Het is helaas niet allen Hugo die hier last van heeft. Meer mensen worden bedreigd vanwege hun werk en functie bijvoorbeeld ook in de wetenschap.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:37 schreef Oriente het volgende:
Fucking proleten, oppakken en weg laten rotten
Ik heb ook niks met de Jonge maar laat die vent gerust
Het is ook eigenlijk te weerzinwekkend voor woorden om er zelfs in hypothetische zin over te praten. Wordt hier ook op gemodereerd zo te zien, lijkt me ook goed.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit soort uitspraken wel ver gaan hoor
Jup, rotte wetenschappers zijn er echt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de wetenschap precies? Het is namelijk diezelfde wetenschap die er voor zorgt dat jij dit soort onzin kan posten. En ja ook tussen de wetenschappers zitten wat rotte appels. Maar de meeste daarvan doen hun best covid te bestrijden en met oplossingen te komen.
Mooi voorbeeld en gelukkig een uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
Jup, rotte wetenschappers zijn er echt.
Zo was er een vaccin onderzoeker die erom berucht is geworden https://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Wakefield
Zou hij zich volgend jaar aanmelden als ontvanger in het topic?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Alhoewel, nu kan ik wel een kerstpakket droppen met een ingevulde bingo kaart van de vorige persconferentie, bon voor nieuwe schoenen en wat ''hou vol'' quotes
Het is echt mooi hoe er continu ontwikkelingen zijn waardoor de komende twee weken echt cruciaal gaan worden.quote:
Openlijk flirten met een vaccinatieplicht is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:32 schreef deedeetee het volgende:
Het is kerst, Hugo heeft ook een vrouw en kinderen. Lijkt me afschuwelijk wat hen nu allemaal overkomt.![]()
Nu kan ik niet meer naar hartenlust op hem kankeren. Dit is echt niet leuk meer.
De afgelopen jaren waren bijna elke week de komende 2 weken cruciaal.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is echt mooi hoe er continu ontwikkelingen zijn waardoor de komende twee weken echt cruciaal gaan worden.
Uit wat ik zo 123 kan vinden met google blijkt ook niet dat de restaurants dicht zijn in Rome.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onze buurvrouw benoemde net dat ze vandaag bekend hebben gemaakt dat Italie (of specifiek in Rome) heeft besloten om de restaurants te sluiten. Er is alleen niks over te vinden; ook na Google searches. Niks op tripadvisor, in de media. Ze had blijkbaar een app waarmee je direct te horen krijgt wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Iemand hier toevallig wat gehoord? Gisteren wel wat aanscherpingen bekend gemaakt in Italie; lijkt me ergens sterk dat ze de dag erna alsnog besluiten om nog meer dingen te sluiten?
Is geen reden tot met geweld dreigen of doen. Nooit goed te praten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Openlijk flirten met een vaccinatieplicht is ook niet leuk.
In mijn bekende bronnen is daar nog niets van te vinden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onze buurvrouw benoemde net dat ze vandaag bekend hebben gemaakt dat Italie (of specifiek in Rome) heeft besloten om de restaurants te sluiten. Er is alleen niks over te vinden; ook na Google searches. Niks op tripadvisor, in de media. Ze had blijkbaar een app waarmee je direct te horen krijgt wanneer er wijzigingen plaatsvinden. Iemand hier toevallig wat gehoord? Gisteren wel wat aanscherpingen bekend gemaakt in Italie; lijkt me ergens sterk dat ze de dag erna alsnog besluiten om nog meer dingen te sluiten?
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:58 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Is geen reden tot met geweld dreigen of doen. Nooit goed te praten.
Dan kan best, het is en blijft gewoon een ontzettende incompetente klootzak, Nee, ik ga hem niet bedreigen. Maar begrijp wel dat mensen tot wanhoop worden gedreven door deze hufter.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:32 schreef deedeetee het volgende:
Het is kerst, Hugo heeft ook een vrouw en kinderen. Lijkt me afschuwelijk wat hen nu allemaal overkomt.![]()
Nu kan ik niet meer naar hartenlust op hem kankeren. Dit is echt niet leuk meer.
meer dan weer mondkapjes buiten en geldigheid QR na 2e vaccin 6 maanden heb ik ook niet mee gekregenquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:58 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Is geen reden tot met geweld dreigen of doen. Nooit goed te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |