Legendaaarisch spel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets met heel veel drinken, was het niet op het woord "Legendarisch"?
Vrouwen zijn geen mensen meer blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zitten er dit jaar weer een paar tussen waar ik normaliter de radio actief voor uitzet maar bij een lijstjesprogramma zoals deze is altijd wel wat beter uit te houden.
Ladies and people.
Ja inderdaad!!quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij steunen elkaar waar nodigquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zitten er dit jaar weer een paar tussen waar ik normaliter de radio actief voor uitzet maar bij een lijstjesprogramma zoals deze is altijd wel wat beter uit te houden.
Ladies and people.
Toen was hij al boomer.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef Martinello het volgende:
Van Inkel klinkt wel heel erg 1985
Ik moet even terugluisteren, ik heb het er niet uitgehaald…quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mij was de slottoon van November Rain
Er waren nog meer steekwoorden?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef TheVulture het volgende:
dat is nieuw voor je?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen mensen meer blijkbaar.
En dan heeft Gijs nog geen nummer aangekondigd....quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En we hebben meteen het eerste intro volledig vol weten te lullen. De Top 2000 is nu écht begonnen.
Die Cee is zo'n vrouwenhater hèquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen mensen meer blijkbaar.
goddank dat Gijs meestal Echoes niet doet, die zou dat hele middenstuk vollullen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan heeft Gijs nog geen nummer aangekondigd....
Och Jezus jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arcade Fire, wat moeten die in godsnaam doen om wel fatsoenlijk in die lijst te komenquote:
Da's geen anderhalve meter hèquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken de bassist van Blaudzun's huidige band. Wie wil me aanraken.
Dat was het zeker...quote:
Ik ben van 80, wat is jouw bouwjaar?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
fijn is dat he!? voor ouwe lullen als wij
Heb ik dus vorige week verwijderd want wist niet meer waarom ik het ooit geïnstalleerd had.quote:
zou dat nummer best van op kunnen knappen..quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
goddank dat Gijs meestal Echoes niet doet, die zou dat hele middenstuk vollullen.
Ik, onzedelijk ook nog !quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken de bassist van Blaudzun's huidige band. Wie wil me aanraken.
Wie Van Inkel niet waardeert, snapt niets van radio. Top-5 allertijden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nou dit is weer de Top 2000 in een notendop.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:05 schreef Isorden het volgende:
Nog mensen hier die #Whamageddon wel overleeft hebben?
Dat nummer schijnt naakt ingezongen te zijn...quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
Staat Eternal Flame er nog in dit jaar?
Jij doet niet meer meequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou dat nummer best van op kunnen knappen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |