Reelin is echtquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zijn Reelin en Rikki godverdomme.
Het neigt bijna naar kibbelen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
T pruttelt wel lekker door als filterkoffie
en terechtquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou volgens peaceman is het wel een verkapt kerstcadeau voor mij. We hebben sinds kort een helemaal nieuwe keuken en bij alles moet ik horen dat het een cadeau voor mij is.
Een nieuwe gootsteen is inderdaad een wat minder sexy cadeauquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou volgens peaceman is het wel een verkapt kerstcadeau voor mij. We hebben sinds kort een helemaal nieuwe keuken en bij alles moet ik horen dat het een cadeau voor mij is.
Kabbelen bedoel je?quote:
die is best kek hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuwe gootsteen is inderdaad een wat minder sexy cadeau
Gaat wel lekker met je autocorrect of nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
@:evenstar en @:viv wanneer gaan jullie verhuizen?
Wij gaan morgen koffers inpakken voor de vakantie, dat vind ik ook gek.
Wij ook.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
@:evenstar en @:viv wanneer gaan jullie verhuizen?
Wij gaan morgen koffers inpakken voor de vakantie, dat vind ik ook gek.
Ik stam nog af van Charlemagne.quote:
waar gaan jullie naartoe?quote:
Ik vind de Quooker wel in de buurt komen hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuwe gootsteen is inderdaad een wat minder sexy cadeau
Ik word er gek van....quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met je autocorrect of niet
Het origineel van Ride is beter.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mute
HOewel deze nog enigszins gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |