Die Cee is zo'n vrouwenhater hèquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen mensen meer blijkbaar.
goddank dat Gijs meestal Echoes niet doet, die zou dat hele middenstuk vollullen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan heeft Gijs nog geen nummer aangekondigd....
Och Jezus jaquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets met heel veel drinken, was het niet op het woord "Legendarisch"?
Arcade Fire, wat moeten die in godsnaam doen om wel fatsoenlijk in die lijst te komenquote:
Da's geen anderhalve meter hèquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken de bassist van Blaudzun's huidige band. Wie wil me aanraken.
Dat was het zeker...quote:
Ik ben van 80, wat is jouw bouwjaar?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
fijn is dat he!? voor ouwe lullen als wij
Heb ik dus vorige week verwijderd want wist niet meer waarom ik het ooit geïnstalleerd had.quote:
zou dat nummer best van op kunnen knappen..quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
goddank dat Gijs meestal Echoes niet doet, die zou dat hele middenstuk vollullen.
Ik, onzedelijk ook nog !quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken de bassist van Blaudzun's huidige band. Wie wil me aanraken.
Wie Van Inkel niet waardeert, snapt niets van radio. Top-5 allertijden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nou dit is weer de Top 2000 in een notendop.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:05 schreef Isorden het volgende:
Nog mensen hier die #Whamageddon wel overleeft hebben?
Dat nummer schijnt naakt ingezongen te zijn...quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
Staat Eternal Flame er nog in dit jaar?
Jij doet niet meer meequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou dat nummer best van op kunnen knappen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |