In 2022 een asbest marsmannetje pak verplicht, allemaal eigen zuurstof tank.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:12 schreef Jed1Gam het volgende:
Mondkapjes werken als je ze smorgens opzet bij het opstaan en dan pas savonds weer afdoet als je naar bed gaat.
Niet als je dat ding 30x keer op en af doet en juist op de momenten dat het wat brengt, aan de eettafel, thuis in de woonkamer niet draagt.
Echt een maatregel die in de theorie geweldig werkt, met mooie theoretisch onderbouwde percentages, maar in de praktijk onmogelijk uitvoerbaar is.
Probeer wel te checken of mijn gesprekspartners dan in zijn voor een elleboog of boks, maar meestal is het een beetje afwachten wat de andere partij doet. Het voelt voor mij onnatuurlijk, vind het best een gemis. Ga ook zeker weer handen geven als het weer mag.quote:
Vind dat echt een soort pyrus overwinning.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Probeer wel te checken of mijn gesprekspartners dan in zijn voor een elleboog of boks, maar meestal is het een beetje afwachten wat de andere partij doet. Het voelt voor mij onnatuurlijk, vind het best een gemis. Ga ook zeker weer handen geven als het weer mag.
Inderdaad, geloof ook niet dat het heel erg helpt. Nu gaat een groot deel van de mensen gewoon de tijd doden met bezoeken van de winkels die wel open zijn. Ik kom vaak bij slijterijen en ken veel eigenaars, die zaken draaien beter dan ooit. Idem voor de kaasboer en slager (nee, niet alleen nu rond de feestdagen).quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:49 schreef capricia het volgende:
Die lockdowns in NL stellen niets voor.
En al die mensen kunnen gewoon zomaar zonder reden eindeloos allerlei winkels bezoeken?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, geloof ook niet dat het heel erg helpt. Nu gaat een groot deel van de mensen gewoon de tijd doden met bezoeken van de winkels die wel open zijn. Ik kom vaak bij slijterijen en ken veel eigenaars, die zaken draaien beter dan ooit. Idem voor de kaasboer en slager (nee, niet alleen nu rond de feestdagen).
Dit inderdaad. Bij daten vind ik (be)groeten nog ongemakkelijker.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind geen handen geven zakelijk zeer ongemakkelijk.
Dat deden die mensen voor de lockdown ook, natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:56 schreef capricia het volgende:
[..]
En al die mensen kunnen gewoon zomaar zonder reden eindeloos allerlei winkels bezoeken?
Het begrip Lockdown is kennelijk ook aan inflatie onderhevig.
Lockdown.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat deden die mensen voor de lockdown ook, natuurlijk
Hé Syl!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:49 schreef capricia het volgende:
Die lockdowns in NL stellen niets voor.
Jup, er zijn hordes mensen die niet zo veel om handen hebben en behoefte aan een praatje of gewoon wat shoppen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:56 schreef capricia het volgende:
[..]
En al die mensen kunnen gewoon zomaar zonder reden eindeloos allerlei winkels bezoeken?
Het begrip Lockdown is kennelijk ook aan inflatie onderhevig.
Geen idee wie dat is.quote:
Dat lijkt me niet echt een kenmerk van een lockdown.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jup, er zijn hordes mensen die niet zo veel om handen hebben en behoefte aan een praatje of gewoon wat shoppen.
Dat kan ik mij heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Bij daten vind ik (be)groeten nog ongemakkelijker.
Daarom is het ook een flutlockdownquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een kenmerk van een lockdown.
Genoten van all you need?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
Ik wens iedereen bij deze een Vrolijke Kerst toe nu het officieel de 25e is![]()
* Tijger_m is al vrolijk omdat wij op Kerstavond beginnen met vieren
Er is geen lockdown.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom is het ook een flutlockdown
Sorry? Ik weet niet wat dat isquote:
Je bedoelt bepaalde winkels zijn niet geslotenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is geen lockdown.
Enkel sluiting van bepaalde winkels.
Afgelopen woensdag had ik een paar essentiële afspraken staan in België. Ik was stom verbaast dat het een paar winkels en een restaurant bleken te zijn op locatie.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jup, er zijn hordes mensen die niet zo veel om handen hebben en behoefte aan een praatje of gewoon wat shoppen.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry? Ik weet niet wat dat is
We waren aan het vieren, niet TV aan het kijken, hehe, kado's dus enzo
Idd. Het merendeel van de winkels inclusief kerstkoor en publiek is hier gewoon open.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bedoelt bepaalde winkels zijn niet gesloten
Morgen Kerstdiner, overmorgen rustig aan want de schoonouders trekken geen 2 grote maaltijden achter elkaar, 80 jarigen eten niet zo veel meer naar het schijntquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]Lekker man. Doen wij morgen en overmorgen. Merry Christmas
*edit: vandaag en morgen![]()
Kerstkoor met mondkapjes toch zeker?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Het merendeel van de winkels inclusief kerstkoor en publiek is hier gewoon open.
Lockdown.
Hier ook muziek in het dorpquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Het merendeel van de winkels inclusief kerstkoor en publiek is hier gewoon open.
Lockdown.
Nee. Want buiten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kerstkoor met mondkapjes toch zeker?
Mwah, zonder deuren dichtlassen mag je het eigenlijk geen lockdown noemen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, het is een rekbaar begrip, he?
Geen grote kalkoen bestelt? Waar je naar Engels gebruik 3 a 4 dagen van eet en het dan zo zat bent dat je blij bent dat kerstmis maar 1 keer per jaar is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Morgen Kerstdiner, overmorgen rustig aan want de schoonouders trekken geen 2 grote maaltijden achter elkaar, 80 jarigen eten niet zo veel meer naar het schijnt
1e kerstdag is rustdag bij jullie?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Morgen Kerstdiner, overmorgen rustig aan want de schoonouders trekken geen 2 grote maaltijden achter elkaar, 80 jarigen eten niet zo veel meer naar het schijnt
al besprokenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:04 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag had ik een paar essentiële afspraken staan in België. Ik was stom verbaast dat het een paar winkels en een restaurant bleken te zijn op locatie.
Prima toch. Alles binnen de regels.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier ook muziek in het dorpGa het gvd ook nog eens áánmoedigen om te gaan shoppen
Oh ben niet bekend met waar jij woont. Ging uit van Nederland. Hier zijn het alleen drogisterijen en alles wat eten/drinken verkoopt open. Andere winkels, restaurants mag alleen worden afgehaald. Doorstroomlocaties contactberoepen, sport, onderwijs ligt helemaal stilquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Lockdown.
Alle winkels muv een paar specifieke, alle sportlocaties, kantoren, congreszalen, kappers, alle horeca, musea, poppodia, schouwburgen, dierenparken, pretparken, scholen, zwembaden. Ja. Geen lockdown. Paar winkeltjes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is geen lockdown.
Enkel sluiting van bepaalde winkels.
Schoonouders zijn niet Engels, natuurlijk, maar Welsh en iedereen heeft een hekel aan kalkoen hierquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen grote kalkoen bestelt? Waar je naar Engels gebruik 3 a 4 dagen van eet en het dan zo zat bent dat je blij bent dat kerstmis maar 1 keer per jaar is.
Kreeg vanavond nog een foto van een kalkoen doorgestuurdquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen grote kalkoen bestelt? Waar je naar Engels gebruik 3 a 4 dagen van eet en het dan zo zat bent dat je blij bent dat kerstmis maar 1 keer per jaar is.
Het is ook ingrijpend. Maar nog genoeg open om een leuk rondje te maken als je je verveeld.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ben niet bekend met waar jij woont. Ging uit van Nederland. Hier zijn het alleen drogisterijen en alles wat eten/drinken verkoopt open. Andere winkels, restaurants mag alleen worden afgehaald. Doorstroomlocaties contactberoepen, sport, onderwijs ligt helemaal stil
Best ingrijpend voor de mensen
Ja.. zit jij in lockdown, in NL?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ben niet bekend met waar jij woont. Ging uit van Nederland. Hier zijn het alleen drogisterijen en alles wat eten/drinken verkoopt open. Andere winkels, restaurants mag alleen worden afgehaald. Doorstroomlocaties contactberoepen, sport, onderwijs ligt helemaal stil
Best ingrijpend voor de mensen
Wacht even, in de eerste plaats zijn de meeste daarvan geen winkels.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Alle winkels muv een paar specifieke, alle sportlocaties, kantoren, congreszalen, kappers, alle horeca, musea, poppodia, schouwburgen, dierenparken, pretparken, scholen, zwembaden. Ja. Geen lockdown. Paar winkeltjes.
Lekker! Wij konijnenbout morgen en visschotel overmorgen meen ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schoonouders zijn niet Engels, natuurlijk, maar Welsh en iedereen heeft een hekel aan kalkoen hier
Morgen doen we een Kemper Landhoen en een kogelbiefstuk voor schoonvader.
De winkelstraten zijn gewoon druk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Alle winkels muv een paar specifieke, alle sportlocaties, kantoren, congreszalen, kappers, alle horeca, musea, poppodia, schouwburgen, dierenparken, pretparken, scholen, zwembaden. Ja. Geen lockdown. Paar winkeltjes.
Ja want een kerstkoor in een winkelstraat is het enige wat je nodig hebtquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.. zit jij in lockdown, in NL?
Hell voor je man.
Met al die kerstkoren en wijnstalletjes in je lokale winkelstraat.
Sorry, geen grote schaap bestelt? Waar je naar Welsh gebruik 3 a 4 dagen van eet en daarna blij bent dat kerst maar 1 keer per jaar is. (lees dit cynisch aub).quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schoonouders zijn niet Engels, natuurlijk, maar Welsh en iedereen heeft een hekel aan kalkoen hier
Morgen doen we een Kemper Landhoen en een kogelbiefstuk voor schoonvader.
3 rondjes moeten rijden om een parkeerplek te vindenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.. zit jij in lockdown, in NL?
Hell voor je man.
Met al die kerstkoren en wijnstalletjes in je lokale winkelstraat.
Serieus. Ja. Ik moest zoeken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
3 rondjes moeten rijden om een parkeerplek te vinden
Duidelijk een lockdown. Overvolle winkelstraat met kerstkoor.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja want een kerstkoor in een winkelstraat is het enige wat je nodig hebt
Eerst even zien hoe dat gaat. Het is een beetje een besmette handeling geworden nu alleen wappies en low lifes het doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Probeer wel te checken of mijn gesprekspartners dan in zijn voor een elleboog of boks, maar meestal is het een beetje afwachten wat de andere partij doet. Het voelt voor mij onnatuurlijk, vind het best een gemis. Ga ook zeker weer handen geven als het weer mag.
Ja ik ook, geen grap. Ben in de middag nog een keer teruggegaan om meer worstenbroodjes te kopen, maar toen met de fiets.quote:
Maar we zitten in lockdown toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik ook, geen grap. Ben in de middag nog een keer teruggegaan om meer worstenbroodjes te komen, maar toen met de fiets.
Erg veel last vanquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar we zitten in lockdown toch?
Zie je, mensen beginnen het eindelijk te begrijpenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja want een kerstkoor in een winkelstraat is het enige wat je nodig hebt
Ja, echt handelingen die alleen melaatse mensen verrichtenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst even zien hoe dat gaat. Het is een beetje een besmette handeling geworden nu alleen wappies en low lifes het doen.
In het begin voelde het heel raar om het niet te doen maar nu sta ik er geen moment meer bij stil.
Die waar de MP zijn betoog mee begon?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:12 schreef capricia het volgende:
[..]
De winkelstraten zijn gewoon druk.
Welke lockdown?
Klopt, had ik ook wat over gelezen dat die open mochten blijven vooral vanwege truckers. Daarom was er al een stormloop op die restaurants.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:20 schreef capricia het volgende:
De wegrestaurants zijn trouwens ook gewoon open. La Place en de De Brug ieg. Van der Valk wellicht ook.
Heh, da's het geluk van in Nederland zijn, we hoeven geen heel lam te etenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:13 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Sorry, geen grote schaap bestelt? Waar je naar Welsh gebruik 3 a 4 dagen van eet en daarna blij bent dat kerst maar 1 keer per jaar is. (lees dit cynisch aub).
Wat is die lockdown dan precies..of zit jij in een lockdown. Want het is gewoon druk in de winkelstraat. En langs de weg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Die waar de MP zijn betoog mee begon?
Kijk, het is prima dat jij er overduidelijk geen last van hebt, mooi voor jou. Maar het wordt nu wel een beetje zuigen wat je doet, want je weet dondersgoed dat we gewoon in een lockdown zitten, welke semantiek je er ook tegenaan gooit. Snap niet wat voor nut het heeft om dat maar telkens te willen bagatelliseren, helemaal niet van een mod.
Ik hoor ze letterlijk nu lallend over straat gaan hier dus blijkbaar is er een grijs circuit voor de jeugdquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:23 schreef leolinedance het volgende:
Het is wel heel klote voor de jongeren die lekker willen stappen en ondernemers die de tent moeten sluiten.
Het enige wat ik mis is zaalvoetbal
Vd Valk niet. Althans degene die ik vd week probeerde niet. Voor hotelgasten wel neem ik aan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:20 schreef capricia het volgende:
De wegrestaurants zijn trouwens ook gewoon open. La Place en de De Brug ieg. Van der Valk wellicht ook.
Mha rond pasen heb je in Nederland die zuiglammeren en die zijn erg lekker. Maar wat ze in het VK als lam bestempelen is gewoon al bijna een schaap en daar ben ik ook geen fan van. Zeker niet met die gore muntsaus.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, da's het geluk van in Nederland zijn, we hoeven geen heel lam te eten
Ook niet de vd Valk wegrestaurants?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vd Valk niet. Althans degene die ik vd week probeerde niet. Voor hotelgasten wel neem ik aan.
Hier idemquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik hoor ze letterlijk nu lallend over straat gaan hier dus blijkbaar is er een grijs circuit voor de jeugd
Mintsausquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:25 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Mha rond pasen heb je in Nederland die zuiglammeren en die zijn erg lekker. Maar wat ze in het VK als lam bestempelen is gewoon al bijna een schaap en daar ben ik ook geen fan van. Zeker niet met die gore muntsaus.
Gvd.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier idemHeb de BOA al geappt.
Ik hoop maar dat het de wijn van de buitententjes is, veel meer chocola kan ik hier niet van maken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is die lockdown dan precies..of zit jij in een lockdown. Want het is gewoon druk in de winkelstraat. En langs de weg.
Pfft, tegen de tijd dat onze BOA dat leest is het 2022, we hebben er eentje voor drie dorpen en die werkt volgens mij alleen tijdens kantoorurenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier idemHeb de BOA al geappt.
Geen idee. Wist uberhaupt niet dat die bestaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook niet de vd Valk wegrestaurants?
Er is een lockdown van bepaalde sectoren. Niet van het winkelend publiek.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het de wijn van de buitententjes is, veel meer chocola kan ik hier niet van maken.
Toen ik hoorde van iemand dat ie z'n reet afveegde met z'n hand begon ik steeds creatiever met m'n ellebogen te worden.quote:
Dit topic wordt steeds wonderlijker.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik hoorde van iemand dat ie z'n reet afveegde met z'n hand begon ik steeds creatiever met m'n ellebogen te worden.
Er werd ook geen QR gevraagd bij de La Place. Die is kennelijk effectief weg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee. Wist uberhaupt niet dat die bestaanIk ga altijd lunchen bij de hotels.
Dat werd al eerder opgemerkt in dit topic toen de lockdown aangekondigd werd en dat klopt dus aardig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Er werd ook geen QR gevraagd bij de La Place. Die is kennelijk effectief weg.
Als de action gesloten is. Natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we het erop houden dat iedereen een andere definitie heeft van het woord lockdown.
Sommigen vinden iets een lockdown als enkel de restaurants dicht zijn; anderen vinden de huidige situatie een lockdown; anderen wanneer er geen kerst koren te vinden zijn; en weer anderen vinden het pas een lockdown als mensen thuis opgesloten zitten.
Ieder zo z’n ding.
Hema/Ikea pro-tip: Ga met 3 antivaxxers lunchen. 1 met QR haalt eten voor 4 man, de andere 3 gaan alvast zitten. QR wordt gescand bij de kassa en lekker smullennnnquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Er werd ook geen QR gevraagd bij de La Place. Die is kennelijk effectief weg.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Kijk, het is prima dat jij er overduidelijk geen last van hebt, mooi voor jou. Maar het wordt nu wel een beetje zuigen wat je doet, want je weet dondersgoed dat we gewoon in een lockdown zitten, welke semantiek je er ook tegenaan gooit. Snap niet wat voor nut het heeft om dat maar telkens te willen bagatelliseren, helemaal niet van een mod.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we het erop houden dat iedereen een andere definitie heeft van het woord lockdown.
Sommigen vinden iets een lockdown als enkel de restaurants dicht zijn; anderen vinden de huidige situatie een lockdown; anderen wanneer er geen kerst koren te vinden zijn; en weer anderen vinden het pas een lockdown als mensen thuis opgesloten zitten.
Ieder zo z’n ding.
Zo word ik vaak genoemd (Maar dan Hé sil (afkorting van mijn naam))quote:
Silvanus is een mooie naamquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zo word ik vaak genoemd (Maar dan Hé sil (afkorting van mijn naam))
Hahaquote:
Sterktequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mintsaus![]()
Ik heb het verbannen van de Kerst tafel...ja, ze hebben het meegebracht
In de buitenlandse kranten werd wel gepubliceerd dat Nederland in lockdown is. Kreeg het te horen van familie uit Zuid Amerika.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ieder zo z’n ding.
Ah!quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:00 schreef Za het volgende:
Israël stelt start vaccinaties voor vierde dosis coronavirus uit.
De vaccinaties zouden op zondag 26 december beginnen, maar zijn voor onbepaalde tijd uitgesteld. De Israëlische regering heeft besloten vaccinaties aan banden te leggen na een nieuwe beoordeling dat de Omicron-variant een mildere ziekte veroorzaakt dan andere varianten, hoewel deze zich sneller verspreidt en vaccins beter vermijdt.
https://www.in.gr/2021/12(...)-kata-tou-koronaiou/
https://www.timesofisrael(...)-less-severe-report/
Nou, wat een pro-tip. Je kunt nergens binnen gaan zitten eten. Bovendien is de Hema is gesloten en bij Ikea kun je alleen de online bestelde spullen afhalen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hema/Ikea pro-tip: Ga met 3 antivaxxers lunchen. 1 met QR haalt eten voor 4 man, de andere 3 gaan alvast zitten. QR wordt gescand bij de kassa en lekker smullennnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |