Dit topic wordt steeds wonderlijker.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik hoorde van iemand dat ie z'n reet afveegde met z'n hand begon ik steeds creatiever met m'n ellebogen te worden.
Er werd ook geen QR gevraagd bij de La Place. Die is kennelijk effectief weg.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee. Wist uberhaupt niet dat die bestaanIk ga altijd lunchen bij de hotels.
Dat werd al eerder opgemerkt in dit topic toen de lockdown aangekondigd werd en dat klopt dus aardig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Er werd ook geen QR gevraagd bij de La Place. Die is kennelijk effectief weg.
Als de action gesloten is. Natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we het erop houden dat iedereen een andere definitie heeft van het woord lockdown.
Sommigen vinden iets een lockdown als enkel de restaurants dicht zijn; anderen vinden de huidige situatie een lockdown; anderen wanneer er geen kerst koren te vinden zijn; en weer anderen vinden het pas een lockdown als mensen thuis opgesloten zitten.
Ieder zo z’n ding.
Hema/Ikea pro-tip: Ga met 3 antivaxxers lunchen. 1 met QR haalt eten voor 4 man, de andere 3 gaan alvast zitten. QR wordt gescand bij de kassa en lekker smullennnnquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Er werd ook geen QR gevraagd bij de La Place. Die is kennelijk effectief weg.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Kijk, het is prima dat jij er overduidelijk geen last van hebt, mooi voor jou. Maar het wordt nu wel een beetje zuigen wat je doet, want je weet dondersgoed dat we gewoon in een lockdown zitten, welke semantiek je er ook tegenaan gooit. Snap niet wat voor nut het heeft om dat maar telkens te willen bagatelliseren, helemaal niet van een mod.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we het erop houden dat iedereen een andere definitie heeft van het woord lockdown.
Sommigen vinden iets een lockdown als enkel de restaurants dicht zijn; anderen vinden de huidige situatie een lockdown; anderen wanneer er geen kerst koren te vinden zijn; en weer anderen vinden het pas een lockdown als mensen thuis opgesloten zitten.
Ieder zo z’n ding.
Zo word ik vaak genoemd (Maar dan Hé sil (afkorting van mijn naam))quote:
Silvanus is een mooie naamquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zo word ik vaak genoemd (Maar dan Hé sil (afkorting van mijn naam))
Hahaquote:
Sterktequote:Op zaterdag 25 december 2021 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mintsaus![]()
Ik heb het verbannen van de Kerst tafel...ja, ze hebben het meegebracht
In de buitenlandse kranten werd wel gepubliceerd dat Nederland in lockdown is. Kreeg het te horen van familie uit Zuid Amerika.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ieder zo z’n ding.
Ah!quote:Op zaterdag 25 december 2021 03:00 schreef Za het volgende:
Israël stelt start vaccinaties voor vierde dosis coronavirus uit.
De vaccinaties zouden op zondag 26 december beginnen, maar zijn voor onbepaalde tijd uitgesteld. De Israëlische regering heeft besloten vaccinaties aan banden te leggen na een nieuwe beoordeling dat de Omicron-variant een mildere ziekte veroorzaakt dan andere varianten, hoewel deze zich sneller verspreidt en vaccins beter vermijdt.
https://www.in.gr/2021/12(...)-kata-tou-koronaiou/
https://www.timesofisrael(...)-less-severe-report/
Nou, wat een pro-tip. Je kunt nergens binnen gaan zitten eten. Bovendien is de Hema is gesloten en bij Ikea kun je alleen de online bestelde spullen afhalen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hema/Ikea pro-tip: Ga met 3 antivaxxers lunchen. 1 met QR haalt eten voor 4 man, de andere 3 gaan alvast zitten. QR wordt gescand bij de kassa en lekker smullennnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |