In het artikel en in het onderwerp van het artikel staat: "Autocoureur Lewis Hamilton heeft zich ontdaan van al zijn 26 miljoen volgers op Instagram."quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daar sta je nogal bekend om, satire
wie ben jij, z'n moeder?quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:12 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
In het artikel en in het onderwerp van het artikel staat: "Autocoureur Lewis Hamilton heeft zich ontdaan van al zijn 26 miljoen volgers op Instagram."
Een artikel dat niet door chevy gepost is. Dan mag chevy toch wel 'meespelen' met die onzin? Of is een chevy die reageert kwalijker dan een onzin-artikel wat direct aantoonbaar onjuist is?
Letterlijk een nekkenbrekerquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
https://streamable.com/mljj10
Zullen ze bij Red Bull leuk vinden...
had het gezien ja met Nelsinho, hij lijkt wel wat stijfjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het ergert mij dar men hier elke keer iets zoekt om over te janken bij chevy. Zelfs zo’n nepartikel is meer dan voldoende, de inhoud is blijkbaar acceptabel tenzij chevy het gebruikt want dan is het ineens onacceptabel. Kom op zeg wat een niveauquote:
Je mag je ergeren hoor maar daar heb ik dan weer weinig mee te maken, dat de Masi's hier de reglementen ook op de juiste manier toepassen ga ik wel vanuit, zijn ook zat posts waar ik me aan erger of die ik onjuist vind maar dat is geen criterium, we zullen ermee moeten leven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Het ergert mij dar men hier elke keer iets zoekt om over te janken bij chevy. Zelfs zo’n nepartikel is meer dan voldoende, de inhoud is blijkbaar acceptabel tenzij chevy het gebruikt want dan is het ineens onacceptabel. Kom op zeg wat een niveau
En ik mag daar als lezer prima iets van zeggen, ga anders lekker in DM los
6 weken gips kan nog net...quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:47 schreef BroesWillems het volgende:
Op 1e plaats: hele fijne kerstdagen!
En op 2e plaats: Lewis Hamilton.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:47 schreef BroesWillems het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:47 schreef BroesWillems het volgende:
Dit gaat natuurlijk tot de allerlaatste druppel uitgemolken worden. Volgend seizoen Mercedes dominant en als Hamilton dan weet te winnen van Verstappen en “absolute wereldcoureur” Russell, dan heeft hij pas echt de heldenstatus.quote:
welk onrecht ?quote:
Dit ja....quote:Op maandag 27 december 2021 07:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk tot de allerlaatste druppel uitgemolken worden. Volgend seizoen Mercedes dominant en als Hamilton dan weet te winnen van Verstappen en “absolute wereldcoureur” Russell, dan heeft hij pas echt de heldenstatus.
Misschien moet hij eens met de mental coach van Van Barneveld gaan praten, dat is ook al zo een slechte verliezerquote:
Ik weet het niet, denk toch wel dat hij een serieus (mentaal) probleem heeft als hij dacht dat verliezen er niet meer in zat, maar de kans dat het net zo spannend wordt als dit jaar lijkt me ook wel klein.quote:Op maandag 27 december 2021 07:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk tot de allerlaatste druppel uitgemolken worden. Volgend seizoen Mercedes dominant en als Hamilton dan weet te winnen van Verstappen en “absolute wereldcoureur” Russell, dan heeft hij pas echt de heldenstatus.
Hij toont zich hoe dan ook een waardeloos verliezer. Al die 'greatest fans' gunt hij niet eens een woord van dank. Dit toont bovendien een gebrek aan respect tegenover de sport waar hij het overgrote deel van zijn roem aan te danken heeft. Wat hadden we zonder de Formule 1 van 'het merk' Lewis Hamilton gehoord? Zoveel exposure krijg je nergens anders in de autosport.quote:Op maandag 27 december 2021 08:50 schreef Dazalbest het volgende:
Denk echt dat hij door zijn omgeving gewoon totaal geen realistisch beeld meer heeft... alles wordt voor hem gedaan en in zijn straatje gesproken....
Niemand die hem tegenspreekt..
Dat was de enige goede reactie en heeft toch niks met dit te maken?quote:Op maandag 27 december 2021 10:33 schreef Marcoss het volgende:
Blijft wel opvallend als je dit vergelijkt met de manier waarop hij direct na de race reageerde richting Max (net als z'n vader).
Dan was dat niet oprecht of hij is inderdaad al bezig met volgend jaar en probeert alles om Max/RB uit z'n evenwicht te krijgen
Of hij wist zich op het moment zelf even over het pijnlijke heen te zetten voor een paar tellen.quote:Op maandag 27 december 2021 10:33 schreef Marcoss het volgende:
Blijft wel opvallend als je dit vergelijkt met de manier waarop hij direct na de race reageerde richting Max (net als z'n vader).
Dan was dat niet oprecht of hij is inderdaad al bezig met volgend jaar en probeert alles om Max/RB uit z'n evenwicht te krijgen
ik heb beelden (helaas verwijderd) gezien dat z'n vader Hamilton moest overhalen om naar het podium te komen, misschien was hij net na de race nog overtuigd dat het terug gedraaid zou worden.quote:Op maandag 27 december 2021 10:33 schreef Marcoss het volgende:
Dan was dat niet oprecht of hij is inderdaad al bezig met volgend jaar en probeert inderdaad alles om Max/RB uit z'n evenwicht te krijgen
Zeker, maar 2 weken later nog in shock zijn, lijkt me wel licht overdrevenquote:Op maandag 27 december 2021 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder zie ik alleen maar kenmerken van een sportman. Helemaal ziek zijn van een verlies zeker op deze manier. Net zoals Max dit ook geweest zou zijn als de rollen omgedraaid waren.
En dat maakt die 2 dus de beste.
Woorden van Toto.quote:Op maandag 27 december 2021 10:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker, maar 2 weken later nog in shock zijn, lijkt me wel licht overdreven
ik vind dit wel heel ver gaan hoor, heel ziek zijn mag maar we zijn inmiddels een paar weken verder, je verlies nemen hoort ook bij een sportman, dit is gewoon teveel huilie huiliequote:Op maandag 27 december 2021 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder zie ik alleen maar kenmerken van een sportman. Helemaal ziek zijn van een verlies zeker op deze manier. Net zoals Max dit ook geweest zou zijn als de rollen omgedraaid waren.
En dat maakt die 2 dus de beste.
Dat is wat ik er het ergste aan vind. Ze doen nu net alsof de FIA altijd tegen Lewis is geweest terwijl bijv een week voor deze race in Jeddah alles mee zat. Hij rijd achterop een ander en de ander krijgt in totaal 15 seconde straf.quote:Op maandag 27 december 2021 07:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
welk onrecht ?
Bahrein, Silverstone, Imola, Jeddah ?
al dat onrecht ?
alle Safetycars en rode vlaggen die WEL altijd meezaten ?
1 jaar geen (zeer) dominante auto en 1 race wat pech met een SC ( maar vergeten dat hij minstens 60 punten cadeau heeft gekregen ) en Sir Lewis ligt gelijk KO in de hoek voor een paar weken....
Zag vanochtend een tiktok van zijn broertje die zei dat hij 'Fine' was. Hij heeft alleen een break genomen van de socials omdat die zo toxic zijn blabla.quote:Op maandag 27 december 2021 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit wel heel ver gaan hoor, heel ziek zijn mag maar we zijn inmiddels een paar weken verder, je verlies nemen hoort ook bij een sportman, dit is gewoon teveel huilie huilie
quote:Even before the contentious finale Hamilton was always likely to be second on the list. He was astonishing in almost overturning a deficit that reached 33 points once, and was 21 just three races from home. His display in Brazil was exceptional and he was very canny and clever when battling Verstappen. But on the basis of the whole season he was marginally ‘less unlucky’ than Verstappen, and had more off-colour showings and mistakes: Imola, Monaco, Baku and Austria were all costly to a varying degree. He remains a great champion, an exceptional ambassador, and a gracious human being, whose words and actions should never be underestimated.
https://www.motorsportwee(...)eason/?feed_id=17809quote:For such a long time, Verstappen was hailed as a star of the future and a champion-to-be. In 2021, he stepped up to another level, lived up to predictions and in the face of monumental pressure, produced a championship-winning season. The Dutchman was pushed all the way to the very end by Hamilton, but at times appeared to be the heavy favourite for the crown. Consistency was a major factor that contributed to his end-of-year result, as he finished either first or second on 18 occasions. Although it was a successful campaign, it was far from easy. Luck didn’t present itself very often, but it did crucially in Abu Dhabi. He topped the season in pole positions, wins and podiums and in the end, secured the championship that etches him into the most exclusive and prestigious section of F1’s history.
Op basis van het hele seizoen is er ook maar één die het dik verdiend heeft, en die heeft uiteindelijk ook gewonnen. Hamilton heeft het zelf weggegooid in Baku, al durf ik te betwijfelen of hij dan nog zo'n wanhopige kutactie in Copse had gedaan.quote:Op maandag 27 december 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:
en dit
[..]
[..]
https://www.motorsportwee(...)eason/?feed_id=17809
Hier kan Lewis het zelf toch ook niet mee oneens zijn, move on!
Dat was wel oprecht, alle ophef komt vooral van Toto en Mercedes en word er voor Lewis gedacht en gepraat.quote:Op maandag 27 december 2021 10:33 schreef Marcoss het volgende:
Dan was dat niet oprecht of hij is inderdaad al bezig met volgend jaar en probeert inderdaad alles om Max/RB uit z'n evenwicht te krijgen
Zijn eerste of tweede WK werd toch ook beslist in de laatste bochtquote:Op maandag 27 december 2021 07:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
welk onrecht ?
Bahrein, Silverstone, Imola, Jeddah ?
al dat onrecht ?
alle Safetycars en rode vlaggen die WEL altijd meezaten ?
1 jaar geen (zeer) dominante auto en 1 race wat pech met een SC ( maar vergeten dat hij minstens 60 punten cadeau heeft gekregen ) en Sir Lewis ligt gelijk KO in de hoek voor een paar weken....
en dat heb je waarvandaan?quote:Op maandag 27 december 2021 11:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat was wel oprecht, alle ophef komt vooral van Toto en Mercedes en word er voor Lewis gedacht en gepraat.
Lewis zelf zal net als Max lekker even de rust genieten na dit slopende seizoen.
Opsomming van Lewis die Max feliciteert na de race, zijn vader die Max en Jos feliciteert, de stilte vanuit kamp Hamilton en zijn broer die onlangs nog aangeeft dat Lewis ok is maar weg van de sociale media.quote:
Zou het niet heel leuk vinden als mijn "baas" in de media dingen roept waar ik het niet mee eens bent anders..quote:Op maandag 27 december 2021 11:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat was wel oprecht, alle ophef komt vooral van Toto en Mercedes en word er voor Lewis gedacht en gepraat.
Lewis zelf zal net als Max lekker even de rust genieten na dit slopende seizoen.
Hij zal ietwat in dubio zitten. Anders had hij vast al duidelijkheid verschaft.quote:Op maandag 27 december 2021 12:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Opsomming van Lewis die Max feliciteert na de race, zijn vader die Max en Jos feliciteert, de stilte vanuit kamp Hamilton en zijn broer die onlangs nog aangeeft dat Lewis ok is maar weg van de sociale media.
Er zijn vooral veel berichten over Lewis maar niets van Lewis zelf dus lees ik al die berichten met een grote zak zout.
Ik wacht liever op Lewis die zelf in eigen woorden relativeert dan dat ik op alle berichten over hem af ga.
Woorden van Toto.quote:Op maandag 27 december 2021 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit wel heel ver gaan hoor, heel ziek zijn mag maar we zijn inmiddels een paar weken verder, je verlies nemen hoort ook bij een sportman, dit is gewoon teveel huilie huilie
Sterker nog, dat heeft niemand.quote:Op maandag 27 december 2021 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Woorden van Toto.
Ik heb Hamilton nergens huillie huillie zien doen dit weekend.
Daar zit ik niet eens.quote:Op maandag 27 december 2021 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou wel in het Hunted topic.
Nee, maar hij heeft ook niks anders geroepen, daar gaat het toch juist om?quote:Op maandag 27 december 2021 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Woorden van Toto.
Dus Toto verklaart de radiostilte van Lewis, jij vindt dat volkomen logisch want sportman, ik vind het aanstellerij en dan klopt volgens jou de verklaring van Toto niet meer? Echte liefde.quote:Op maandag 27 december 2021 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Woorden van Toto.
Ik mis je punt.quote:Op maandag 27 december 2021 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus Toto verklaart de radiostilte van Lewis, jij vindt dat volkomen logisch want sportman, ik vind het aanstellerij en dan klopt volgens jou de verklaring van Toto niet meer? Echte liefde.
Still we risequote:Op maandag 27 december 2021 16:15 schreef Rossdale het volgende:
Dit is allemaal de PR machine van Mercedes. ipv dat alle aandacht nu naar Verstappen gaat, gaat het naar het merk Hamilton. Want ojee, zou Lewis stoppen? Komt het nog wel goed met de grote held?
puur als coureur heb ik weinig tegen Hamilton maar dat diva gedoe mag wel wat minderquote:Op maandag 27 december 2021 17:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Still we rise
Lets keep on pushing
Black lives matter man
bla bla bla hopelijk kan super max hem volgend jaar helemaal scheel rijden en kapt ie ermee.
Ik denk dat het 'm ook zwaar valt dat de kans om 8x WK te worden nu wel erg klein geworden is. Met het nieuwe reglement is de dominantie van Mercedes niet meer gegarandeerd. In plaats van de makke Bottas heeft-ie straks een gretige Russell naast 'm. Bovendien wordt-ie er niet jonger op, terwijl Max juist elk jaar beter wordt. Ik snap wel dat Lewis er stevig van baalt dat het dit jaar niet gelukt is.quote:Op maandag 27 december 2021 12:25 schreef Fer het volgende:
Vind het ook wel apart dat Hamilton er zo in blijft. Die is toch inmiddels ook wel gewend, dat iedereen hem altijd tegen zit omdat hij zwart en te succesvol is.
Misschien verwijt hij het hem toch zelf. Die foutjes hier en daar en dat zijn auto vanaf Silverstone-Budapest eigenlijk al goed genoeg was om het tegen Verstappen op te nemen.
Was zijn eerste wk tegen felipe massa in 2008, hamilton moest vijfde worden om te winnen maar stond zesde toen felipe over de streep ging en iedereen bij ferrari begon te juichen. Hierna haalde hij ik d8 vettel in en ging alsnog als vijfde over de streep dus won hij het wk.quote:Op maandag 27 december 2021 11:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zijn eerste of tweede WK werd toch ook beslist in de laatste bocht
Terwel er bij Ferrari al feest gevierd werd , dus die jankerd moet gewoon ophouden met aandacht trekken.
Soms zit het mee en soms zit het tegen
klaar
Timo Glockquote:Op maandag 27 december 2021 18:50 schreef Sorella het volgende:
[..]
Was zijn eerste wk tegen felipe massa in 2008, hamilton moest vijfde worden om te winnen maar stond zesde toen felipe over de streep ging en iedereen bij ferrari begon te juichen. Hierna haalde hij ik d8 vettel in en ging alsnog als vijfde over de streep dus won hij het wk.
Ik sluit overigens niet uit dat de Mercedes volgend jaar weer gewoon dominant is dankzij hun motor. Zelfs als het chassis niet meer dan redelijk is heeft de ervaring met de rocket engine wel duidelijk gemaakt dat je niet tegen Mercedes moet gaan wedden.quote:Op maandag 27 december 2021 18:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'm ook zwaar valt dat de kans om 8x WK te worden nu wel erg klein geworden is. Met het nieuwe reglement is de dominantie van Mercedes niet meer gegarandeerd. In plaats van de makke Bottas heeft-ie straks een gretige Russell naast 'm. Bovendien wordt-ie er niet jonger op, terwijl Max juist elk jaar beter wordt. Ik snap wel dat Lewis er stevig van baalt dat het dit jaar niet gelukt is.
Ik dacht Huub Rothengatter, maar gelukkig hebben we de beelden.quote:Op maandag 27 december 2021 18:50 schreef Sorella het volgende:
[..]
Was zijn eerste wk tegen felipe massa in 2008, hamilton moest vijfde worden om te winnen maar stond zesde toen felipe over de streep ging en iedereen bij ferrari begon te juichen. Hierna haalde hij ik d8 vettel in en ging alsnog als vijfde over de streep dus won hij het wk.
Het is een stap in de goede richting in die zin dat straffen meer lik op stuk worden en dat je niet afhankelijk bent van een zooitje vrijwilligers die elke race anders zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:05 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)el-sneller-gaan.html
There's a new sheriff in town
eens, die 3 stewards zou je misschien kunnen vervangen door 3 vaste assistenten voor Masiquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een stap in de goede richting in die zin dat straffen meer lik op stuk worden en dat je niet afhankelijk bent van een zooitje vrijwilligers die elke race anders zijn.
Maar één iemand zoveel macht geven kan alleen als je heldere regels hebt en je de onafhankelijkheid van deze persoon gedurende het seizoen kunt garanderen. Ik vind het veel verantwoordelijkheid voor één set schouders.
Ja, net als dit jaar met Bottas, Norris en Perez. Nobody cares.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:25 schreef Schnitzels het volgende:
Lijkt mij wel echt tof als de battle Max-Lewis gewoon voor plek 3-4-5-6 zou zijn. Dat McLaren, Renault of Ferrari iets mega geniaals gevonden heeft. Gewoon even iets geks
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, die 3 stewards zou je misschien kunnen vervangen door 3 vaste assistenten voor Masi
Seidl heeft gezegd dat ze niets ongewoons hebben gezien aan de Mercedes motoren en dat die rocket engine niet anders was dan elke andere mercedes motor (alleen nieuwer en dus te draaien op wat hoger vermogen). Ik vermoed nog steeds Lewis zoveel overmacht had in Brazilië door iets semi (il)legaals aan de achtervleugel en dat Mercedes het puur op de motor stak om de aandacht af te leiden.quote:Op maandag 27 december 2021 20:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik sluit overigens niet uit dat de Mercedes volgend jaar weer gewoon dominant is dankzij hun motor. Zelfs als het chassis niet meer dan redelijk is heeft de ervaring met de rocket engine wel duidelijk gemaakt dat je niet tegen Mercedes moet gaan wedden.
Ik zeg nergens dat de Mercedes motor illegaal was, hou mij ten goede, wat ik wel zeg is dit, als een nieuwe motor je meer voordeel geeft dan 5 plaatsen gridstraf dan zou je een sukkel zijn als je die 5 plaatsen gridstraf niet pakt als je daardoor bijna gegarandeerd wint. Dat alles is uiteraard alleen voorbehouden aan fabrieksteams zoals Mercedes, RBR, Renault en Ferrari, natuurlijk, klanten kunnen hier geen gebruik van maken meestal omdat die niet zomaar nieuwe motoren krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Seidl heeft gezegd dat ze niets ongewoons hebben gezien aan de Mercedes motoren en dat die rocket engine niet anders was dan elke andere mercedes motor (alleen nieuwer en dus te draaien op wat hoger vermogen). Ik vermoed nog steeds Lewis zoveel overmacht had in Brazilië door iets semi (il)legaals aan de achtervleugel en dat Mercedes het puur op de motor stak om de aandacht af te leiden.
Ik vind het een slechte zaak.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een stap in de goede richting in die zin dat straffen meer lik op stuk worden en dat je niet afhankelijk bent van een zooitje vrijwilligers die elke race anders zijn.
Maar één iemand zoveel macht geven kan alleen als je heldere regels hebt en je de onafhankelijkheid van deze persoon gedurende het seizoen kunt garanderen. Ik vind het veel verantwoordelijkheid voor één set schouders.
Dat is al een reden om het überhaupt aan te passen, aangezien je anders geen gelijk speelveld hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de Mercedes motor illegaal was, hou mij ten goede, wat ik wel zeg is dit, als een nieuwe motor je meer voordeel geeft dan 5 plaatsen gridstraf dan zou je een sukkel zijn als je die 5 plaatsen gridstraf niet pakt als je daardoor bijna gegarandeerd wint. Dat alles is uiteraard alleen voorbehouden aan fabrieksteams zoals Mercedes, RBR, Renault en Ferrari, natuurlijk, klanten kunnen hier geen gebruik van maken meestal omdat die niet zomaar nieuwe motoren krijgen
Het is voor mij compleet onlogisch dat de 4e ICE 10 plaatsen gridstraf is en de 5e motor maar 5 plaatsen oplevert. De 5e zou dan een verdubbeling van de eerste straf moeten zijn imho.
Seidl, dat is een wij van WC eend commentaar, we hebben toch allemaal kunnen zien in Brazilië dat vooral Hamilton een slok sneller was, dat was echt niet alleen die flexiwingquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Seidl heeft gezegd dat ze niets ongewoons hebben gezien aan de Mercedes motoren en dat die rocket engine niet anders was dan elke andere mercedes motor (alleen nieuwer en dus te draaien op wat hoger vermogen). Ik vermoed nog steeds Lewis zoveel overmacht had in Brazilië door iets semi (il)legaals aan de achtervleugel en dat Mercedes het puur op de motor stak om de aandacht af te leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |