SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, het maakt mij niet uit wat ze doen. Van mij mag alles open, horeca, winkels, al dan niet illegaal. Maar het gaat er mij om dat alle andere sectoren meteen van hogerhand aangepakt worden als ze niet volgens de maatregelen werken en die fucking kerken nooit.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Winkels op de luchthaven mochten ook open, toch is daar veel gezeik over in het nieuws. Beetje de naargeestige mentaliteit in Nederland. Elke keer weer iets eruit pikken wat mag, maar daar dan over zeiken.
https://www.rijksoverheid(...)elijke-bijeenkomsten
Laten we gewoon zeggen dat ik een hekel heb aan religie.![]()
Een positieve test is iets anders dan ziek zijn. Je kan nog gewoon vervangend werk thuis doen bijvoorbeeld.quote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Die kerken houden zich aan de regels. Net zoals de winkels op de luchthaven dat deden. Van mij mag ook alles open uiteraardquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, het maakt mij niet uit wat ze doen. Van mij mag alles open, horeca, winkels, al dan niet illegaal. Maar het gaat er mij om dat alle andere sectoren meteen van hogerhand aangepakt worden als ze niet volgens de maatregelen werken en die fucking kerken nooit.
Laten we gewoon zeggen dat ik een hekel heb aan religie.![]()
![]()
Ligt er maar aan waar je werkt. Voor iemand die dildo's inpakt bij Bol.com zal dat lastiger zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Een positieve test is iets anders dan ziek zijn. Je kan nog gewoon vervangend werk thuis doen bijvoorbeeld.![]()
Oké, dat wist ik niet, dat die wel gewoon 'savonds diensten mochten houden. Dacht dat er dan zo'n avondlockdown van kracht was.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die kerken houden zich aan de regels. Net zoals de winkels op de luchthaven dat deden. Van mij mag ook alles open uiteraard![]()
![]()
Eens, als hij dat kan en er ook werk is wel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Een positieve test is iets anders dan ziek zijn. Je kan nog gewoon vervangend werk thuis doen bijvoorbeeld.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Handig, die foto erbij.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Niet essentiële winkels moeten helemaal dicht, voorheen tot 17:00 uur. Essentiele winkels om 20:00 uur. Voor Kerken volgens mij geen beperkingen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik niet, dat die wel gewoon 'savonds diensten mochten houden. Dacht dat er dan zo'n avondlockdown van kracht was.
Wel probeert de overheid ze te pushen om het allemaal wat rustiger aan te doen, maar dat is geen wet of regel.![]()
Dus wat zeg je nu, behalve dat het niet helemaal klopt maar geen zin om daar tegenin te gaan, voortschrijdend inzicht doen we niet aan, beloofd is beloofd. Dan volg je de wetenschap dus niet (meer).quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dit werd verteld door Hugo, weet je dat niet meer? Neem een vaccin zodat je opa en oma niet meer kunt besmetten? Hier bedoelde hij mee dat er geen transmissie meer zou zijn na vaccinatie. Nu is Hugo geen wetenschapper maar hij krijgt zijn info wel van wetenschappers.
En de verbazing alom toen gelijk bij aanvang vaccinatie de besmettingen enorm toenamen? Dit kon je per land in grafieken duidelijk zien. Het tegenovergestelde gebeurde als wat werd verwacht. Toen werd pas duidelijk dat de transmissie helemaal niet afnam maar het vaccin alleen werkte om minder ziek te worden.
Toch?![]()
Misschien niet het juiste forum om dit te zeggen, maar: maak in godsnaam geen martelaar van deze clownsfiguur die ook maar z'n werk doet.quote:![]()
De moeten bij die andere lul zijn, de Jonge is maar een stromannetje.quote:Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
wat is je adres?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:23 schreef halfway het volgende:
[..]
De moeten bij die andere lul zijn, de Jonge is maar een stromannetje.![]()
Ik snap echt wel dat er mensen zijn die gefrustreerd zijn door de hele situatie en Hugo heeft zo zijn fouten gemaakt, maar er is nooit een excuus om mensen te bedreigen, zonde dat dit (meer beveiliging) überhaupt nodig is.quote:
Die foto is wel wat onhandig. Alhoewel, nu kan ik wel een kerstpakket droppen met een ingevulde bingo kaart van de vorige persconferentie, bon voor nieuwe schoenen en wat ''hou vol'' quotes
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2021 13:26:01 ]![]()
-er zijn allerlei redenen om iemand niet iets aan te doen, maar geen martelaar van hem maken, is daar niet één van-quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:22 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Misschien niet het juiste forum om dit te zeggen, maar: maak in godsnaam geen martelaar van deze clownsfiguur die ook maar z'n werk doet.
[ Bericht 14% gewijzigd door miss_sly op 24-12-2021 13:33:21 ]![]()
LOL.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat er mensen zijn die gefrustreerd zijn door de hele situatie en Hugo heeft zo zijn fouten gemaakt, maar er is nooit een excuus om mensen te bedreigen, zonde dat dit (meer beveiliging) überhaupt nodig is.
Die foto is wel wat onhandig. Alhoewel, nu kan ik wel een kerstpakket droppen met een ingevulde bingo kaart van de vorige persconferentie, bon voor nieuwe schoenen en wat ''hou vol'' quotes
Lelijk huis.
https://www.rijnmond.nl/n(...)nister-Hugo-de-JongeGa fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
ik vind dit soort uitspraken wel ver gaan hoorquote:
[ Bericht 17% gewijzigd door miss_sly op 24-12-2021 13:33:38 ]![]()
-laten we niemand opruimen-quote:
[ Bericht 27% gewijzigd door miss_sly op 24-12-2021 13:34:11 ]Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Dildo's in dozen proppen is zeer goed thuis te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waar je werkt. Voor iemand die dildo's inpakt bij Bol.com zal dat lastiger zijn.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Voor mij is ook de grootste teleurstelling van deze pandemie de ontdekking van de hoeveelheid gekkies die in ons land wonen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat er mensen zijn die gefrustreerd zijn door de hele situatie en Hugo heeft zo zijn fouten gemaakt, maar er is nooit een excuus om mensen te bedreigen, zonde dat dit (meer beveiliging) überhaupt nodig is.
Die foto is wel wat onhandig. Alhoewel, nu kan ik wel een kerstpakket droppen met een ingevulde bingo kaart van de vorige persconferentie, bon voor nieuwe schoenen en wat ''hou vol'' quotes![]()
Mij is geleerd dat mensen die liegen niet te vertrouwen zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus wat zeg je nu, behalve dat het niet helemaal klopt maar geen zin om daar tegenin te gaan, voortschrijdend inzicht doen we niet aan, beloofd is beloofd. Dan volg je de wetenschap dus niet (meer).
Er waren veel onzekerheden in het begin, en nu nog, maar onze 'leiders' hebben hier ferme uitspraken gedaan waar ze nooit op terug zijn gekomen. Dus ja, dan vertrouw ik je niet meer. (Dit was btw al voor corona)
Er zijn ook veel wetenschappers als wappie weggezet toen hun mening niet in het narratief viel en dat vond ik kwalijk. Goede wetenschappers discussieren over hun bevindingen met elkaar.
Wetenschap is tegenwoordig anders dan vroeger, ze worden gesponsort door het bedrijfsleven en zijn dus minder onafhankelijk. Dat is al jaren zo en zeer kwalijk.To BG or not to BG!![]()
Het is kerst, Hugo heeft ook een vrouw en kinderen. Lijkt me afschuwelijk wat hen nu allemaal overkomt.![]()
Nu kan ik niet meer naar hartenlust op hem kankeren. Dit is echt niet leuk meer.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Wat is volgens jou de wetenschap precies? Het is namelijk diezelfde wetenschap die er voor zorgt dat jij dit soort onzin kan posten. En ja ook tussen de wetenschappers zitten wat rotte appels. Maar de meeste daarvan doen hun best covid te bestrijden en met oplossingen te komen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:32 schreef oppiedoppie het volgende:
Wetenschap is tegenwoordig anders dan vroeger, ze worden gesponsort door het bedrijfsleven en zijn dus minder onafhankelijk. Dat is al jaren zo en zeer kwalijk.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Fucking proleten, oppakken en weg laten rotten
Ik heb ook niks met de Jonge maar laat die vent gerust![]()
Het is helaas niet allen Hugo die hier last van heeft. Meer mensen worden bedreigd vanwege hun werk en functie bijvoorbeeld ook in de wetenschap.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:37 schreef Oriente het volgende:
Fucking proleten, oppakken en weg laten rotten
Ik heb ook niks met de Jonge maar laat die vent gerustWordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Het is ook eigenlijk te weerzinwekkend voor woorden om er zelfs in hypothetische zin over te praten. Wordt hier ook op gemodereerd zo te zien, lijkt me ook goed.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit soort uitspraken wel ver gaan hoor
Denk wel dat er enerzijds een hoop gekkies zijn, anderzijds een hoop mensen bij wie het water tot aan de lippen staat, economisch, psychisch of sociaal. En dat sommigen door de combinatie van die twee dingen in staat zijn om domme dingen te roepen, en dan moet je hopen dat het daarbij blijft. En dat één verantwoordelijke minister demoniseren dan wel het laatste is wat je moet doen. Ook niet een minister die zelf stelselmatig groepen mensen demoniseert (decadent, geen enkel begrip, leg me niet neer bij hun recht om...).
Naast dat gegeven vind ik De Jonge niet een heel capabele minister, maar verder is het ook gewoon een mens die geen haat verdient en die recht heeft op een normaal gezinsleven. Als er al een 'ze' is die aan alle touwtjes trekken, dan is dit precies wat 'ze' willen. Dreigementen aan zijn adres of aan het adres van wie dan ook moeten hoe dan ook gewoon ophouden.![]()
Jup, rotte wetenschappers zijn er echt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de wetenschap precies? Het is namelijk diezelfde wetenschap die er voor zorgt dat jij dit soort onzin kan posten. En ja ook tussen de wetenschappers zitten wat rotte appels. Maar de meeste daarvan doen hun best covid te bestrijden en met oplossingen te komen.
Zo was er een vaccin onderzoeker die erom berucht is geworden https://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_WakefieldJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Mooi voorbeeld en gelukkig een uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
Jup, rotte wetenschappers zijn er echt.
Zo was er een vaccin onderzoeker die erom berucht is geworden https://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_WakefieldWordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Zou hij zich volgend jaar aanmelden als ontvanger in het topic?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Alhoewel, nu kan ik wel een kerstpakket droppen met een ingevulde bingo kaart van de vorige persconferentie, bon voor nieuwe schoenen en wat ''hou vol'' quotesWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Het is echt mooi hoe er continu ontwikkelingen zijn waardoor de komende twee weken echt cruciaal gaan worden.quote:![]()
Onze buurvrouw benoemde net dat ze vandaag bekend hebben gemaakt dat Italie (of specifiek in Rome) heeft besloten om de restaurants te sluiten. Er is alleen niks over te vinden; ook na Google searches. Niks op tripadvisor, in de media. Ze had blijkbaar een app waarmee je direct te horen krijgt wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Iemand hier toevallig wat gehoord? Gisteren wel wat aanscherpingen bekend gemaakt in Italie; lijkt me ergens sterk dat ze de dag erna alsnog besluiten om nog meer dingen te sluiten?![]()
Openlijk flirten met een vaccinatieplicht is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:32 schreef deedeetee het volgende:
Het is kerst, Hugo heeft ook een vrouw en kinderen. Lijkt me afschuwelijk wat hen nu allemaal overkomt.![]()
Nu kan ik niet meer naar hartenlust op hem kankeren. Dit is echt niet leuk meer.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
De afgelopen jaren waren bijna elke week de komende 2 weken cruciaal.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is echt mooi hoe er continu ontwikkelingen zijn waardoor de komende twee weken echt cruciaal gaan worden.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Uit wat ik zo 123 kan vinden met google blijkt ook niet dat de restaurants dicht zijn in Rome.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onze buurvrouw benoemde net dat ze vandaag bekend hebben gemaakt dat Italie (of specifiek in Rome) heeft besloten om de restaurants te sluiten. Er is alleen niks over te vinden; ook na Google searches. Niks op tripadvisor, in de media. Ze had blijkbaar een app waarmee je direct te horen krijgt wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Iemand hier toevallig wat gehoord? Gisteren wel wat aanscherpingen bekend gemaakt in Italie; lijkt me ergens sterk dat ze de dag erna alsnog besluiten om nog meer dingen te sluiten?![]()
Is geen reden tot met geweld dreigen of doen. Nooit goed te praten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Openlijk flirten met een vaccinatieplicht is ook niet leuk.![]()
In mijn bekende bronnen is daar nog niets van te vinden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onze buurvrouw benoemde net dat ze vandaag bekend hebben gemaakt dat Italie (of specifiek in Rome) heeft besloten om de restaurants te sluiten. Er is alleen niks over te vinden; ook na Google searches. Niks op tripadvisor, in de media. Ze had blijkbaar een app waarmee je direct te horen krijgt wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Iemand hier toevallig wat gehoord? Gisteren wel wat aanscherpingen bekend gemaakt in Italie; lijkt me ergens sterk dat ze de dag erna alsnog besluiten om nog meer dingen te sluiten?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:58 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Is geen reden tot met geweld dreigen of doen. Nooit goed te praten.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Dan kan best, het is en blijft gewoon een ontzettende incompetente klootzak, Nee, ik ga hem niet bedreigen. Maar begrijp wel dat mensen tot wanhoop worden gedreven door deze hufter.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:32 schreef deedeetee het volgende:
Nu kan ik niet meer naar hartenlust op hem kankeren. Dit is echt niet leuk meer.![]()
meer dan weer mondkapjes buiten en geldigheid QR na 2e vaccin 6 maanden heb ik ook niet mee gekregenquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:58 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Is geen reden tot met geweld dreigen of doen. Nooit goed te praten.
En daarnaast is het ook niet nodig en ook niet bepaald constructief om je boodschap over te brengen of mensen te overtuigen middels hele groepen Nederlanders neer te zetten als halvegare mongolen/asocialen
Die acties hebben helaas ook consequenties en dat is gewoon zonde. Onnodig en ik kan me niet voorstellen dat daarover geen waarschuwingen zijn geweest vanuit zijn eigen organisatieOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat was ook de verwachting. De vraag is wat er gaat gebeuren in de loop van januari, als Omikron ook buiten Amsterdam de overhand neemt.quote:![]()
Altijd leuk om als onderdeel van een sightseeing tour wat highlights te bekijken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Handig om daar dan een foto van te publiceren, weten we ook meteen waar Hugo's huis woont
Beveiliging zo benadrukken, is vooral om impulsievelingen de moed in de schoenen te doen zinken.
Terzijde was/is al bekend waar onze dolende 'leiders' zich ophouden.
Altijd handig voor eventuele aanklachten jegens subversievelingen. Mensen die dan de foto's in bezit hebben, kan vervolgens opzet verweten worden met wat zij daar ook van plan waren."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Das toch die dude met die kaak?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien is dit forum niet de beste plek om openlijk een aanslag te plannen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
is wel naïef om te denken dat het allemaal aan zijn incompetentie ligt maar goedquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan kan best, het is en blijft gewoon een ontzettende incompetente klootzak, Nee, ik ga hem niet bedreigen. Maar begrijp wel dat mensen tot wanhoop worden gedreven door deze hufter.![]()
Kan ik daar ergens flink op betten?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was ook de verwachting. De vraag is wat er gaat gebeuren in de loop van januari, als Omikron ook buiten Amsterdam de overhand neemt.![]()
Avondklokje dan maar?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was ook de verwachting. De vraag is wat er gaat gebeuren in de loop van januari, als Omikron ook buiten Amsterdam de overhand neemt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel naïef om te denken dat het allemaal aan zijn incompetentie ligt maar goed![]()
Deze grafiek is mij te symmetrisch om waar te zijn.quote:
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
De reacties hier zijn altijd wel mooi wat de ziekenhuiscijfers betreft.quote:
Daling: Sarcastische berichten in de toon van "Nou die lockdown was écht nodig hoor. Pff tjongejonge"
Stijging: Angstige berichten in de toon van "Wat een instroom! Dit gaat helemaal mis! Waarom grijpen ze niet harder in??"
![]()
Dit is niet waarquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De reacties hier zijn altijd wel mooi wat de ziekenhuiscijfers betreft.
Daling: Sarcastische berichten in de toon van "Nou die lockdown was écht nodig hoor. Pff tjongejonge"
Stijging: Angstige berichten in de tokn van "Wat een instroom! Dit gaat helemaal mis! Waaron grijpen ze niet harder in??"
Wel lekker populistisch om te posten
![]()
![]()
Ben je boos?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is niet waarWel lekker populistisch om te posten
![]()
![]()
Arriveren jullie AliExpress pakketjes tegenwoordig ook pas zo laat?
Kutcorona, die spullen moeten zeker ook allemaal drie weken in quarantaine ofzo tijdens de reis
Dat had ik vorig jaar al. Toen kwam m'n sinterklaaskado pas in februariquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:09 schreef Molo het volgende:
Arriveren jullie AliExpress pakketjes tegenwoordig ook pas zo laat?
Kutcorona, die spullen moeten zeker ook allemaal drie weken in quarantaine ofzo tijdens de reis![]()
![]()
Sucks to be usquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar al. Toen kwam m'n sinterklaaskado pas in februari
https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper
De gezondheidsraad denkt het weer eens beter te weten dan de EMA. Of zullen ze aandelen Pfizer hebben?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: