Reelin is echtquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zijn Reelin en Rikki godverdomme.
Het neigt bijna naar kibbelen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
T pruttelt wel lekker door als filterkoffie
en terechtquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou volgens peaceman is het wel een verkapt kerstcadeau voor mij. We hebben sinds kort een helemaal nieuwe keuken en bij alles moet ik horen dat het een cadeau voor mij is.
Een nieuwe gootsteen is inderdaad een wat minder sexy cadeauquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou volgens peaceman is het wel een verkapt kerstcadeau voor mij. We hebben sinds kort een helemaal nieuwe keuken en bij alles moet ik horen dat het een cadeau voor mij is.
Kabbelen bedoel je?quote:
die is best kek hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuwe gootsteen is inderdaad een wat minder sexy cadeau
Gaat wel lekker met je autocorrect of nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
@:evenstar en @:viv wanneer gaan jullie verhuizen?
Wij gaan morgen koffers inpakken voor de vakantie, dat vind ik ook gek.
Wij ook.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik stam nog af van Charlemagne.quote:
waar gaan jullie naartoe?quote:
Ik vind de Quooker wel in de buurt komen hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuwe gootsteen is inderdaad een wat minder sexy cadeau
Ik word er gek van....quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat wel lekker met je autocorrect of niet
Het origineel van Ride is beter.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mute
HOewel deze nog enigszins gaat..
Jij ook al?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stam nog af van Charlemagne.
Ja. En ja, Nederland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:46 schreef Kanaroe het volgende:
Is het echt zo dat Do it again de enige Steely Dan in de top2000 is?
Sad but true.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:46 schreef Kanaroe het volgende:
Is het echt zo dat Do it again de enige Steely Dan in de top2000 is?
QFTquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja. En ja, Nederland is een smakeloos land.
Ik totaal niet, want die doen Echo and the Bunnymen na, en hier probeert Coldplay een popvariant op shoegaze te spelen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg een beetje een Moke-vibe van dit nummer.
Niet slecht idd.quote:
Eens, als liefhebber kan ik dit wel waarderen.quote:
Djiezes zeg...quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja. En ja, Nederland is een smakeloos land.
Goh.. slechtquote:
Vertrekken 2 januari en komen hopelijk 3 januari aan, als COVID-19 geen roet in het eten gooit.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
Sukkel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:46 schreef alopio het volgende:
[..]
*ligt nu huilend onder de kerstboom
2 januari!quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
pssst dit stond niet op Parachutesquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:47 schreef alopio het volgende:
Prima nummer van Coldplay. Vind het nu helemaal niks maar die eerste plaat is gewoon goed. Puur, en niet overgeproduceerde meuk wat ze nu maken
Shoegaze zegt me niks maar het lijkt me een woord voor ongelofelijke depri kutmuziek.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik totaal niet, want die doen Echo and the Bunnymen na, en hier probeert Coldplay een popvariant op shoegaze te spelen.
Ach wel een orginele kerst! Veel werk nog?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vertrekken 2 januari en komen 3 januari aan hopelijk als COVID-19 geen roet in het eten gooit.
Normaal hoor ik nu gewoon lekker op de bank te hangen met laptop op schoot en niks te doen ... Nu ben ik ondertussen de keukenkastjes aan het uitruimen
I knowquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
pssst dit stond niet op Parachutes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |