Sukkel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:41 schreef alopio het volgende:
Wil iemand mij even een sukkel noemen dat ik toch weer eigenwijs op de bank met de mobiel zit te fokken en dus schermvullende reclames krijgt en een niet functioneren forum
Veel plezier tot vanavondquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:40 schreef MTheBassman het volgende:
Tijd voor mij om de deur uit te gaan en naar de ouders te fietsen voor familieverplichtingen, tot vanavond allen
SUKKEL!quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:41 schreef alopio het volgende:
Wil iemand mij even een sukkel noemen dat ik toch weer eigenwijs op de bank met de mobiel zit te fokken en dus schermvullende reclames krijgt en een niet functioneren forum
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:40 schreef MTheBassman het volgende:
Tijd voor mij om de deur uit te gaan en naar de ouders te fietsen voor familieverplichtingen, tot vanavond allen
Die is van de Psychedelic Furs toch?quote:
sukkel!quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:41 schreef alopio het volgende:
Nou volgens peaceman is het wel een verkapt kerstcadeau voor mij. We hebben sinds kort een helemaal nieuwe keuken en bij alles moet ik horen dat het een cadeau voor mij is.quote:
Waar zijn Reelin en Rikki godverdomme.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:41 schreef Isorden het volgende:
Wel schandalig dat ze er maar 1x in staan
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Steely Dan
Het feit dat dit de enige Steely Dan in de lijst is
…iets met wansmaak Nederland…quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Steely Dan
Het feit dat dit de enige Steely Dan in de lijst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |