progressievere Californi.
Ook Hitler was eens mateloos populair..
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:23:08 #292
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_203084033
O
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:49 schreef Chivaz het volgende:
OmicRon staat 32e en daarmee in het rechter rijtje qua populariteit.
Op het stukje "wanbeleid" scoort hij ongetwijfeld leip hoog...

https://morningconsult.co(...)polling-senate-race/
pi_203084952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Ook Hitler was eens mateloos populair..
Smakeloze vergelijking weer.
pi_203085012
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Smakeloze vergelijking weer.
Aldus degene wiens onderbuik te pas en te onpas "fascisme" roeptoetert.
pi_203085161
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:31 schreef klappernootopreis het volgende:
Desantis zou hier vvder zijn geweest.
Dat lijkt me sterk gezien zijn beleid.
Incelfrikandel
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:36:39 #296
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_203085358
quote:
Jan. 7, 2022, 3:15 p.m. ET
ATLANTA — A Georgia judge on Friday sentenced both Travis McMichael, the man who fatally shot Ahmaud Arbery, and his father to life in prison without the possibility of parole, but issued a lesser sentence of life with the possibility of parole to the other white man convicted of murdering Mr. Arbery,
https://www.nytimes.com/2(...)-arbery-killing.html

Lijkt mij niet onredelijk.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 7 januari 2022 @ 23:27:48 #297
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_203087440
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 19:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik dacht dat de algehele tendens nu was dat we niet meer moesten kijken naar positieve testen maar naar mensen die in het ziekenhuis terecht kwamen.
Daar heb je gelijk in maar als er zo'n vraag is naar tests (bijvoorbeeld omdat mensen hun ongevaccineerde familieleden, of familie met een immuunziekte niet willen besmetten) is het natuurlijk ook niet best dat een governeur de tests maar laat wegrotten op een plank.

Ik ben zelf op het moment covid positief en heb nergens last van eerlijk gezegd, maar een vriendin van me gaat door chemotherapie en ik ben blij dat ik me heb laten testen zodat ik haar niet in gevaar breng. Dus mijn positieve test is geen probleem, maar zou dat wel geweest kunnen zijn als ik het niet had geweten. Maargoed, dat weet je zelf ook wel.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')