Dat was ook de verwachting. De vraag is wat er gaat gebeuren in de loop van januari, als Omikron ook buiten Amsterdam de overhand neemt.quote:
Altijd leuk om als onderdeel van een sightseeing tour wat highlights te bekijken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Handig om daar dan een foto van te publiceren, weten we ook meteen waar Hugo's huis woont
Das toch die dude met die kaak?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien is dit forum niet de beste plek om openlijk een aanslag te plannen.
is wel naïef om te denken dat het allemaal aan zijn incompetentie ligt maar goedquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan kan best, het is en blijft gewoon een ontzettende incompetente klootzak, Nee, ik ga hem niet bedreigen. Maar begrijp wel dat mensen tot wanhoop worden gedreven door deze hufter.
Kan ik daar ergens flink op betten?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was ook de verwachting. De vraag is wat er gaat gebeuren in de loop van januari, als Omikron ook buiten Amsterdam de overhand neemt.
Avondklokje dan maar?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was ook de verwachting. De vraag is wat er gaat gebeuren in de loop van januari, als Omikron ook buiten Amsterdam de overhand neemt.
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel naïef om te denken dat het allemaal aan zijn incompetentie ligt maar goed
Deze grafiek is mij te symmetrisch om waar te zijn.quote:
De reacties hier zijn altijd wel mooi wat de ziekenhuiscijfers betreft.quote:
Dit is niet waarquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De reacties hier zijn altijd wel mooi wat de ziekenhuiscijfers betreft.
Daling: Sarcastische berichten in de toon van "Nou die lockdown was écht nodig hoor. Pff tjongejonge"
Stijging: Angstige berichten in de tokn van "Wat een instroom! Dit gaat helemaal mis! Waaron grijpen ze niet harder in??"
Ben je boos?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is niet waarWel lekker populistisch om te posten
![]()
Dat had ik vorig jaar al. Toen kwam m'n sinterklaaskado pas in februariquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:09 schreef Molo het volgende:
Arriveren jullie AliExpress pakketjes tegenwoordig ook pas zo laat?
Kutcorona, die spullen moeten zeker ook allemaal drie weken in quarantaine ofzo tijdens de reis
Sucks to be usquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar al. Toen kwam m'n sinterklaaskado pas in februari
De lockdown is er niet voor delta, dit is nog het effect van de avondlockdownquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zie je wel. De lockdown werkt. Hebben Hugoshenko en ik goed gezien.
Groetjes,
Mark.
Je kent het model, he.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lockdown was nog niet nodig met deze cijfers, had ook na kerst gekund?
Vorige week 1tje die er 5 maanden over gedaan heeft.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:09 schreef Molo het volgende:
Arriveren jullie AliExpress pakketjes tegenwoordig ook pas zo laat?
Kutcorona, die spullen moeten zeker ook allemaal drie weken in quarantaine ofzo tijdens de reis
Hier pakketje in NL met spoed besteld afgelopen dinsdag. Nog niet binnen. Cameranu.nl 😂quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vorige week 1tje die er 5 maanden over gedaan heeft.
Maar dat is mijn core business...quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen onzin verspreiden graag
Het is wel het "worse (sic) possible scenario" hè, dat is er dan weer afgeknipt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kent het model, he.
[ afbeelding ]
De week voor kerst, in een flinke lockdown. Gek hèquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:14 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hier pakketje in NL met spoed besteld afgelopen dinsdag. Nog niet binnen. Cameranu.nl 😂
Dit is pas lijden. Mijn diepe medeleven betuig ik bij dezequote:Op vrijdag 24 december 2021 14:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vorige week 1tje die er 5 maanden over gedaan heeft.
Heet jij eigenlijk Dennis?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar dat is mijn core business...
[ afbeelding ]
En ook bij een daling: ''ja, maar over twee weken..''.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De reacties hier zijn altijd wel mooi wat de ziekenhuiscijfers betreft.
Daling: Sarcastische berichten in de toon van "Nou die lockdown was écht nodig hoor. Pff tjongejonge"
Stijging: Angstige berichten in de toon van "Wat een instroom! Dit gaat helemaal mis! Waarom grijpen ze niet harder in??"
Oh god wat een kutfilm was datquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja. Je hebt me door.
[ afbeelding ]
Ik denk ruim op tijd lens bestellen voor mijn schoonpa. Niet dus. Geen cadeauquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]
De week voor kerst, in een flinke lockdown. Gek hè
[..]
Dit is pas lijden. Mijn diepe medeleven betuig ik bij deze
Wetenschap is niet gelijk aan technische implementatie of (aan)sturend beleid.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de wetenschap precies? Het is namelijk diezelfde wetenschap die er voor zorgt dat jij dit soort onzin kan posten. En ja ook tussen de wetenschappers zitten wat rotte appels. Maar de meeste daarvan doen hun best covid te bestrijden en met oplossingen te komen.
Toch nog iemand die het naar z'n zin heeft.quote:Diederik Gommers heeft de tijd van zijn leven. Al klinkt dat wel heel gek
Camera spullenquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:24 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ik denk ruim op tijd lens bestellen voor mijn schoonpa. Niet dus. Geen cadeau
Dat is wel erg veel te laat danquote:Op vrijdag 24 december 2021 14:14 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hier pakketje in NL met spoed besteld afgelopen dinsdag. Nog niet binnen. Cameranu.nl 😂
Ik denk 27k, de omicron kerst surprisequote:Op vrijdag 24 december 2021 14:11 schreef Spablauw214 het volgende:
Mooie ziekenhuiscijfers. Op naar 15.15.
13k?
weinig mensen die voor kerst gaan testen of andersom?quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik denk 27k, de omicron kerst surprise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |